Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYT PARISUHTEEN TUHOON.

Vierailija
26.03.2014 |

Koittakaa nyt naiset tajuta, että miesten ajatusmaailmaan ei kuulu luonnostaan viekottelu ja romanttisuus.

Suhteen alussa kun nainen on vielä kiinnostava, niin toki mies vie naisen elokuviin, ostaa kukkia, laittaa ruokaa ja läpertelee, mutta kaikki tehdään sen takia, että saadaan seksiä.

Suhteen alussa miehellä on vielä "metsästysvietti" päällä ja hän haluaa miellyttää naista yllätyksillä ja muilla teoilla, jotta saa seksiä ja pitää mahdolliset kilpakosiat loitolla.

Fakta on kuitenkin se, että kun parisuhde on kestänyt riittävän pitkään esimerkiksi vuoden, niin sen jälkeen miestä ei enää lirkuttelut kiinnosta eikä hän halua nähdä vaivaa "romantiikan" luomiseen, koska se ei enää kuullosta eikä ole luonnollista.

Naiset jotka kuvittelevat että heidän miehensä flirtailee heille vuodesta toiseen ja ovat yhtä romanttisia kuin suhteen alussa tulevat pettymään miehiin. Kun mies on saanut riittävästi pesää, niin sen jälkeen hänelle kelpaa pikapanot silloin tällöin ja tärkeintä on yleensä että nainen on hiljaa kun televisiosta tulee urheilua tai muuta miestä kiinnostavaa ohjelmaa. Naisen seuraa ei kaivata metsästys- eikä kalareissuilla. Ne naiset, jotka ymmärtävät miesten tarpeet ja logiikan pärjäävät hyvin omissa parisuhteissaan, sillä nalkutus ei auta eikä mies muutu. Jos peli ei miellytä niin erotkaa tai olkaa sinkkuja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden seurustelun jälkeen jotkut naiset vielä kuvittelevat, että mies todellakin haluaa aloittaa viekottelun jo päivällä ja hemmotella kultaansa iltaan asti yllätyksin ja muilla tavoin, jotta sitten lopulta koko päivän uurastamisen jälkeen hänet palkittaisiin seksillä. Tämä idea ei toimi miesten kohdalla, paitsi suhteen alkuvaiheessa ja se on faktaa.

Vierailija
2/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä oiva esimerkki mutkien suoraksi vetämisestä! =D Kun kaikki naiset aina, ja naisten pitäis tajuta, ettei miehet kuitenkaan ikinä, ja naiset on aina semmosia kun vastaavasti jokainen maailman mies on tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni metsään!

mun mies on edelleen romanttinen, järjestää yllätyksenä parisuhdelomia, tuo kukkia jne.

yhdessä ollaan oltu 10 vuotta, naimisissa 8, 2 lasta.

Rehellinen ollakseni, oletin itsekin että kyllä se romantiikka katoaa aika nopeasti, sitä on kestänyt kauemmin kuin osasin uneksiakaan! :)

Poikkeuksia siis löytyy, miehistäkin!

Vierailija
4/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat syyt eroon ovat:

1) Pettäminen

2) Keskusteluyhteyden puute

3) Huono seksielämä joka ei tyydytä toista

4) Raha. Toinen on pers´aukinen ja toinen maksaa laskut.

5) Päihteiden liikakäyttö.

Vierailija
5/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ilkeiden mökkihirmujen nössömiehet tekevät mitä tahansa kun se vanhojen kotimaisten elokuvien "Justiina" niin vaatii.

Joten kyllä niitä nörtti-poikkeuksiakin on ihan aikuisten oikeasti.

Vierailija
6/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun aloitus? Kaikki miehet ei harrasta metsästystä ja kalastusta, esimerkiksi minä en haluaisi tappaa edes kaloja. Oon romanttinen mies ja läheisyys ja rakkaus on mulle tärkeitä avioliitossa. Vaimoni kanssa olen ollut kohta 20 vuotta yhdessä. Penkkiurheilua en harrasta ja pelkät pikapanot ei kuulu mun mielestä kahden terveen ja toisiaan rakastavan aikuisen väliseen parisuhteeseen.

Vierailija
7/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jostain romanttisista löpinöistä, jos mies kuitenkin huomioi naistansa päivittäin pienin arkipäiväisin elein, on uskollinen ja kunnioittaa ihmisenä muutenkin.

