Lue keskustelun säännöt.
Miksi halveksit alkoholia ja ihmisiä, jotka käyttävät sitä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kanssa ei voi keskustella alkoholin käytöstä koska on vain rapajuoppo tai absolutisti.
Enemmän Suomessa joutuu selittämään alkoholin juomattomuuttaan ellei sitten satu olemaan samanlainen "kuivahenkinen" ystävä- ja tuttavapiiri kuten minulla. Selvinpäin oleminen on luonnollinen olotila eikä se todellakaan edellytä mitään uskontoa tai jotain ihmeellisiä traumoja. Minusta olisi omituista jos en osaisi viettää mukavaa viikonloppua ilman että olisi pakko ostaa kaljaa ja siideriä tai jotain muuta vastaavaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luuletko ihan tosissaan että suomalaisten juominen jotenkin rauhottuisi jos sitä annettaisiin kaiken maailman kännipettereille ja kännilissuille. että yhtäkkiä muka suomalaiset alkaisi juoda vaikka viiniä sivistyneesti ranskalaisten tapaan. hyvä vitsi. mun mielestä tää on vaan joku suomalaisten itselleen kehittämä älytön kulttuurillinen tapa ja muka oikeutus/syy kaikkeen - "kännissä on hauskaa", "kännissä saa tehdä ja sanoa mitä vaan", "kännissä olen rohkeampi ja itsevarmempi", ihan kaikki annetaan paljon helpommin anteeksi jos sanotaan syyksi "olin vaan kännissä". ihan kuin muka tällaisista lähes koko kansan itselleen syöttämistä tekosyistä luovuttaisiin tuosta vaan, kun annetaan viinan virrata vapaasti.