Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla vain älylaitteellani enkä lapseni kanssa

Vierailija
22.11.2020 |

Tunnistaako kukaan muu kyseistä tunnetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoin. Onneksi lasten isä ei halunnut palstailla tai olla laitteella. Sittemmin lähdin perheestä muutenkin pois omaan vapaaseen elämään ja lapset asuvat isällään.

Vierailija
2/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen monta äitiä jotka neulovat tai somettavat koko ajan. Vauva tai taapero on yksin lattialla ja koittaa viihdyttää itseään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen monta äitiä jotka neulovat tai somettavat koko ajan. Vauva tai taapero on yksin lattialla ja koittaa viihdyttää itseään..

Ai ihan neulovat... onpa sulla ongelmat, jos sitä arvostelet.

Vierailija
4/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselle tulee kyllä jutella ainakin välillä, mutta muuten on lapselle parempikin, että viihdyttää itseään. Eivät äiti tai isä ole täällä mitään viihdytyskeskuskuksia kenellekään.

Vierailija
5/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii vaihtoehtoja, että oma, aikuinen elämä ja älylaite.... tai lattialla pyöriskelevä älyvapaa taapero tai vauva, niin ihmettelen, että kukaan valitsee olla siellä sen vauvan kanssa....

Vierailija
6/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii, ei aikuiset. Mutta joo silloin kun elämä stressaa niin pakenee laitteelle. Koitan laittaa pois aina kun lapsella on asiaa minulle, mutta aina se ei onnistu ja se harmittaa minuakin. Oli se ihminen seurassasi kuka tahansa niin hän on läsnä ja on valinnut olla seuranasi. Niihin pitää keskittyä, ei ihmisiin siellä laitteella joille sinä olet täysin yhdentekevä.

Vierailija
7/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta olen kaikkialta netistä lukenut että lapsen kanssa täytyy laulaa, lorutella, sylitellä, leikkiä ymsyms. Neuvolassa aina kysyivät että muistathan että vauva tarvitsee paljon huomiota. Luonteeltani olen tosi tunnollinen ihminen, ja todella siis luin, loruttelin, juttelin jne loputtomiin. Huomioin vauvaa käytännössä koko ajan.

Jossain vaiheessa täällä keskustelussa mainittiin ettei vauva tarvi 100% huomiota koko ajan ja sille tekee hyvää olla "yksin" välillä. Vaikeaa oli muuttaa omia tapoja mutta nyt osaan välillä antaa sen olla rauhassakin :)

Hassua ettei neuvolassa ja netin tietolähteissä oteta koskaan huomioon sitä että ihmiset on erilaisia. Stressasin vielä että teenkö nyt tarpeeksi vauvalle kun aina siitä huolehdittiin neuvolassa että muistathan viihdyttää vauvaa!

Vierailija
8/8 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille jotka tarvitsevat enemmän laatuaikaa puhelimella budha boxsi on välttämätön hankinta. Musta perjanta tarjous lähestyy. Varaa omasi ennenkuin loppuvat.

Viesti saattaa sisältää jonkin verran sarkasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän