Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuki. Sossuja paikalla...?

Vierailija
25.03.2014 |

Jos yhden lapsen ja aikuisen perheen perusosa on laskurin mukaan noin 800e/kk, ja perheen tulot ovat vain n.900..miten on mahdollista että sossusta saisi tukea vain 80e/kk? 331

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulla on vakituisena menona 100e koulumatkoihin, koska kouluni on toisessa kaupungissa ja menen kimppakyydillä sinne. Linja-autolla en ole voinut kulkea koska matkaan kuluva aika olisi sen verran pidempi ettei päiväkoti aukea niinä aamuina riittävän ajoissa kun koulussa pitää olla klo 8. Vuoropaikkaa ei taas opiskelijan lapsi voi saada. Tätä menoa ei kuitenkaan huomioida mitenkään.  Ap

Vierailija
22/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:29"]

Lisäksi minulla on vakituisena menona 100e koulumatkoihin, koska kouluni on toisessa kaupungissa ja menen kimppakyydillä sinne. Linja-autolla en ole voinut kulkea koska matkaan kuluva aika olisi sen verran pidempi ettei päiväkoti aukea niinä aamuina riittävän ajoissa kun koulussa pitää olla klo 8. Vuoropaikkaa ei taas opiskelijan lapsi voi saada. Tätä menoa ei kuitenkaan huomioida mitenkään.  Ap

[/quote] voi herran tähden, eihän me muut voida koko sun elämää kustantaa, vähän pitää maksaa omia menoja ihan itsekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herran tähden ;D

Vierailija
24/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
25/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla mahdollista.

T. Sossuopiskelija

Vierailija
26/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa selvää kunnolla, eikä kuunnella soskun tätejä, ainakaan kaikkia. Minä olin työharjottelussa ja soskussa harjottelija sano etten saa sieltä yhtään rahaa harjoittelun aikana... siinä sitten kituutin vuokran jälkeen alle 200e kuussa ja sitten kun harjoittelu loppu menin soskuun uusiksi niin "vanhempi" työntekijä oli ihmeissään miksi en ollu saanut sieltä työharjoittelun aikan rahaa..... onneksi oon ollu nyt 3 vuotta töissä vakipaikkalla niin tarvii niiden kanssa veivata ja vaivata.........

Vierailija
27/27 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI helvetti!!

Juurin tällaisten tapausten vuoksi sosiaalitukijärjestelmää pitäisi ajaa alas ankaralla kädellä.

Oopiskelija, jolla EI OLE varaa tarjota lapselle edes perustarpeita joko a) ehkäisee tai b) pidättäytyy. Opiskelija EI osta uutta pesukonetta kun huutonetistä saa toimivan kahdella kympillä. JOS opiskelija on niin hölmö että vääntää kakaran konkurssikypsään tilanteeseen niin sitten hän ehkäpä menee töihin ja aloittaa opinnot vasta kun taloudellinen tilanne sen sallii. Tai antaa kakaran pois ja muistaa jatkossa käyttää kortsua. Ja jos opiskelija ei pärjää opintotuella niin hän on hyvä ja ottaa sitä lainaa tai menee töihin opintojen ohella. Jos hän on päättänyt kouluttautua höpöhöpöalalle ja pekää ettei saa koskaan työpaikkaa eikä sen vuoksi uskalla ottaa yhtään lainaa niin sitten hän on vaan aivan v*tun tyhmä ja turha ihminen josta ei koskaan tule olemaan mitään iloa tälle maailmalle.

On se hienoa maksaa 40cnt joka eurosta veroa sen vuoksi että nämä rationaaliseen ajatteluun kykenemättömät täysin elukan tasolla toimivat idiootit saavat levitellä haarojaan vapaasti ympäri kyliä. Elämää jalat levällään ja käsi ojossa, oikein hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan