Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 + ikäiset, lempi meikkimerkkinne?

Vierailija
22.11.2020 |

Vinkiksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain ripsari, Clarinsin kulmakarvasetti, Diorin luomivärit ja huulipunat ja kaali. Estee Lauderin BB ja Cliniquen puuteri...ai niin ja YSL valokynä. Että aika monta eri merkkiä

Vierailija
2/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui...Paesen poskipuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen ripsareista en luovu. Cliniquella on paras puuteri, myös meikkivoide on Cliniquen. Peitevoide silmänalusille on Isadoran, kulmakynästä töydellinen sävy itselleni löytyy luonnonkosmetiikan puolelta, merkki Bo-ho. Huulipunia ja -kiiltoja ostelen milloin miltäkin merkiltä, samoin poskipunaa vaihtelen.

Vierailija
4/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancomen ripsareista en luovu. Cliniquella on paras puuteri, myös meikkivoide on Cliniquen. Peitevoide silmänalusille on Isadoran, kulmakynästä töydellinen sävy itselleni löytyy luonnonkosmetiikan puolelta, merkki Bo-ho. Huulipunia ja -kiiltoja ostelen milloin miltäkin merkiltä, samoin poskipunaa vaihtelen.

Siis mikä meikkivoide? Niitä on paljon.

Vierailija
5/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decay

Vierailija
6/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pärjään oikein hyvin Lumenen ruskealla ripsarilla.

Vierailija
7/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hera ja history of whoo.

Vierailija
8/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biolan

9/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAC meikkejä käytän lähes pelkästään. Ovat laadullisesti parhaita, mitä olen käyttänyt.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stila

Vierailija
11/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä Sensain 38 -maskara, mutta oikeasti Cliniquen 38 on parempi. Meikkivoide Lumenen CC, primer Estee Lauderin. Irtopuuteri Maybellinen, yhtä hyvä kuin Sensain silkkipuuteri. Clarinsin rajauskynä ja kulmakynän merkkiä en muista. Hyviä meikkejä on eri sarjoissa, ja vaihdella kannattaa ettei iho väsy samoihin tuotteisiin tai allergisoidu.

Vierailija
12/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä meikkivoide? Niitä on paljon.

No niin on puutereitakin, ja se on ihan kokeiltava mikä on itselle paras. Mutta laatu on hyvää. Minulla on puuterina allmost powder make up, ja meikkivoiteena even better glow.

Vierailija
13/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome: meikkivoide, ripsari, Anastasia: silmämeikit, Buxom: huulikiilto, huultenrajauskynä

Vierailija
14/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään, olen luonnonkaunis.

n44

Vierailija
15/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide ja huulipuna guerlain, ripsari shiseido, rajausväri Bobby Brown, luomiväri Dior, poskipuna lancome, highlighter ysl, peitevoide sisley

Vierailija
16/17 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensain ripsari, Clarinsin kulmakarvasetti, Diorin luomivärit ja huulipunat ja kaali. Estee Lauderin BB ja Cliniquen puuteri...ai niin ja YSL valokynä. Että aika monta eri merkkiä

Aika samat. Erona, mulla on YSL eyeliner. Huulipunat ovat mitä milloinkin. Mutta Diorin luomivärit on ehdoton.

17/17 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorilla on minustakin ehkä parhaat luomivärit ikinä. Levittyvyys on huippua niissä.

🇺🇦🇮🇱