Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjaksi mausteita korissa

Vierailija
22.11.2020 |

Olisiko mukava lahja ystävälle? Kaunis kori tai laatikko, jossa noin 7-10 maustepurkkia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan koko vaihtolavallisen ja korttiin vielä että: "Ei oo rahasta kiinni".

Vierailija
22/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan koko vaihtolavallisen ja korttiin vielä että: "Ei oo rahasta kiinni".

No...tulihan se sieltä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista ensin, onko saaja mausteallergikko. Minä ottaisin kettuiluna maustekorin!

Mausteallergikko?

Kaikissa mausteissa jokin allergeeni? No jopas.

Kyllä. Itse voin käyttää vain suolaa, sokeria ja paprikajauhetta pieniä määriä. Kaikki muut mausteet turvottavat nielun ja tukehdun, jollen saa piikkiä. En ole ainoa mausteallergikko todellakaan.

Vierailija
24/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti tuollaisesta lahjasta. Itse teen päivittäin ruokaa, joten mausteet ovat aina tervetulleita ja niitä kuluu paljon. Yhdeltä kaverilta sain muuten vaan ison purkillisen kuivayrttiseosta. Se oli myös tosi mieleen. 

Vierailija
25/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin suuresti. Moni "epänormaali" kokkaa itse, koska valmis ei käy. 

Crohnikko

Vierailija
26/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi ilahtanut tuollaisesta maustekorilahjasta.

Kokkailen paljon ja kokeilen uusia reseptejä, erilaiset mausteet ovat tervetullut lahja.

Noita maustekorejahan on valmiiksi koottuina herkkukaupoissa ja kauppahalleissa.

Eikä se ole mikään halpa lahja.

Vierailija
27/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiva lahja, ilahtuisin siitä kovasti.

Vierailija
28/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa krääsää. Mausteet vanhenevat tosi nopeasti ja ahkerinkin kokki käyttää oikeasti vain muutamaa perusmaustetta.

Vierailija
29/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista ensin, onko saaja mausteallergikko. Minä ottaisin kettuiluna maustekorin!

Mausteallergikko?

Kyllä. Itse voin käyttää vain suolaa, sokeria ja paprikajauhetta pieniä määriä. Kaikki muut mausteet turvottavat nielun ja tukehdun, jollen saa piikkiä. En ole ainoa mausteallergikko todellakaan.

En ole eläissäni yhtään mausteallergikkoa tavannut, enkä edes kuullut, joten olette kyllä todella harvinaisia. En ymmärrä miksi sinä ededstulet vaivasi kanssa tällaiseen ketjuun, kun eihän tämä sinua edes loske.

Vierailija
30/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaa laadukkaisiin mausteisiin, luomuun.

Mausteisiin, jotka ovat sitä itseään eikä turhaa sisältävää.

Ihaniin kotimaisiin kuivattuihin yrtteihin, aww.

Vierailija
31/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa krääsää. Mausteet vanhenevat tosi nopeasti ja ahkerinkin kokki käyttää oikeasti vain muutamaa perusmaustetta.

No ei voi olla kovin ahkera kokki, jos ei kokeile mitään uusia reseptejä, jossa tarvittaisiin muita mausteita.

Vierailija
32/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mausteallergikko?

En ole eläissäni yhtään mausteallergikkoa tavannut, enkä edes kuullut, joten olette kyllä todella harvinaisia. En ymmärrä miksi sinä ededstulet vaivasi kanssa tällaiseen ketjuun, kun eihän tämä sinua edes loske.

Lahjan saaja voi myös olla allerginen mausteille. Me kaikki emme vain huutele asoitamme julkisesti joka paikkaan. Nopeasti laskien tunnen kahdeksan mausteallergikkoa. Ihan varmasti sinunkin tutuissasi on joku, joka tulee kipeäksi valkosipulista tai kaneli aiheuttaa nuhaa tai pippurit närästävät, kaakaosta tulee ihottumaa jne.  Ne ovat lieviä ja yleisiä oireita, sitten on vielä näitä hengenvaarallisiakin oireita.

Vierailija
33/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lahjaksi esim. wokkipannun ja siihen kaikenlaisia itämaisia kastikkeita ja mausteita tyyliin lisää vain liha + kasvikset. Tai jonkun maan teeman mukaan, esim. Japani, texmex ym.

Vierailija
34/34 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaa laadukkaisiin mausteisiin, luomuun.

Mausteisiin, jotka ovat sitä itseään eikä turhaa sisältävää.

Ihaniin kotimaisiin kuivattuihin yrtteihin, aww.

Toki ap:n on tiedettävä, että lahjansaaja käyttää yrttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi