Oletko ollut biitsillä topless?
Entä mitä mieltä miehesi olisi jos heittäisit yläosan pois? Tuntuuko ajatus kokeilemisen arvoiselta vai vastenmieliseltä?
Kommentit (35)
Heh ootinki et joku ääliö vastaa näin..
Mulla on ihan hyvät C koon rinnat. Ei roiku tai muuta, mut alkaa nöpöttää melko herkästi.
quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:49"]
En ole ollut edes ulkomailla, en halua esitellä itseäni muille kuin miehelleni.
[/quote]
Tietysti jos ei ole mitään mitä esitellä... Ymmärrän sen, että ne naiset eivät halua ola yläosittamissa joilla on rumat rinnat, mutta aivan normaali käytäntö muuten useimmissa välimeren maissa.
[/quote]
Olen ollut. En koe sitä mitenkään ihmeelliseksi saati "jännittäväksi", kunhan huvikseni olen ollut. Ulkomailla vain, koska siellä ovat muutkin. Suomessa en olisi kun ei kuulu kulttuuriin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:08"]
Näin ne naiset taas kahlitsevat toisiaan ja epätasa-arvoistavat yhteiskuntaa aivan itse. Miehet heittävät verkkopaidan nurkkaan tuosta vain, osa jopa kaupungilla tai vaikka tavarataloissa. He viis veisaavat toisten paheksunnasta. Miten sitten toimivat naiset? Pysyttelevät siveysbikineissään tietysti, koska muu olisi huomionhakusta, hemmetin typerää, ei haluta esitellä itseä ynnä muut tuhat selitystä. Lasikattoa pukkaa taas.
[/quote]
"Siveysbikineissään". Bikinithän ovatkin niin peittävät ja siveelliset.
Toi on mun mielestä ihan naurettavaa kun verrataan miesten ja naisten yläosattomuutta toisiinsa. Tuskin kukaan ihan tosissaan pitää sitä samana asiana? Naisilla on rinnat, jotka koetaan seksuaalisina ja useimmat miehet kiihottuvat nättien rintojen katselusta. Miehillä on vain rintalihakset, osalla ei edes oikein niitäkään. Harva nainen kiihottuu pelkästä miehen rintakehästä tai esim. masturboidessaan miettii miehen nännejä.
[/quote]
Miehissä ei sitten vissiin ole mitään seksuaaliseksi koettua, kun saunailloissa miehillä ei ole mitään ongelmaa saunoa alasti, eikä kukaan tuntemani mies pelkää, näkyykö se lerssi naapuriin suihkun jälkeen vai ei.
Jos naiset lopettaisivat tuon ihmeellisen häveliäisyyshullutuksen, niin seksuaalinen ja muukin tasa-arvo olisi taas astetta lähempänä. Joskus pitää ihan itse osata ottaa tilaa.
[/quote]
Luetun ymmärtäminen...
Nyt puhuttiinkin julkisella rannalla olemisesta yläosattomana, eikä mistään saunailloista. Tottakai naiset nyt saunassa ja suihkussa ovat alasti, ihan niinkuin miehetkin. En ole ikinä kuullutkaan, että muka suurin osa naisista peittelisi itseään suihkussa. Mistä häveliäisyyshullutuksesta siis oikein puhut?
Kannattaisi ehkä lukea keskustelu, niin sinäkin huomaisit että täällä puhutaan uimarannoista, eikä saunoista ja suihkuista.
[/quote]
My bad, en tajunnut painottaa, että tarkoitin sekasaunoja. En osannut odottaa tulkintaa, jonka mukaan tarkoittaisin yksin suihkussa olemista. Vai yritätkö sanoa, että sekasaunoissa miehet ja naiset oikeastaan ovat yhtä usein alasti? Ei siltä näytä: http://lmgtfy.com/?q=sekasauna+site%3Avauva.fi
Niissä tilanteissa, joissa alasti oleminen on ihan okei, niin miehet useimmiten tekevät niin. Vastaavasti kun etelän rannalla on ihan okei ottaa tissit paljaaksi, niin naiset kauhistuvat. Kutsun tätä häveliäisyyshullutukseksi paremman termin puutteessa.
Ulkomailla aina toplessina, Suomessa sitä paheksutaan niin täällä en ole. Mulle nyt on ihan sama onko mun tissit palstamammoille tai lassukkoille seksuaaliset. Siinähän tuijotatte ja paheksutte.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:24"]
Heh ootinki et joku ääliö vastaa näin..
Mulla on ihan hyvät C koon rinnat. Ei roiku tai muuta, mut alkaa nöpöttää melko herkästi.
quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:49"]
En ole ollut edes ulkomailla, en halua esitellä itseäni muille kuin miehelleni.
[/quote]
Tietysti jos ei ole mitään mitä esitellä... Ymmärrän sen, että ne naiset eivät halua ola yläosittamissa joilla on rumat rinnat, mutta aivan normaali käytäntö muuten useimmissa välimeren maissa.
[/quote]
[/quote]
Ja taas. Koskaan palstan historiassa ei ole käynyt sitä, että tässä tilanteessa kritisoidulla tyypillä ei olisi ollut loistavat rinnat, akateeminen koulutus ja mahtava kroppa. ;)
Mä en käy rannalla Suomessa usein, koska haluaisin olla vapaa olemaan rinnat paljaana ja Suomessa sitä ei tehdä. Vapauteni on rajoitettu. Lisäksi jos joku loukkaantuu, se voi olla rikos :( :( :(
rikoslain 17 luvun 21 §:ssä -> 21 § (24.7.1998/563) Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen. Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:03"]
Ulkomailla aina toplessina, Suomessa sitä paheksutaan niin täällä en ole. Mulle nyt on ihan sama onko mun tissit palstamammoille tai lassukkoille seksuaaliset. Siinähän tuijotatte ja paheksutte.
[/quote]
Idiootisti käyttäytyviä saakin tuijottaa ja paheksua. Facepalm.
Nuorempana olin, mutta en oikeen tiedä miksi"?
Ei se tuntunut minusta luonnolliseltakaan, mutta niin vaan piti tehdä. Useinmiten sitten otinkin aurinkoa mahallani?
Miksi ihmeessä olin topless, en tosiaan tajua.
Silloin vuonna miekka ja kivi oli ihan kauniit rinnatkin,(toisin on nyt) mutta en minä aurinkorajoja koettanut estää, olkaimet nyt saa alas vaikka yläosa on päällä.
Piti vaan olla niinkuin muutkin, vaikka vaivautunut olinkin.
No vanhetessa oppii tuntemaan itsensä ja on ihan niinkuin huvittaa.
Jos joku on topless, mulle ihan sama, itse en niin voisi enää olla.
Ai että olenko ollut rannalla yläosattomissa? Opetelkaa puhumaan suomea.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:47"]
Ai että olenko ollut rannalla yläosattomissa? Opetelkaa puhumaan suomea.
[/quote]
Pääasia varmaan se, että porukka kuitenkin ymmärtää.
Avaa silmäsi ja huomaat, että Suomessa on paljon esim. kauppojen nimiä kirjoitettu englanniksi.
Top sport
City market
isohietasinappi ja sinappikaali, mutta kaupasta me ostamme rucolaa ja villirucolaa
En, enkä haluaisi ollakaan, mutta alastonrannalle voisin mennä.
Topless on ihan ok homma. Sen sijaan sellaiset string-malliset bikinihousut ovat aika naurettavan nolo juttu.
Minun mielestäni Suomessakin saisi rannoilla näkyä yläosattomia naisia. Yksinkertaisesti siksi, koska se on kaunis näky. En ole mikään kuolaaja, vaan pidän kauneudesta. Aivan kuin sateenkaari kesäillassakin on kaunis näky.