tekeekö pöytätiskikoneella mitään?
Aiotaan hankkia tyttären opiskelukämppään tiskikone, mutta mietitään että laittaako paikka kunnon koneelle vai ostetaanko pöytätiskikone? Mielipiteitä!
Kommentit (9)
Ei tee! vähintään kannattaa ostaa kapea normitiskari
Me ostettiin kans äskettäin. Pidetään sitä toistaseks pyykkikoneen paikalla kun on niin suuri :D Hyvin pesee ja ihana kun ei tarvitse enää tiskata! Suosittelen, mahtuu yllättävän paljon astioita :)
minua ei ainakaan ääni häiritse.
Meillä oli kahden hengen taloudessa aikoinaan, ja oli kyllä kätevä peli. Anoppilassa on vieläkin, ovat tykänneet. Eli riippuu aika lailla tarpeista. Pienen talouteen kätevä.
Asun yksin, vihaan tiskaamista ja laitan paljon ruokaa / syön kotona. Mulle pöytäpesukone oli ihan paras hankinta! Oon iloinen joka päivä, että ostin sen (käytettynä kaverilta). 80 e oli pieni hinta monesta lisätunnista vapaa-aikaa joka viikko.
Mulla oli kanssa opiskeluaikoina yhden hengen taloudessa moinen, kyllä kannatti. Äänekäshän se oli, mutta sen kesti.
Meillä on sellainen kahden hengen taloudessa ja toimii tosi hyvin. Ei ole yhtään äänekkäämpi kuin edellinen tavallinen tiskari.
Aluksi tarvitsi vähän totutella, ettei enää voi esim. isoja muovikulhoja laittaa koneeseen, kun ne täyttää sen jo puoliksi. Muuten on meillä melkein jopa parempi kuin se entinen iso kone, kun se täyttyy nopeammin eikä tarvitse odottaa viikkoa, että saa koneen pyörimään, jos ei viitsi pestä vajaita koneellisia.
Mikä merkki on osoittautunut hyväksi? Siis esim. pesutulos.
Meillä on Bosch, mallia en muista enkä nyt ole kotona, aika uudenkarhea on. Laitan pesuainetabletit ruokailuvälinekoriin enkä sinne lokeroon, näin ei jää mitään pesuaineläikkiäkään astioihin, mistä samanlaisen koneen omistava kaveri on joskus valittanut.
Meillä on, mutta se saatiin onneksi keittiön alakaappiin - on nimittäin melko äänekäs. Jos se ei haittaa niin oiva peli se on. Voin suositella. Meillä 4 henkeä ja koko on riittänyt, lapset 4- ja 6- vuotiaita nyt.