Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, olkaa ylpeitä itsestänne

Vierailija
26.03.2014 |

En tajua, miksi naiset arvostelevat niin paljon itseään. En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia. Samalla tajuan liiankin hyvin. Kaikki johtuu kriteereistä, joita sanotaan ihanteiksi...

Isot, kiinteät rinnat, muhkean muotoiset. Kiinteä takapuoli, pitkät ja hoikat jalat, tiukka sieltä. Sheivaaminen. Jne jne.

Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta. En usko olevani ainoa. Olkaa siis ylpeitä itsestänne ja etsikää ihminen, joka osaa arvostaa teitä sellaisina kuin olette. Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sinusta Vilivallaton, sulla on oikea asenne naisten suhteen.

T. edellinen nainen

Vierailija
42/47 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:52"]

Voin lohduttaa etten ole mikään pahan näköinen mies ja naiset uskaltaa katsoa minua mukavalla tavalla. / vilivallaton

[/quote]

Joku ongelma sinulla on kun jaksat kuukaudesta toiseen ladella täällä imeliä juttujasi. Kaippa se jotain tyydytystä tuo sinulle kun saat edes joiltain tuntemattomilta naisilta kehuja ihanuudestasi. Totuus voi olla jotain muuta.

Puhut mitä sattuu tässäkin ketjussa, mutta naiset tyypillisesti huomaavat vai nämä imelyydet eikä juttujesi ristiriitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en lähde tuollaiseen provoon. /vilivallaton

Vierailija
44/47 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 04:03"]

En tajua, miksi naiset arvostelevat niin paljon itseään. En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia. Samalla tajuan liiankin hyvin. Kaikki johtuu kriteereistä, joita sanotaan ihanteiksi...

Isot, kiinteät rinnat, muhkean muotoiset. Kiinteä takapuoli, pitkät ja hoikat jalat, tiukka sieltä. Sheivaaminen. Jne jne.

Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta. En usko olevani ainoa. Olkaa siis ylpeitä itsestänne ja etsikää ihminen, joka osaa arvostaa teitä sellaisina kuin olette. Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen?

[/quote]

Mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia itsetunto-ongelmia. Ehkä syynä on se, että mulla on ollut niin hyvä perse jo ihan teinitytöstä lähtien. Siis miehet ovat aina jumaloineet sitä. Ikinä ei ole tarvinnut kuin vähän keikuttaa pepaa, niin miehert jo kuolaavat kalu pystyssä. Puutteessa ei ole tarvinnut koskaan olla.

Työpaikkakin on miesvaltainen, joten saan kiimaisia ja ihailevia katseita sekä erilaisia ehdotuksia lähes päivittäin. Tunnen itseni halutuksi ja merkitykselliseksi. Naisena olo on ihanaa.

Vierailija
45/47 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:26"]

[/quote]

Ei tarvitsekan lähteä, mutta ihan vaan tiedoksi. Mitä vähemmän kommentoit sitä parempi.

/pilipalliton

Vierailija
46/47 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 19:08"]

[/quote]

Ei tarvitsekan lähteä, mutta ihan vaan tiedoksi. Mitä vähemmän kommentoit sitä parempi.

/pilipalliton

[/quote]

Kyllä se on söpöillyt palstoilla ennemmin vuosia, kuin kuukausia.

Mut älä nyt kiusaa sitä, koska se ei ole mitenkään sun saannistasi pois, päin vastoin. Jos naiset edes pienen hetken ajan kuvittelevat mahdollisesti olevansa jossain määrin seksikkäitä ja haluttavia, niin saanti paranee noin yleisesti.

Me kaikki tiedetään, että vv on ihminen, joskus se ilmenee viesteistä ihan vahingossa. Ja tiedetään myös että hurmaavat kahviseurasedät ovat ehkä perversseintä materiaalia mitä löytyy, mut opettelet nyt vaan poika kiltisti samat fraasit, niin saat haarukat auki heti saman tien vähemmällä vaivalla. Tämä on asiantuntijan, eli naisen mielipiteeni.

N31

Vierailija
47/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 19:08"]

[/quote]

/pilipalliton

[/quote]  Tätä pilipalia näyttää kiukuttavan ja joukossa kateuttakin. Mikäs sitä vaivaa, eiks tää ole juttupalsta vai pitäks täällä olla mykkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi