Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos esim perheen tulot 6000€/kk, lapsilisät pois!

Vierailija
26.03.2014 |

siis mitä järkeä on leikata niiltä jotka sitä tukea tarvitsevat?! tuollaisella mallilla olisi varmasti päästy isompiin säästöihin. ja eikai kukaan isotuloinen kehtaa ruveta vänkäämään lapsilisien perään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa 222

Vierailija
2/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säästö menis tulorajoja vahtiviin virkamiehiin. Älykästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:05"]

siis mitä järkeä on leikata niiltä jotka sitä tukea tarvitsevat?! tuollaisella mallilla olisi varmasti päästy isompiin säästöihin. ja eikai kukaan isotuloinen kehtaa ruveta vänkäämään lapsilisien perään..

[/quote]

Kyllä minä kehtaan.

Ja joinakin vuosina tuloni on saatu niin pieniksi että niitä ei edes julkaista verotiedoissa.... :D

Kyllä pankin lakimiehet osaavat.

Vierailija
4/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sadannetta kertaa väännetään rautalangasta av-mammalle: Tulojen vuosittaiseen tsekkaamiseen menisi niin paljon rahaa, ettei tuolla tavalla syntyisi yhtään säästöä, päinvastoin.

Vierailija
5/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen bruttotulot on 3500e ja mun 2500e töissä ollessa (netto noin 1900e). Jos menen tästä töihin, niin makselen tuosta palkastani ensin noin 500e lasten hoitomaksuja ja toisen auton kulut, joka tarvitaan jos menen töihin. Sit jos töihinmeno aiheuttaisi sen, että meiltä viedään lapsilisät, niin mulle jäisi käteen suunnilleen sama summa kuin kotihoidontuki+kuntalisä+lapsilisät. Arvaa menisinkö töihin, jos kotona saisin saman? Ei keskituloisia voi rokottaa liikaa! Pitäähän töihinmenon kannattaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän