Onko sinulla puolisosi kanssa yhteensopivat kuumerkit astrologisesti?
Mitä olette kuumerkeiltä? Oletko antanut pakin miehelle/naiselle jos tämän kuumerkki ei ole ollut sopiva omasi kanssa?
Kommentit (30)
Astrologia on satuja hölmöille. Me emme ole hölmöjä emmekä usko moiseen soopaan kuin horoskooppi.
Olen kalat ja mies skorppari. Meidän ei pitäisi sopia yhteen, mutta niin vain sovimme.
Meillä on sama kuumerkki, en kyllä nyt muista mikä. Aurinkomerkeiltä ollaan vesimies ja jousimies.
On.
Leijona-vaaka.
Vaaka-leijona.
Nousevat merkit on erilaiset. Siinä olen skorpioni ja puoliso on kauris.
Kyllä! Hän on pukki, minä olen lammas.
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on satuja hölmöille. Me emme ole hölmöjä emmekä usko moiseen soopaan kuin horoskooppi.
Kannattaisi tutustua ennen kuin tuomitsee. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja hymyä huuleen!
Ei, aina varoitellaan siitä että oinas ja neitsyt ei sovi yhteen. Näin on kuitenkin menty pian 30 vuotta.
Minä olen Härkä ja mies Vaaka. Aika harmoninen pari ollaan kuumerkkikuvauksen perusteella ja oikeastikin. Aurinkomerkiltä ollaan molemmat Oinaita. Hassua kun en oikeasti usko näihin eikä tullut mieleenkään miettiä horoskooppimerkkejä kun miehen tapasin eikä oikein muutenkaan, mutta sitten hän totesi itse että meillä on sama horoskooppimerkki kun kuuli syntymäaikani.
Harmonisissa kuumerkeissä on taas se vaara, että ei ole sitä kipinää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Harmonisissa kuumerkeissä on taas se vaara, että ei ole sitä kipinää sitten.
Harmonisissa kuumerkeissä on hyvää se että rakkaus kehittyy kaikessa rauhassa ja on molemminpuolinen kunnioitus ja tasapaino. Ei ole souda ja huopaa meininkiä.
käsialatutkija kirjoitti:
puumerkit mua enemmän kiinnostaa
Olen saarnipuu. :)
En tule toimeen jousimieskuun tai oinaskuun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat ja mies skorppari. Meidän ei pitäisi sopia yhteen, mutta niin vain sovimme.
No noihan just sopii kaikkien kuvausten mukaan
Kyllä kalat ja skorppari ovat oikein loistava pari horoskooppien mukaan
Kaikki muutkin merkit vaikuttavat esim kuu, nouseva yms
Onhan ne. Rapu ja härkä kuumerkit. Aurinkomerkit skorppari ja rapu. Nousumerkitkin ovat sekstiilissä. ;)
Mistä tietää, mitkä sopii yhteen? Kertokaa lyhyesti sopivat parit. Sopiiko jousimies härän kanssa? Entä jousimies ja kauris?
Olen skorpioni ja mies on oinas.