(Käydään muuten metsällä ja kalasssa yhdessä.)

Vierailija
8/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lasten hankkiminen

2) Muut syyt

Vierailija
9/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo aloitushan tuo, mutta kyllähän ne naiset sen "romantiikan" tappavat.

Kun arki, lapset ja työ vievät naisten mielenkiinnon ja voimavarat, niin vastakaiku miehen "romantiikan" kaipuuseen  on suorastaan murhaavaa.  

Siitä seuraa se liikehdintä kohti autotallia.

Vierailija
10/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kyynistä :)

Vierailija
11/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mulla on miehenä poikkeus, joka vahvistaa ap:n kirjoittaman säännön.

Vierailija
12/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Olen aina halunnut tietää, miten voin tulla kunnon mieheksi. Täytyy siis lopettaa vaimon huomoiminen ja kokkausharrastus. Tilalle pitää ottaa TV:n vahtaaminen. Väkivaltaa tietenkin ja jääkiekkoa, mutta jalkapallon MM-kisat taitavat olla ihan liian epämiehekästä metroseksuaalilatinoiden touhotusta (harmi, olisin halunnut katsoa). Metsästys ei täällä onnistu, en pääse paikalliseen seuraan, koska en omista metsätilaa, mutta jos jonkun jäniksen omalta maalta saisi, niin siinä olisi edes vähän yritystä, ja ainahan sitä voi hankkia kalliit kalastusvehkeet ja mennä rantaan pitkästymään. Kunnon miehen elämä kuulostaa tosi tylsältä, mutta siinä on pakko olla jotain salattua hienoutta, joka avautuu vasta kun oppii niksit.

Vähän ihmettelen, että miksi aloittaja neuvoo naisia eroamaan. Aloitus kuulostaa juuri sellaiselta yksinkertaisen ja piittaamattoman junttimiehen vuodatukselta, jonka vaimo on toteuttanut tuota neuvoa.

Vierailija
13/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on huomattu kymmenen vuoden jälkeen, että arki on tullut suhteeseen. Yhtälöön lapset ei oikein sovi seksi, ainakaan isännän mielestä. Suhteen alun treffit ja ravintolaillat kahden kesken ovat turhanpäiväistä haihattelua isännän mielestä.Jos nyt aloittaa sen "sinä, kun et ikinä tee sitä ja tätä pyytämättä.." isäntä vaan suuttuu ja tavarat lentävät , minä olen jälleen mahdoton naissukupuolen edustaja ja toinen on enkeli. Murhan himoiset katseet vaan kasvavat kasvavan pyykki-ja tiskivuoren takaa:DEhkä sitten eläkeiässä voi edes pitää toista kädestä ja istua viereen, saahan sitä toivoa, saahan.

Vierailija
14/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sitten ilmeisesti nainen, kun hän taas roikkuu minussa kuin takiainen ja yllättää viikottain.

Vierailija
15/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:35"]

Minun mieheni on sitten ilmeisesti nainen, kun hän taas roikkuu minussa kuin takiainen ja yllättää viikottain.

[/quote]

Puutteessa, seksin ja romantiikan :D

Vierailija
16/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin leperellään ja ruokaa laitamme yhdessä, vaikka ollaan yli 4 vuotta oltu yhdessä :)

Ja seksiä harrastan ihan ilman mitään "yllätyksiä" ja lahjoja, koska tykkään siitä.

Vierailija
17/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikapano ole kunnon seksiä. Miksi harrastaa vain sellaista seksiä joka tyydyttää miehen? En mä ainakaan ole mikään runkkualusta. Tykkään esileikitellä ja jos miestä ei kiinnosta niin vaihda miestä. Onneksi ei ole yhdenkään miehen kanssa tullut ongelmaa esileikeistä in real life. Kaikki miehet ovat vuosien jälkeenkin tykänneent pusutella, halia ja kähmiä :)

Vierailija
18/18 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kaikki kotityöt koska on työtön. Seksiä meillä on joka päivä pitkän kaavan mukaan. Seksiin menee joka päivä vähintään tunteroinen, viikonloppuna enemmänkin. Romantiikka ja erotiikka ovat ihania asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi