Kerro erokokemuksiasi!!
Kerro millaisia eroja sinulla on ollut, MITEN päästä yli ja mitä hyvää tai huonoa ero on tuonut elämääsi?
On ajankohtainen aihe.. :/
Kommentit (6)
miten päädyit eroon nro 2 ja oliko ero helppo?
Eukko heitti pihalle 6kk sitten koska olen mielenvikanen paska. Ikävä on kova perhettäni ja toipuminen ollu erittäin vaikeaa. Mitään hyvää en ole vielä ainakaan tilanteestani löytänyt.
oletko mielenvikainen sitten vai eikö teidän yhteiselämä toiminut muusta syystä?
Meillä on avioeron harkinta-aika, erillään ollaan asuttu kohta 9kk. Toipuminen on hidasta. Hyvät puolet on, että enää ei tarvitse riidellä eikä seurata miehen sekoiluja. Eikä tarvitse katsella kotonaan epärehellistä miestä, joka elää kaksoiselämää ja tekee kaikki päätökset itse. Mies ei enää loukkaa mua jatkuvasti. Kotona on siistimpää, kun mies ei sotke. Tavaraa on vähemmän. Mun sydän voi paremmin nyt. Voimia riittää lapsille enemmän<3
Eheydyn vähitellen.
Itsetunto on noussut.
Tulevaisuus näyttää paremmalta.
Pystyn tähän ja sinä myös :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:05"]oletko mielenvikainen sitten vai eikö teidän yhteiselämä toiminut muusta syystä?
[/quote]
Olen ja vuosia olin ihan väärällä lääkityksellä, myöskään alkoholinkulutukseni ei tainnut miellyttää eukkoa. :)
Ryhdistäytyminen olisi pitänyt aloittaa jo vuosia sitten, nyt se on myöhäistä, ainakin menneen suhteen osalta. :(
Ympäripyöreästi sanottuna: yli pääsee ajan kanssa. Asiaa auttaa, jos viettää aikaa piristävien ystävien tai sukulaisten kanssa, harrastaa mukavia asioita ja ajattelee eron hyviä puolia. Omalla kohdalla hyvät puolet ovat olleet mm. ei tarvitse tehdä kompromisseja, selitellä tekemisiään, sietää toisen tekoja tai puheita, kestää epäkunnioittavaa käytöstä, eikä pohdiskella enää haluanko minä olla miehen kanssa/haluaako mies olla minun kanssa.