Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 v nuorimies ja 24v nainen ?

Vierailija
25.03.2014 |

toimisiko tällainen suhde muka? veljeni puolesta kyselen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Itse olin 25 ja mieheni 18 kun aloimme seurustelemaan. Nyt naimisissa ja yhdessä kymmenettä vuotta :)

Vierailija
2/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta mitähän 24v. nuori aikuinen näkee 17 vuotiaassa pojassa jolla on vielä kaikki ns. edessä. Varmasti henkisesti eri tasolla jonkin verran, nainen tulee huomaamaan tämän kun alkaa nouseen epäkypsiä piirteitä esiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia tai sitten ei. Ei sitä voi kenenkään toisen puolesta tietää.

Vierailija
4/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se veljesi on rauhallinen ja suht kiltti, ei mikään naisiin ja viinaan menevä niinkuin moni tuon ikäisenä on niin voi jopa toimiakin. Mutta se vaihe voi tulla vasta täysi-ikäisyyden myötä jos nyt on ollut rauhassa

Vierailija
5/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kiitoksia vastauksista. saisko lisää mielipiteitä ? ap

Vierailija
6/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 18 ja mä 30 kun tavattiin. Parin vuoden päästä mentiin naimisiin, siitä on nyt 16 vuotta. Ollaan oltu onnellisia, ja ehdottomasti oikeita toisillemme.

Vierailija
7/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh tuntuisi kyllä itsestä tosi absurdista deittailla jotain abia ja täytän tosiaan parin kuukauden päästä 24 :D mutta ihmisillä on tietty erilaisia elämäntilanteita.

Vierailija
8/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Mitä sinä oikeastaan teet niillä mielipiteillä? Ei sinulla ole veljesi seurusteluun mitään sanomista. Anna hänen löytää oma elämänsä rakkaus, tai mahdollisesti tehdä omat virheensä. Kummin vain, se on hänen asiansa.

Vierailija
9/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Mitä sinä oikeastaan teet niillä mielipiteillä? Ei sinulla ole veljesi seurusteluun mitään sanomista. Anna hänen löytää oma elämänsä rakkaus, tai mahdollisesti tehdä omat virheensä. Kummin vain, se on hänen asiansa.

[/quote]

mietin vaan mitä ulkopuoliset miettii tämmösestä asiasta.. itse olen nuorempikin kuin tämä nainen, en ole tavannut häntä mutta epäilyttää kovasti miksi 17 vuotias poitsu kiinnostaa. en vaan halua että kumpikaan pettyy

ap

Vierailija
10/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsotaan asiaa muutamien "tavallisten" vaatimusten kohdalta:
-Yleensä naiset toivovat, että miehellä on ajokortti ja että mies toimii kuskina. No, 17-vuotiaalla ei ole vielä ajokorttia, joten eiköhän tuollaisessa suhteessa nainen olisi ennemminkin se, joka kuskaa miestä autolla jonnekkin.

-Yleensä naiset toivovat, että miehellä on työpaikka ja kohtalaiset tulot. Tuollaisessa suhteessa käy lähes varmasti niin, että nainen on työelämässä useita vuosia miestä aikaisemmin ja naisen tulot ovat paljon miehen tuloja paremmat.

-Monille naisille on suorastaan kauhistus, jos mies asuu vanhempiensa luona ja jos mies ei ole itsenäinen. Suurin osa 17-vuotiaista, varsinkin pojista, asuu vielä vanhempiensa luona ja on uusavuton monissa asioissa.

-Moni nainen ei tykkää siitä, jos mies käyttää suurimmalta osin aikaa vain pelaamiseen. Perus 17-vuotiaalla pojalla taitaa erilaiset pelit olla elämän tärkeysjärjestyksessä aika korkealla, aivan hyvin voivat olla korkeammalla sijalla kuin "oikeaan elämään panostaminen".

Tulee tuollaisesta suhteesta joko mieleen, että ikäisekseen erittäin kehittynyt poika tai sitten erittäin vähään tyytyvä nainen. Mieleen tulee ensimmäisenä tuo jälkimmäisempi vaihtoehto noista.

Vierailija
11/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että kyseessä on vain itseään nuoremmista miehistä pitävä yksilö. jos se poika on vaan kolahtanut siihen ja on vaikka vähän vanhemman olonen/näkönen? Mutta totta se on että yleensä naiset, ainakin nuoret katselee itseään vanhempia miehiä parisuhteeseen ja juurikin tuo että jos asuu vielä porukoillaan on kauhistus. Tai se tosiaan että jos ei ole autoa/ajokortti tai työpaikkaa. Kaverit ja bileet voi kiinnostaa tuossa vaiheessa aika paljon enemmän.. Itse jos miettisin itseäni noin nuoren kundin kanssa niin en vaan pystyisi. Ensinnäkin tuntuisi hassulta jos tulisi tilanne että ostaisin hänelle tupakkaa tai viinaa.. Pikkuveli-fiilis. Onkohan se typykkä nyt ihan tosissaan sen pojan kanssa?

Vierailija
12/15 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:07"]

Minä luulen että kyseessä on vain itseään nuoremmista miehistä pitävä yksilö. jos se poika on vaan kolahtanut siihen ja on vaikka vähän vanhemman olonen/näkönen? Mutta totta se on että yleensä naiset, ainakin nuoret katselee itseään vanhempia miehiä parisuhteeseen ja juurikin tuo että jos asuu vielä porukoillaan on kauhistus. Tai se tosiaan että jos ei ole autoa/ajokortti tai työpaikkaa. Kaverit ja bileet voi kiinnostaa tuossa vaiheessa aika paljon enemmän.. Itse jos miettisin itseäni noin nuoren kundin kanssa niin en vaan pystyisi. Ensinnäkin tuntuisi hassulta jos tulisi tilanne että ostaisin hänelle tupakkaa tai viinaa.. Pikkuveli-fiilis. Onkohan se typykkä nyt ihan tosissaan sen pojan kanssa?

[/quote]

kyllä se nainen on kiinnostunut tutustumaan..ap

Vierailija
13/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:45"]Mun mies oli 18 ja mä 30 kun tavattiin. Parin vuoden päästä mentiin naimisiin, siitä on nyt 16 vuotta. Ollaan oltu onnellisia, ja ehdottomasti oikeita toisillemme.

[/quote]

Kyllä minua vituttais katsella vanhenevaa ämmää

Mies 21

Vierailija
14/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei voisi toimia, ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
15/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 38-vee ikinuori seurustelen 20-vuotiaan miehen kanssa ja hyvin meillä menee :) Ikä on vain numero. Ei kannata tuomita heidän suhdetta numeroiden perusteella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan