Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalla "bättre folk" tyttöystävä, aluksi ajattelin, että

Vierailija
22.11.2020 |

ihan sama, ei varmaan kestä pitkään. Nyt ovat olleet vuoden yhdessä ja olivat puhuneet yhteenmuuttamisesta, koska tytön perheellä on joku sijoitusasunto Krunassa, missä hän asuu. Sanoin pojalle, että kaikki rahallinen tuki loppuu siinä vaiheessa, kun muuttaa tyttöystävän kanssa yhteen. Emme ala miehen kanssa syytämään rahaa heille. Tällä hetkellä olemme maksaneet pojan vuokran ja opintotuilla ja töillä hän maksanut muut menot. Me ja tytön perhe olemme ihan eri yhteiskuntaluokkaa ja tiedän, että sellainen suhde ei vaan toimi, vaikka mekään emme rutiköyhiä ole. Poika menettää hyvän asunnon ja kaiken itsemääräämisoikeuden, jos muuttaa nyt tytön kanssa yhteen. Tuntuu, että tyttö painostaa poikaamme tähän.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Eli ongelmana on teidän oma alemmuuskompleksinne. Minä olen kotoisin tuppukylästä Länsi-Suomesta. Suvussani on tehdastyöläisiä ja maanviljelijöitä. Mieheni on kasvanut juurikin siellä Krunassa suomenruotsalaisessa perheessä. Ei tässä mitän ongelmaa ole.

Vierailija
42/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajatuksen juoksuasi ei voi ymmärtää mitenkään.

Miksi olet vihainen, jos poikasi löysi tyttöystävän ja on onnellinen?

Miksi olet vihainen, kun tyttöystävä ei olekaan mielenterveysongelmien vuoksi sairaseläkkeellä? Pitäisikö tyttöystävän olla kaikin puolin huonommin pärjäävä kuin sinä, jotta voisit tykätä hänestä?

Poikasi pärjää ilmankin rahojasi. Suurin osa opiskelijoista maksaa itse vuokran ja opettelee rahankäyttöä. Tuntuu, että luulet edelleen että poikasi on vauva. Voin kertoa sulle, että ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap kun niin kannustava pojan parisuhteessa 😏 minkähänlainen tyttöystävä hänen pojalleen sit kävis 🤔

Vierailija
44/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttava ajatus, että teidät kutsuttaisiin tyton vanhempien puutarhajuhliin. Miten siellä pitäisi käyttäytyä? Varmaan tarjottaisiin jotain viiniä eikä siideriä eikä kossuvissyä ollenkaan. Eikä kabanossiakaan tietenkään olisi, jotain katkarapuja vaan.

Vierailija
45/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki voi kieltää muuttamasta yhteen, mutta en sitä toivo ja voin sanoa, että vuokrarahoja ei sitten enää tule meiltä.

No mutta tuolla tavallahan sä nimenomaa olet osaltasi laittamassa poikaasi heikompaan asemaan, jos hän ei kykene maksamaan omaa osuuttaan asumiskuluista. Mitenkä ne pojan vuokrarahat näille tytön vanhemmille suoraan menevät ? Ja toisaalta miksi ei saisi mennä ? Osuutensa on jokaisen maksettava, oli se maksun saaja kuka tahansa, ja onhan omistusasunnostakin kuukausittain kuluja kuten vastike. Ettet nyt kuitenkin olisi hiukan jopa kateellinen poikasi tyttöystävän perheelle heidän taloudellisesta tilanteestaan ?

Vierailija
46/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snart blir det kräftkalas i Kronohagen. Är ap inbjuden?

Vierailija
47/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero rahan 5antamisessa on siinä, että asuu tyttöystävän kanssa kuin että asuu yksin? Ei ne kulut lopu, säästyy vaan maksamasta kahta vuokraa, kun kuitenkin nukkuvat jo samassa sängyssä. Olet outo äiti, jokaisen on elettävä oma elämä ja opittava omista virheistä ja nautittava omista onnistumisista. Napanuora nyt poikki, koska poika sitä haluaa, eikä halua olla sinun jatkeesi.

Koska ne meidän rahat menisivät sinne tytön rikkaiden vanhempien taskuun.

Tyttöystävä on minun mielestä pazsh ka, ja haluaa hyötyä pojastani koska (valitse tilanteeseen sopiva seuraavista):

" tyttis on w t -porukkaa, pennitön letukka, joka haluaa elää poikani kustannuksella ja nylkee hänet putipuhtaaksi samalla kun huijaa poikani isäksi lapsilleen"

"tyttis on samasta yhteiskuntaluokasta, haluaa huijata poikani isäksi lapsilleen jotta saisi nyhdettyä elatusmaksuja"

"tyttis on rikkaasta suvusta ja parempaa väkeä kuin me. Hän haluaa hyötyä pojastani ja elää poikani kustannuksella että saisi suvulleen vähän kahvirahoja"

Sivullisen tulkinta joka tapauksessa:

Hohhoijaa, taas yksi kauhuanoppi-kokelas, noin tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä siis oikeasti on.

Toivottavasti olen väärässä ja tämä on provo. Jos ei ole, vedän narsistikortin: "Laitan rahahanat kiinni, ja sitten teet mitä käsken. Sinä et valitse itsellesi tyttöystävää, minä päätän asian, koska minulla on oikeus saada miniä jonka haluan."