Isäni 183cm väitti, etten tule kelpaamaan naisille. Itse olen vain 168cm mies.
Äitini on vain 150cm.
Ennen itsetuntoni ihan hyvä ja kuljin ohut pohjsisissa tennareissa.
Silti sain naisilta huomiota halutessani..
Aika harva ikinä tai ei oikeastaan kukaan koskaan sanonut pituudesta mitään tai sen haittavaan, vaikka mikään lihaksikas komistus ole muutenkaan..
Kuitenkin isä sanoi, että ei näin lyhyt mies kiinnosta ketään muuta, kuin sellaisia kitukasvuisiksi jääneitä naisia.
Kaikista pahinta oli, että ei sanonut loukatakseen minua vaan oli ihan aidosti sitä mieltä.
Sitten luin netistä keskusteluita ja itsetuntoni meni heikommaksi jne..
Lopulta nyt olen ollut jo yli 10 vuotta lähestymättä enää yhtäkään naista. En vain voi uskoa, että joku voisi välittää minusta aidosti tällaisisena, kuin olen..
Nyt ikää on 36v
Kommentit (53)
Kuulostaa typerältä ja yksinkertaiselta, mutta tuo ei kolauttaisi läheskään niin kovasti jos joku sanoisi päin naamaa noin tahtoessaan loukata.
Minun ei siis pitänyt kuulla tuota ja isäni on ihan aidosti sitä mieltä.
En myöskään ole riittävän maskuliinen muutenkaan. Liian pieni ja kapeayms.
Äänikään ei ole miehekäs.
Eli tuossa on lytätty ihan koko ulkoinen olemukseni!
T.ap
Onpa kurjasti tehty sun isältä. Todella ihmeellinen asenne.
Isäsi on törppö, ja hän on väärässä. Pituutesi ei ole ongelma, mutta huono itsetunto on. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Ala taas lähestyä naisia. Sinullekin on olemassa joku hyvä nainen.
Ei se ainakaan tuosta pituudesta jää kiinni, itsekin seurustellut kutakuinkin itseni pituisen miehen kanssa (168). Ja mitä vikaa on "kitukasvuisissa" naisissa? Hyviä naisia löytyy myös alta 160 sentin.
Just, just. Kaverilla on lyhytkasvuinen mies, samanpituinen kuin heidän 7-vuotiaansa.
Itselläni on ollut pari minua lyhyempää poikaystävää.
No niin, tässä näemme hyvin kuinka se pituus ei ole ongelma, jollei henkilö itse tee siitä ongelmaa. Ap:lla oli ennen kaikki hyvin, mutta nyt hän on päättänyt, ettei kelpaa kellekään ja kas, näin on käynyt.
Isälläsi on ongelma, josta valitettavasti teki sinunkin ongelman. Tosi kurjasti tehty.
Muista ettei miestä mitata mittanauhalla! Ajattele nyt vaikka isääsi, no senttejä löytyy, mutta epämiehekästä on puhua toisista rumasti, valheellisesti ja toista loukaten. Olisiko ollut jostain syystä kateellinen sinulle, nuoremmalle miehelle?
Kerroit viestissä että vientiä on ollut aiemmin, mikä nyt oleellisesti on muuttunut?
Jos olet fiksu mies, joka kohtelee kanssaihmisiä hyvin ja huolehtii asioistaan aikuisen tavalla, varmasti tapaat vastaavan kaltaisen naisen.
Tinderissä ainakin naisilla hyvin monesti pituusvaatimus, joten kyllä isäsi tiesi mistä puhui.
Jos tuo on se ongelma, niin miksi et ole mennyt hakemaan morsiota Espanjasta, jossa miesten keskiputuu on 170 cm?
Intiassa, Filippiineillä, Perussa olisit hurjan pitkä.
Isäsi on törkimys. Hän haukkui myös samalla äitiäsi.
Minulle olisit hyvä. Parikin exää ollut n. 170 cm (:
Tuskin saat. Ehkä jonkun 2 metrisen naisen, koska niitä ei halua kukaan myöskään.
Avaasilmäsi ja katsele ympärillesi, niin huomaat, että naisia on monenmittaisia, on pitkiä ja pätkiä ja siltä väliltä. Joku 160-senttinen nainen ei todellakaan ole kitukasvuinen. Onko isäsi sitä mieltä, että äitis on kitukasvuinen? Jos isälläsi olisi päättelykyä, niin hän käsittäisi, että jos vanhemmat ovat 150- ja 183-senttisiä, niin lapset todennäköisesti ovat jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa typerältä ja yksinkertaiselta, mutta tuo ei kolauttaisi läheskään niin kovasti jos joku sanoisi päin naamaa noin tahtoessaan loukata.
Minun ei siis pitänyt kuulla tuota ja isäni on ihan aidosti sitä mieltä.En myöskään ole riittävän maskuliinen muutenkaan. Liian pieni ja kapeayms.
Äänikään ei ole miehekäs.
Eli tuossa on lytätty ihan koko ulkoinen olemukseni!
T.ap
Mulle kelpaisit oikein hyvin, jos muuten oot kiva tyyppi.
T: nainen 158cm
Voi, kyllä sinua reippaasti lyhyempi kreikkalainen pitkätukkainen surffipoika jyysti minua koko toissakesän. Ei se ole pituudesta aina kiinni, jos asenne, kunto ja supliikki on kohdillaan.
Kelpaat varmasti! Älä anna isäsi sanojen masentaa.
Miesmakuja on monenlaisia, mutta itse olen aina tuntenut vetoa "vähemmän maskuliinisiin" miehiin. Ja olen hyvännäköinen nainen jolla on kyllä varaa valita. Ja loppupeleissä luonne kuitenkin ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä sinua reippaasti lyhyempi kreikkalainen pitkätukkainen surffipoika jyysti minua koko toissakesän. Ei se ole pituudesta aina kiinni, jos asenne, kunto ja supliikki on kohdillaan.
Juuri näin. Minullakin on ollut 168 senttinen mies kumppanina. Hän oli ja on hyvin karismaattinen ja supliikki. Ei silloin pituudella ole mitään väliä. Olen itse 165 cm pitkä. Asenne ratkaisee. Oli pituutta minkä verran hyvänsä. Olen myös tapaillut yli kaksimetristä miestä.
Ressu Redford on 168 ja oli naimisissa pitkäsäärisen missin kanssa.
Isälläsi on huono itseluottamus. Mutta sulla voi olla parempi.
Etsi ensin biologinen isäsi.