Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Pieni vauva, ero, alkoholi, riidat...

Vierailija
25.03.2014 |

Lapsia useita. Vauva 8vkoa. Aloin tissutella, alkoholia menee joka päivä (päätin kyllä lopettaa), haluan miehestäni eron (eri asunnot vähintään), itken joka päivä, neuvolaan menokin tuntuu kovin raskaalta, en saa asioita hoidettua (kuin pakottamalla itseni), läheisiä kuolee ympäriltä, lapsilla liikaa tapaturmia (oon pelännyt monta kertaa pahinta), suvun kanssa tullut riitaa, yhtäkkiä näytän peilistä katsoessani rumalta, aloin ahmimaan mutta nyt en syö juuri mitään, tuntuu että koko elämä onkin kaaosta mistä en tunnu selviäväni.

Onko huomenna uusi päivä?! :'( Ihan liikaa surua, rahahuolia, lasten tapaturmia, kaikki mahtuu kuukauteen. Liikaa tapahtunut :'( Kai mä herään kohta hullujen huoneelta!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella, että printtaat tuon kirjoituksen ja soitat nyt heti neuvolaan tai päivystykseen ja luet suoraan paperista tuntenuksesi? Ota paperi myös vastaanotolle mukaan. "Halaus"

Kenenkään, ei kenenkään, tulisi olla yksin ja kestää noin vaikessa tilanteessa. Anna itsellesi armoa.

Vierailija
22/24 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta kannaattaa siellä neuvolassakin avautua, varmana saat tukea ja apua kunhan haet sitä ajoissa. Paljon tsemppiä sulle ja kaikkea hyvää ja valoa elämääsi, pääset kyllä synkkyydestä pois vielä! 

Vierailija
24/24 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan