Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: pestävät vai kertakäyttöiset liivinsuojat?

Vierailija
25.03.2014 |

Kysyn tietäväisiltä mammoilta........

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen paria kuulostaa jotenkin vähältä.

Vierailija
2/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt ollenkaan kertakäyttöisiä, joten en voi vertailla. Mulla oli alle kymmenen paria noita kestoja, mutta koska meillä käytettiin kestovaippoja, pyykkiä tuli joka päivä ja sain pestä liivinsuojat siinä mukana. Mulla kesti tuo maidon valuminen aika vähän aikaa, ja yöllä käytin harsoa topin sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iholle pestävät on ollut paremmat. Jostain syystä kertakäyttöset ärsyttää nännien ihoa.

Vierailija
4/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maidon määrästä varmaan. Mulla tulvi niin paljon maitoa, että oli ihan pakko turvautua kertakäyttöisiin, ei niin montaa pestävää ole kellään, että olis mulle riittänyt. Ja kätevämpi muualla heittää ne märät roskiin, kuin säilytellä pestäviä... Mutta jos ei ihan näin paljon maitoa valu, niin pestävät varmasti hyviä. Ovat kaiketi miellyttävämmän tuntuisia. Eli yksilöllistä on tämäkin homma.

Vierailija
5/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin kakkosella. Pestäviä piti sitten vaan olla tarpeeksi, että oli aina puhtaita valmiina.

Vierailija
6/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niitä pestäviä jotain 30 paria. Riitti hyvin! Tein niitä itse kestovaippojen hukkakangaspaloista.

Ja ne oli kyllä tosi hyviä! Pari kertaa koitin kerttiksiä, ja niistä irtos nöyhtää. Ei ollu kivoja!

Vierailija
7/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestävät! Reissussa oli mulla kerttiksiä, mutta ne kertiikset jotenkin tarttu nänneihin kii kun maitoa tuli ja sit rikko sitä ihoa kun otti liiviä pois. :S Ne pestävät on ihanan pehmeetkin !

Vierailija
8/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnut liivinsuojia. Tissit oli kyllä ceen luokkaa mutta eipä sieltä juuri maitoa herunut. Sen ajan mitä yritin epätoivon vimmalla imettää niin väsytti.

Vierailija
9/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestot on musta ehdottomasti parempia ja nekin mieluiten pehmeää bambua tms. Mutta on meillä muutamat kertakäyttöisetkin kuluneet.

Vierailija
10/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS! Montako paria pestäviä kannattaa hankkia?

ap

Vierailija
11/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:34"]

KIITOS! Montako paria pestäviä kannattaa hankkia?

ap

[/quote]

Suosittelin tässä ketjussa aiemmin kestoja. Määrästä on vaikea sanoa mulle on lopulta kertynyt aika monet mutta toisaalta aika jona niitä itse tarvin vaikka imetin esikoista neljä vuotta oli kuitenkin aika lyhyt ja nyt kun kuopus 5kk en enää useimmiten tarvi. En tosiaan osaa sanoa tarkkaa määrää ja ainakin kotioloissa voi liiveihin tunkea myös pehmeän harson tai melkein mitä vaan kangasta joten ehkä siksi ehdottaisin, että osta vaikka kolme paria ja sitten tarpeen mukaan lisää mutta saahan niitä kierrätettyäkin jos ei tarvikaan.

Vierailija
12/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli öisin molemmat päällekkäin, lähimpänä rintaa kertakäyttöiset ja sit vielä kankaiset. Siltikin oli liivit märkinä lähes aina. Voi sitä aikaa :)

Vierailija
13/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kymmenen paria pestäviä, plus äp:n mukana tulleet. Hyvin riitti kun pesi aina vauvanvaatteiden mukana. Pari kertaa päivässä vaihdoin, mutta olis kyllä voinut vaihtaa tiheämminkin. Ei ollut silloin alkuvaiheessa kehon tuoksut päällimmäisenä mielessä.

Vierailija
14/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joku 15 paria riitti hyvin. Hätävarana oli vielä paketillinen kertakäyttöisiä, mutta harvoin niitä tuli käytettyä.

Vierailija
15/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kestoista koska kertikset paksumpia ja niiden ääriviivat näkyivät paidasta läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme