Olen yksinäinen eikä minulla ole ketään kenen kanssa juhlia!
Olen nyt keväällä pääsemässä ylioppilaaksi eikä minulla ole yhtään kaveria tai edes tuttavaa kenen kanssa sitä juhlisin. Kaikki muut menevät kavereiden kanssa baariin ja minä varmaan yksin jään kotiin makaamaan. Mitä tekisitte minun asemassa? Mitä kivaa voisin tehdä?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:57"]
Mene sinäkin baariin?
[/quote]
Yksin en viitsisi lähteä...
Kyllä sinne baariin voi yksinkin mennä. Itse olen ainakin käynyt, juttelen sitten niiden tuntemattomien kanssa.
Minä olen juhlani juhlinut vanhempieni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:01"]
Kyllä sinne baariin voi yksinkin mennä. Itse olen ainakin käynyt, juttelen sitten niiden tuntemattomien kanssa.
[/quote]
Voisihan sitä miettiä mutta olen todella ujo joten en ehkä kehtaisi mennä yksin.
Voisiko luokkakavereilta kysyä, että mihin baariin menette, että jos sinäkin innostuisit lähtemään myöhemmin niin voisit tulla samaan paikkaan...?
Mene baariin vieraaseen kaupunkiin. Siitä saat syyn miksi olet yksin. Keksi vaikka joku tarina että piti käydä isovanhemmallekin näyttämässä lakkia, etkä siksi ole kotikaupungissasi juhlimassa.
Me mentiin aikoinaan koko koulun kaikki yo.t yhdessä, vai olisko ollut jopa kaikki koko kaupungin ylioppilaat samoissa bileissä.
Entä jos menisit leffaan? Tai olisiko tuolloin jokin konsertti?
Hankipas netistä kavereita jotka on yhtä ujoja ja perustakaa oma porukka jolla juhlitte!
Te jotka olette joutuneet juhlimaan yksin olette joutunut selittelemään sitä sukulaisille yms. minulta jo nyt kaiken maailman sukulaiset utelee illan suunnitelmista enkä tiedä mitä vastaisin. Ja kiitos hyvistä vastauksista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:12"]
Te jotka olette joutuneet juhlimaan yksin olette joutunut selittelemään sitä sukulaisille yms. minulta jo nyt kaiken maailman sukulaiset utelee illan suunnitelmista enkä tiedä mitä vastaisin. Ja kiitos hyvistä vastauksista.
[/quote]
Oletteko*
Eikö teillä muka ole yhteistä lakkiaisillallista saman koulun ylioppilaiden kesken? Mihin tämä maailma on oikein mennyt?
jos meet yksin baariin, ni ei sitä huomaa. kaikki on niin kännissä. ne tulee jutteleen sulle.
Eikös sinne baariin mene suunnilleen koko samaan aikaan kirjoittaneet? Eli sinne mukaan vaan, tunnet sieltä kuitenkin useampia niin et ole yksin.
Onnea sulle ap. Hemmottele itseäsi, käy hierojalla ja kaikissa mahdollisissa hoidoissa mitä vaan keksit. Nostan sulle maljan lakkiaispäivänä!
Mikäli asut pääkaupunkiseudulla voin tulla sun kaa baariin haha. mullakaan ei oo baarikavereita :(!
Voi miten kurjaa, eikö luokallasi ole kivoja ihmisiä kenen kanssa mennä?
Muistan miten oli ihana aurinkoinen yö, auringonlasku ja nousu. Voi ei, olen unohtanut baarin, johon menimme. Sitä se teettää kun ei asu enää samassa kaupungissa, unohtaa asioita.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:38"]
Mikäli asut pääkaupunkiseudulla voin tulla sun kaa baariin haha. mullakaan ei oo baarikavereita :(!
[/quote]
Haha asun joo :)
Minä olin vaan kotona yksin samasta syystä aikoinaan. Nyt olen jo nelikymppinen ja olen kaikki muutkin juhlat viettänyt kotona yksin siitä lähtien. Hyvä puoli on, että jossain kolmenkympin kohdalla asia lakkasi surettamasta.