Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Episiotomia, parantuminen, tikit

27.07.2006 |

Tässä nyt vähän noloa ongelmaa...Synnitin n.kuukausi sitten ja nyt uskalsin kurkata alapäähän ja siellä oli sinisiä naruja/lankaa. Yksi naru irtosi ja osa jäi.Ovatko ne siis itsestään sulavia tikkejä???Ne ovat kiinni vielä nahassa, mutta näin ensisynnättäjänä ihmettelen..Kätilö ei kertonut muuta, kuin että tikit sulaa itsestään...Jos joku osaisi valaista mua

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään sulaviahan ne narut siellä ovat. Ei niillä kyllä enää siellä mitään virkaa ole, haavasi on jo parantunut. Ehkäpä seuraavaksi kun menet neuvolaan, niin pyydät terveydenhoitajaa ottamaan ompeleet pois?

Et ole taatusti ensimmäinen etkä viimeinen, jolla ompeleet eivät sula kohtuullisessa ajassa. Eli ei kun neuvolaan. :-)

Lia75

Vierailija
2/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi, muistan sen tunteen kun kurkistin eka kerran sinne.. ja kyllä siellä näkyi myös just ne pienet palat sitä " narua" .. ikävä fiilis.. Ne lähti kuitenkin ajan kanssa pois, muistaakseni 2kk jälkeen ei enää ollut olleenkaan. Kuukausi on minusta vielä lyhyt aika, ei tarvii välttämättä neuvolassa ottaa pois.. mut tietenkin oma päätös se on.. Minulle sanottiin kyllä silloin neuvolassa (1kk) ettei ole tarvetta väkisin repiä tikit pois.. ja niin ne lähtikin itsestään:) ja paranin hienosti, vaikka hitaasti kyllä.. (vasta 3kk jälkeen ei ollut enää kipuja yms.).. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän hämilläni, kun nyt uskalsin paikkoja katsoa ja vastassa oli sininen lankakerä...Jotenkin oon aina kuvitellut, että tikit on jotain läpinäkyvää siimalankaa..Muutenkin kiva kuulla, ettei se kuukausi vielä ole edes paljoa. Parempaan päin siis ja pääasia, että parin vkon jälkeen pystyi taas istua, niin elämä oli taas paljon helpompaa :)