Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopultakin! Vasemmistoliitto lähtee hallituksesta!

Vierailija
25.03.2014 |

Ensin luulin, että Arhinmäki on lopultakin tullut järkiinsä, mutta se oli turha toivo. Hallituksesta eroaminen tapahtuikin koko puolueen painostuksen takia, muutenhan hän tuskin olisi ministeri-Audin takapenkkiä jättänyt:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201403250215331_uu.shtml

Kiitos Jeesus, yön uhka karkoitettu on jo pois, ja aamun kirkkaudessa kiurut soittaa... Vielä kun RKP:n saisi ulos hallituksesta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava kulttuuriministeri haaskaa rahat taas kansallisoopperaan ja Olavinlinnaan ja rockfestivaaleille käännetään taas selkä, vaikka juuri niissä suomalaiset käyvät. Joopa joo... :( :(

Vierailija
2/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:38"]

Ja seuraava kulttuuriministeri haaskaa rahat taas kansallisoopperaan ja Olavinlinnaan ja rockfestivaaleille käännetään taas selkä, vaikka juuri niissä suomalaiset käyvät. Joopa joo... :( :(

[/quote]

Seuraava kylddyyriministeri tulee varmaan kylddyyripuolueesta RKP:stä. Silloin taas ruåtsinkielinen taide saa rajusti apurahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki olisi paremmin kun vain minun puolueeni olisi hallituksessa... Tai tarkemmin ajatellen, parastahan olisi kun minun kansanedustajani hallitsisi koko maata. T. Ei-vasemmistolainen, joka pitää kuitenkin erilaisia näkökulmia ja niiden julkituomista pelkästään hyvänä asiana (niin kauan kuin ollaan asiallisella linjalla)

Vierailija
4/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:21"]

Niin, kaikki olisi paremmin kun vain minun puolueeni olisi hallituksessa... Tai tarkemmin ajatellen, parastahan olisi kun minun kansanedustajani hallitsisi koko maata. T. Ei-vasemmistolainen, joka pitää kuitenkin erilaisia näkökulmia ja niiden julkituomista pelkästään hyvänä asiana (niin kauan kuin ollaan asiallisella linjalla)

[/quote]

Ei välttämättä "minun puolueeni". Muutkin osaavat hoitaa asioita. Sen sijaan joku Vas. L. on kyllä ollut ihan turha hännystelijä koko hallituskauden ajan. Siitä ei ole ollut muuta hyötyä kuin ääriaineksille, määrärahojen jakaminen yhteiskunnanvastaisille, vasemmistolaisille tahi vasemmistoa lähellä oleville toimijoille. Sinänsä absurdia, että anarkisteilla on ollut oma puolue hallituksessa, vaikka anarkistit vihaavat järjestäytynyttä yhteiskuntaa. Ap.

Vierailija
5/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä absurdia, että tuollaisillakin kiihkoilijoilla ja perättömien juttujen levittelijöillä on oikeus äänestää ja vaikuttaa toisiinkin. Ihan totta, anarkisteilla...? -4

Vierailija
6/25 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:43"]

Sinänsä absurdia, että anarkisteilla on ollut oma puolue hallituksessa, vaikka anarkistit vihaavat järjestäytynyttä yhteiskuntaa. Ap.

[/quote]

Vasemmistoliitto anarkistinen? :D Sinä et kuule anarkismistä taida mitään tietääkään. :D

Mutta ei kai, mitäs oikeiston äänestäjä nyt mitään tietäisi - mistään. ;) :D

Vierailija
7/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:51"]

Sinänsä absurdia, että tuollaisillakin kiihkoilijoilla ja perättömien juttujen levittelijöillä on oikeus äänestää ja vaikuttaa toisiinkin. Ihan totta, anarkisteilla...? -4

[/quote]

Kiakkovieras on vasemmistoliiton kannattaja. Poislukien se yksi kännipersu joka oli mukana only for the beer, mutta pääsääntöisesti näin, että vasemmistolaisuus (kommunismi), anarkismi, prekariatismi, syndikalismi ja muut sen sellaiset aatteet ovat veljiä keskenään. Ap.

Vierailija
8/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:43"]

Sinänsä absurdia, että anarkisteilla on ollut oma puolue hallituksessa, vaikka anarkistit vihaavat järjestäytynyttä yhteiskuntaa. Ap.

[/quote]

Vasemmistoliitto anarkistinen? :D Sinä et kuule anarkismistä taida mitään tietääkään. :D

Mutta ei kai, mitäs oikeiston äänestäjä nyt mitään tietäisi - mistään. ;) :D

[/quote]

Anarkismista jotain tiedän. Olin punkrokkari ennen sinun syntymääsi, mutta myöhemmin tein siitä asiasta parannuksen ja tulin järkiini. Ap.

Vierailija
9/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sydän, sielu, aivot ja lämpöä ympärillesi.

Vierailija
10/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:02"]

Olin punkrokkari ennen sinun syntymääsi,

[/quote]

Olet sinä sitten jo aika vanha. Minäkin kun tänä vuonna täytän jo 49. :D

Mutta järkeä päässä sinulla ei ole vieläkään. :)

Vierailija
11/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:51"]

[/quote]

Kiakkovieras on vasemmistoliiton kannattaja. Poislukien se yksi kännipersu joka oli mukana only for the beer, mutta pääsääntöisesti näin, että vasemmistolaisuus (kommunismi), anarkismi, prekariatismi, syndikalismi ja muut sen sellaiset aatteet ovat veljiä keskenään. Ap.

[/quote]

Vasemmistoliitto ei ole kommunismia nähnytkään.

Vierailija
12/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmistolaisuus (kommunismi),

[/quote]

Hmm. Vasemmistoliitto oli ennen Deva (Demokraattinen vaihtoehto), jota ennen se oli SKDL (Suomen Kansan Demokraattinen Liitto). Kommunistit (SKP= Suomen Kommunistinen Puolue) toimivat SKDL:n sisällä, mutta oli oma puolueensa erotuksena "pehmeämmästä" SKDL-sosialismista.

Kai nyt entinen punkkari (oli teini-ikäinen 70-luvulla) sentään tämän vielä muistaa? Vai onko nykyinen kova oikeistolainen poliittinen kotisi pehmentänyt aivosi? :D

Vierailija
13/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:02"]

Olin punkrokkari ennen sinun syntymääsi,

[/quote]

Olet sinä sitten jo aika vanha. Minäkin kun tänä vuonna täytän jo 49. :D

Mutta järkeä päässä sinulla ei ole vieläkään. :)

[/quote]

Voit valehdella ikäsi. Olin punkkari 1970-luvun lopussa. Ap.

Vierailija
14/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:11"]

vasemmistolaisuus (kommunismi),

[/quote]

Hmm. Vasemmistoliitto oli ennen Deva (Demokraattinen vaihtoehto), jota ennen se oli SKDL (Suomen Kansan Demokraattinen Liitto). Kommunistit (SKP= Suomen Kommunistinen Puolue) toimivat SKDL:n sisällä, mutta oli oma puolueensa erotuksena "pehmeämmästä" SKDL-sosialismista.

Kai nyt entinen punkkari (oli teini-ikäinen 70-luvulla) sentään tämän vielä muistaa? Vai onko nykyinen kova oikeistolainen poliittinen kotisi pehmentänyt aivosi? :D

[/quote]

Vas. L. ei koskaan ollut DeVan seuraaja. DeVa oli Halkolan ihan oma sirpalepuolue. Kai sinä tämän tiesit? Olen käynyt Halkolan vaalitilaisuuksissa aikoinani. Ap.

Vierailija
15/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:12"]

[/quote]

Ja miksi minä sen tekisin? Vai kalasteletko henkilötunnustani? For the record, en ollut kumpikaan, en punkkari enkä fiftari. Halveksin molempia perässähiihtäjinä, muodin mukana riekkujina. Olin hirveän ylpeä itsestäni, kun löysin 60-luvun musiikin kesällä 1980, Beatlesin mukana tuli muu Merseybeat. Minä olen aina ajatellut itsenäisesti, en ole mennyt tusinatavarana muiden mukana.

Jos todellakin olit punkkari 70-luvun lopussa, sinun todellakin pitäisi tietää poliittinen karttamme niin silloin kuin se, miksi se sittemmin muodostui ja on nykypäivänä. Vai höyrysitkö keskikaljapäissäsi kaikki aivosolut hävinneeksi? :D

Vierailija
16/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:38"]

[/quote]

Seuraava kylddyyriministeri tulee varmaan kylddyyripuolueesta RKP:stä. Silloin taas ruåtsinkielinen taide saa rajusti apurahoja.

[/quote]

Hallituksen turhimmat puolueet, jotka aiheuttavat vain haittaa:

Vasemmistoliitto: Kaikki lukutaidottomat ulkomaalaiset tervetuloa Suomeen

Vihreät: Ajaa teollisuuden ja elintason alas, päreet lamppujen tilalle.

RKP: Kaikki käy äärioikealta äärivasemmalle kunhan pakkoruotsi säilyy.

Vierailija
17/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:20"]

Vas. L. ei koskaan ollut DeVan seuraaja. DeVa oli Halkolan ihan oma sirpalepuolue. Kai sinä tämän tiesit? Olen käynyt Halkolan vaalitilaisuuksissa aikoinani. Ap.

[/quote]

No jos niin olikin, niin et millään voi väittää Vasemmistoliiton olevan anarkistipuolue. Sehän on "pehmeämpi" kuin Deva! :)

Eikä Vasemmistoliitto ainakaan kommunistinen ole. Ei siellä ole yhtään sinisaloa - ei ainakaan julkisuudessa ole näkynyt. :) Sitä paitsi eikös meillä vieläkin ole SKP puoluekartalla, tosin kaukana ovat sennimisen lafkan suuruudenajat.

Vierailija
18/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:23"]

Hallituksen turhimmat puolueet, jotka aiheuttavat vain haittaa:

Vasemmistoliitto: Kaikki lukutaidottomat ulkomaalaiset tervetuloa Suomeen

Vihreät: Ajaa teollisuuden ja elintason alas, päreet lamppujen tilalle.

RKP: Kaikki käy äärioikealta äärivasemmalle kunhan pakkoruotsi säilyy.

[/quote]

Mihin jäi sinulta Kokoomus? Sen minä olisin ensimmäiseksi listaan heittänyt. Kataisen naamaa ei sitten millään voi katsoa, tv-kanava vaihtuu heti.

Vierailija
19/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:12"]

[/quote]

Ja miksi minä sen tekisin? Vai kalasteletko henkilötunnustani? For the record, en ollut kumpikaan, en punkkari enkä fiftari. Halveksin molempia perässähiihtäjinä, muodin mukana riekkujina. Olin hirveän ylpeä itsestäni, kun löysin 60-luvun musiikin kesällä 1980, Beatlesin mukana tuli muu Merseybeat. Minä olen aina ajatellut itsenäisesti, en ole mennyt tusinatavarana muiden mukana.

Jos todellakin olit punkkari 70-luvun lopussa, sinun todellakin pitäisi tietää poliittinen karttamme niin silloin kuin se, miksi se sittemmin muodostui ja on nykypäivänä. Vai höyrysitkö keskikaljapäissäsi kaikki aivosolut hävinneeksi? :D

[/quote]

Kyllä poliittinen kartta siltä ajalta on tiedostettu. SKP ja SKDL olivat kommunistisia puolueita. SDP:kin oli paljon punaisempi kuin nykyään. Puolueohjelmatkin tuli aikoinaan luettua läpi ennen kuin lähdin äänestämään. Ap.

Vierailija
20/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, korkki kiinni ja pehkuihin. Lapset jo nukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän