onko kukaan asunut vvo:n asunnossa? Tarvitseeko vuokra maksaa heti?
Eli mulla tällainen ongelma:
Olen kauan jonottanut asuntoa ja huomiseksi sain näytön. Ja jos kaikkk menee hyvin niin muutto viikon päästä. Takuurahat mulla on, mutta vuokraan saan tukia, joita voin hakea vasta ensikuussa. Eli vvolla vuokra maksetaan 2 päivä, minä muuttaisin 1 päivä. Mutta tukea vuokraan saan vasta 8 päivä, jolloin pystyn vuokran kokonaan maksamaan.
:/ Voinko saada asuntoa tämän takia? Mulla ei ole 2 päivä vielä kaikkia vuokrarahoja.
Kommentit (5)
No mä asun vvo:lla ja vuos sit muutin tänne. Vuokrasopimusta allekirjottamana mennessä mukana tuli olla kuitti maksetusta takuusta sekä ekasta vuokrasta. Sitten vasta sai avaimet kämppään.
Mulla kyllä kun asuntoo tarjottiin niin sai valita alkaako vuokrasopimus jo 1. päivä, viimestään 15päivä kyseistä kuuta piti vuokrasopimus alkaa että asunnon itelleen sai... mut en tiiä onko toi yleinen jousto/käytöntö tms vai koskiko vaan esim. tätät kämppää...
Miten aikuiset ihmiset ei voi tajuta et vuokra maksetaan silloin kun on sen maksamisen aika?
Sovi, että vuokrasopimus alkaa vasta 8. päivä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 02:40"]Miten aikuiset ihmiset ei voi tajuta et vuokra maksetaan silloin kun on sen maksamisen aika?
[/quote]
Noku viimeksi menin maksamaan luonnossa jollekkin huoltomiehelle. Se kyllä sano olevansa vuokranantaja
Ap
Täällä on joku toinen ap, mutta en tiedä odottavatko 2 viikkoa että mulla on vuokrarahat,,
oikea ap