Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella siskosta joka jäättä lainat maksamatta

Vierailija
26.03.2014 |

eli maksattaa takaajalla, eli minulla. Ei ole edes pyytänyt anteeksi, ei selittänytyhtään  mitään. Ei olla muutenkaan enää tekemisissä, kun hän välttelee. Löysi miehen itselleen pitkän yksinolon jälkeen ja eristäytyi kuten hänellä on aina tapana uuden miehen tullessa kuvioihin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko tulla omia mietteitäni kirjoittelemaan. Itse olen vähän kuin tuo siskosi, tosin en ole veljelleni mitään velkaa ja 20 vuotta siskoasi nuorempi, mutta isäni aika varakkaana miehenä on autellut minua jo monta vuotta. Aina satasia silloin tällöin. Hän haukkuu minua ja sanoo minua luuseriksi, ja siksi tosiaan tunnenkin itseni. Olen syvästi masentunut, teen töitä, mutta vain osa-aikaisesti, olen etsinyt töitä jo pitkään ja lähetellyt työhakemuksia monena valvottuna yönä.

Sosiaalivirastosta en ole koskaan mitään muuta rahaa  saanut kuin lukioaikana opintotukea, kun asuin jo silloin yksin.

Tuli vain paha mieli sinun sekä siskosi vuoksi. Siskosi onkin varmasti hyvin masentunut ja siksi vetää sellaisia luuserimiehiä puoleensa. Hän varmasti potee huonommuudentunnetta, kun ei kykene sinunlaillasi elämään. Minä olen ylpeä vejljestäni, joka on yliopistossa ja töissä ja elää kurinalaista ja onnellista elämää. Tsemppiä sulle! Yritä saada siskosi maksamaan velkasi vaikka käymällä hänen luonaan, ja kerro hänelle, että autat mielelläsi vaikka etsimään työpaikkaa. Kerro hänelle, että haluat tukea häntä pääsemään elämässään eteenpäin. Minusta olisi kohtuullista, että hän maksaisi velkansa takaisin.

Vierailija
22/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse katkaissut välit minun kanssani. Sanoin hänelle että en hyväksy sitä että hän ottaa uppo-oudon ulkomaalaisen miehen asumaan lastensa vastustuksesta huolimatta. Tulihan siinä sanottua pahasti puolin jos toisenkin.

Hän poisti minut FB kavereistaan ja oli sanonut äidille että ei halua olla tekemisissä enään. Sopivasti siis ennen kuin tämä laina lankesi maksettavaksi.

Hän teki vielä ulkomaan matkankin muutama viikko sitten, ilmeisesti niillä rahoilla mitä vuorkatakuusta sai takaisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tyyppejä paljon, joilla ei ole elämänhallinta sillä tasolla minkä nyky-yhteiskunta vaatii. Ei se totuus siitä muuksi muutu, että on varaa olla jotain mieltä, kun on itse sattunut saamaan enemmän elämän pelimerkkejä. Onneksi ei kyse ole mistään isosta asiasta, kuten asunnon tai jonkun firman takaamisesta.

Minä en lähtisi vaivaamaan oikeusteitse ihmistä, jolla on muutenkin vaikeaa. Ja itsekkäästikin ajatellen parin vuoden oikeusprosessi on paljon suurempi stressi, vaiva ja kulu sinulle säntilliselle ihmiselle kuin huithapelille, ja kun siskosi on mitä ilmeisimmin varaton ja tuloton, et saa mitään - jos nyt edes pystyt todistamaan teidän tehneen tuollaisen sopimuksen, sana sanaa vastaan ei riitä, jos siskosi väittää, että se oli lahja. Mutta nytpähän tiedät, ettet enää anna senttiäkään siskollesi millään perusteella.

Vierailija
24/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:28"]

Siis onko mun syy mukamas? pitää vain unhotaa koko juttu vai?

ap

[/quote] Turha kinastella kenen vika tai onko oikein. Fakta on se, että kun olet nimesi paperiin pistänyt, niin sinä myös maksat. Ei me voida täällä sulle maksuvapautusta antaa.

Vierailija
25/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kyllä töissä nyt.

Enkä ole pyytämässä maksuvapautusta teiltä vaan että haluan tietää että olenko mukamas väärässä kun sisko poloista vaivaan asiasta, kuten äitimme sanoo.

ap