Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivanoloisen miehen netissä..

Vierailija
26.03.2014 |

Olen tutustunut mahtavalta vaikuttavaan tyyppiin. Ollaan juteltu facebookissa paljon ja tänä viikonloppuna olisi tarkoitus tavata, satutaan asumaan samalla paikkakunnalla. Mies on ulkoisesti juuri minun tyyppiäni kaikin tavoin, ja niin eteenpäin.

Aloin tässä vain mietiskelemään, että voiko noin kiva tyypi olla oikesti sinkku ilman sen suurempia syitä? Oon miettinyt kaikkea typerää kuten "entäs jos sillä on ihan hirveä ääni, vaikka sellainen naismainen vikinätyyppinen" ja sentakia ei kelpaa kellekkään..

Tiedän että nää ajatukst on typeriä, mutta PLIIS rauhottakaa mua ja kertokaa että on oikeasti olemassa kivoja sinkkumiehiä joissa ei ole sen suurempia vikoja ! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, tuolla asenteella tulet varmasti löytämään hänestä jos jonkinlaista vikaa, kukaan kun ei ole täydellinen, et edes sinä.

Mutta joo, se on täysin mahdollista että hän on ihan normaali mies kaikin puolin.

Mitäs vikaa muuten sinussa on kun olet sinkku? Niinpä.

Vierailija
2/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, en mä oletakkaan mitään täydellisyyttä! Ja en tosiaan aio etsimällä etsiä mitään vikoja, kuka idiootti nyt niin tekisi? Kai se on ihan normaalia pohdiskella tällaisia asioita ennenkuin ollaan tavattu. Kai mulla on vaan sellainen olo että tää tapaus vaikuttaa liian täydelliseltä.. käsitit mun viestin vähän väärin. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on livenä ihan erilaisia kuin kuvissa yleensä. Ihmiset siis. Voi olla rasittava tyyppikin siihen päälle. Tai väärän hajuinen. Ihmiset eroaa aika usein, niin se on melko luonnollinen syy olla sinkku. Lycka till. Minulla melkosia pettymyksiä vaikka kuvat ja jutut olleet netissä kivat.

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on naismainen vikinätyyppinen ääni? Onko esimerkkejä? Minkälainen ääni sillä pitäis olla?

Onhan David Beckhamillakin aika korkea ja nasaali ääni.

Tsemppiä, sua vaan jännittää, sittenhän sen näkee millainen se on. Mutta se että hyvältä vaikuttava tyyppi on edelleen sinkku, ei tarvitse olla mikään merkki mistään kummallisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme