Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla puolisosi kanssa yhteensopivat kuumerkit astrologisesti?

Vierailija
22.11.2020 |

Mitä olette kuumerkeiltä? Oletko antanut pakin miehelle/naiselle jos tämän kuumerkki ei ole ollut sopiva omasi kanssa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun merkki on mulkku, ja rakkaani on pillu. Hyvin sopii! Muttei liian väljästi.

Vierailija
22/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikille perheenjäsenille kartat valmiina mutten osaa tulkita niitä.

Täti harrasti astrologiaa elinaikanaan.

Uskon kyllä nykyään jonkin verran horoskooppeihin. Juurikin kokonaisvaltaiseen tulkintaan.

Kun tyttäreni syntyi niin täti teki hänelle heti kartan. Mietti että kuinkahan tulee elämässä pärjäämään kun on niin herkkä. Mutta oli että kun on onneksi joku merkki jossakin niin on sosiaalinen ja eläväinen. Ajattelin silloin että joo joo.

Mutta hän on juuri tuollainen! Tyttäreni siis.

Hyvin taiteellinen ja luova. Tanssii, piirtää, maalaa ja näyttelee. On todella herkkä ja reagoi muutoksiin voimakkaasti.

On kuitenkin todella energinen ja positiivinen tyyppi ja hyvin pidetty ystävä. Tyttö kalat ja ilmeisesti muitakin merkkejä on kaloissa?

Me ei kai kovin hyvin sovita merkkien puolesta yhteen mieheni kanssa. Hän on viisinkertainen vaaka. Itse olen neitsyt ja nouseva merkki skorpioni. Muita en muista.

Yhdessä 12 vuotta ollaan oltu ja ihan onnellisia olemme. Luonteet tosin täysin erilaiset. Mieheni harkitsee ja pohtii, itse olen impulsiivinen.

Kukahan noita karttoja osaisi tulkita?

Täti ei enää ole elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Leijona, minä Jousimies. Kuulemma ihaninta ikinä. Mä en ainakaan jaksa ton pörhentelyä. Ja mä oon kuulemma liian itsenäinen naiseksi. Hahah.

Vierailija
24/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin katsoa mutta ymmärsin että kuumerkkimme on samat kuin horoskooppimme, eli minä olen kaksonen ja mies leijona. Sovimme oikein hyvin yhteen ainakin kokemuksen perusteella. Seksi on uskomatonta.

Vierailija
25/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä kuumerkki on. Olemme mieheni kanssa molemmat härkiä ja sovitaan mielestäni hyvin yhteen.

Rauhallisia ja leppoisia, maailma alati muuttuva ja muovautuva, joten turha on mitään kärkkäästi tuomita. Pitää asiat mielenkiintoisena.

Vierailija
26/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, miehellä ja tyttärellä on kuut jousimiehessä. Pojan kuumerkki on oinas. Tällainen tuliperhe, hyvin toimii!

Vierailija
27/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät.

Vierailija
28/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää,  mitkä sopii yhteen? Kertokaa lyhyesti sopivat parit. Sopiiko jousimies härän kanssa? Entä jousimies ja kauris?

Merkit jaotellaan neljään elementtiin seuraavasti:

Tuli: oinas, leijona, jousimies

Maa: härkä, neitsyt, kauris

Ilma: kaksonen, vaaka, vesimies

Vesi: rapu, skorpioni, kalat

Samat tai saman elementin merkit ovat yleensä harmonisia keskenään. Myös tuli-ilma tai vesi-maa yhdistelmä toimii usein vaivattomasti.

Vastamerkeissä on myös vastakohtien vetovoimaa, jonka nimeen moni vannoo - näissä erilaisuudesta huolimatta löytyy myös samaistumispintaa. Näihin kuuluu parit:

Oinas-vaaka

Härkä-skorpioni

Kaksoset-jousimies

Rapu-kauris

Leijona-vesimies

Neitsyt-kalat

Jousimies ja härkä tai jousimies ja kauris eivät ole perinteisesti yhteensopivia merkkejä. Kaikilla ihmisillä on kuitenkin kaikki aurinkokuntamme planeetat kartallaan jossain pisteessä (ja lisäksi asteroideja ja matemaattisia pisteitä), joten pelkät muutamat merkkisijainnit eivät vielä todellisuudessa kerro juuri mitään.

Vierailija
29/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies-tiikeri ja kaksoset-vuohi. En tiedä miten sovimme yhteen kuumerkeiltämme.

Vierailija
30/30 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta automerkit kyllä: MB ja BMW.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi