Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sormet ja varpaat voivat olla niin kylmät?

Vierailija
25.03.2014 |

Minulla siis usein palelee sormia tai varpaat ovat jäässä, tai molemmat. Mietin, että miten kun huoneenlämpö on n. 20 astetta, niin sormetkin voivat olla ihan jääkylmät? Mistä se kylmyys tulee?

Olen lukenut, että voi olla alkavan diabeteksenkin oire, mutta toistaiseksi ei ole muita oireita. Ja usein kun syön, niin syömisen jälkeen palelee entistä enemmän. Miksi? En polta enkä juo kahvia ja olen 23-vuotias.

Kyse ei ole siis myöskään vaihdevuosista, mutta joskus taas minulla on todella lämmin, joskus olen jääkylmä. Nukun normaalisti. En juo edes colajuomia/energiajuomia, joissa olisi kofeiinia. Hmm?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuiva iho tai limakalvot? Onko hiuslaatu muuttunut? Ummettaako tai onko muuta mahavaivaa? Väsyttääkö? Onko outoja särkyjä? Tuntuuko, että turvottaa? Onko kierrossa ongelmia? Onko mitään uusia oireita?

Vierailija
2/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ääreisverenkierto. Mulla on myös aina kylmät sormet, varpaat ja nenä, mutta ihan terve olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama juttu, toisinaan joudun jopa pitämään sisällä villasukkia ja joitain lämmittimiä ranteissa. Tuntuu kuin se kylmyys olisi luissa, ei niinkään iholla. Samaan aikaan ihmiset ovat T-paitasillaan ja minä pitkissä hioissa ja tumput kädessä, olen kade heille jotka eivät palele.

Mies

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta.