Lahjaksi mausteita korissa
Olisiko mukava lahja ystävälle? Kaunis kori tai laatikko, jossa noin 7-10 maustepurkkia?
Kommentit (34)
Tuntuisi ehkä vähän vihjeeltä, että ruokasi on mautonta. Vähän niinkuin hammastahna vihjailisi keltaisista hampaista.
Tuota ideaa voisi vähän kehitellä. Laita mukaan joku kiva eksoottisempi resepti ja siihen hankalammin hankittavia tarveaineita. Jos nuo mausteet on jostain pikkupuodeista, kivoja purkkeja, erikoisempia (vaikka laventeli), niin sitten voisi toimia.
Siinä tapauksessa voisi olla ihan hyvä lahja jos tiedät varmuudella että lahjan saaja pitää ruoanlaitosta. Muussa tapauksessa ei kyllä ole hyvä lahja.
Tarkista ensin, onko saaja mausteallergikko. Minä ottaisin kettuiluna maustekorin!
Hieno idea!
Kiitos vinkistä, ratkaisit juuri mun lahjaongelman anopille.
Hän tekee paljon ruokaa ja leipoo.
🤗
No on kyllä niin turhanpäiväinen lahja.
Kiitos vastauksistanne. Juu tiedän, että tykkää tehdä ruokaa. Ja toiselle leipoja-ystävälle ajattelin koria, jossa vaniljasokeria, kanelia, pastavärejä tms. T Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ensin, onko saaja mausteallergikko. Minä ottaisin kettuiluna maustekorin!
Refluksioireisena sama juttu :D "Normaalille" ihmiselle ihan hyvä.
Minä ilahtuisin kovasti tuollaisesta lahjasta.
Jos ovat laadukkaita ja sopivat ystäväsi keittiöön. Ja tosiaan, kuten joku totesi, vaikka hilloa, kuivattuja taateleita ja muuta pientä kivaa mukaan niin kukapa ei ilahtuisi. .
On hyvä lahja. Kotoa muuttaneet opiskelijat ainakin arvostaa. Mausteet on yllättävän kalliita.
Kiva idea!
Meidän poika on nuori aikuinen, ja kun kyselin lahjatoiveita, toivoi herkkukoria, johon on koottu tuotteita East Asia Marketista.
Vierailija kirjoitti:
Mausteallergikko?
Kaikissa mausteissa jokin allergeeni? No jopas.
Muuten kiva, ja koriin saa toki näyttävän paketin. Muuten noi korit on aika turhanpäiväisiä, ellei sitten hanki sienikoriksi sopivaa. Miettisinkin, voisiko lahjan pakata esim. kivaan kestokassiin.,
Te, joiden mielestä turhanpäiväinen lahja, mikä teidän mielestä ei ole turhanpäiväinen? Jos siis kyseessä korkeintaan 40-50 e lahja.
Tykkäisin kovasti, kunhan joukossa ei ole suolaa sisältäviä mausteseoksia.
Kas kun et vessapaperia lahjoita.
On kiva idea!