En käsitä ihmisiä joiden mielestä puolisoiden ikäero pitäisi olla n. 2v.
Kyllä on aika suppeat valikoimat löytää se oikea, kun ei voi etsiä kuin omasta ikäluokasta ja vuotta nuoremmista ja vuotta vanhemmista.
Kommentit (10)
Tulit oikealle palstalle. Täällä maksimi ikäero saa olla noin viisi vuotta, ja seurustelukumppanin tulee myös ehdottomasti olla samaa rotua. Nämä ohjeistukset kun muistaa, niin solmii oikeanlaisen suhteen eikä yksikään av-mamma järkyty pahanpäiväisesti.
No ikis taisi tuossa jo huudella että ei saisi olla viittä vuottakaan ikäero..
No ei se mitään ap :). Jokaisen käsityskyvyllä on rajansa, sulla se menee tossa.
Oma vuosikerta on aina se parhain. Isot ikäerot eivät ole hyvä juttu.
Mitä se kenellekään kuuluu kuinka iso ikäero jollain parilla on?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:50"]
Mitä se kenellekään kuuluu kuinka iso ikäero jollain parilla on?
[/quote]
Ei kuulukaan, ja se asia ei kuulu aloitukseen millään lailla. Monet vaan tällä palstalla tuntuvat pitävän ihanteena että puoliso on mahdollisimman saman ikäinen, en käsitä mitä hyötyä siitä on. Miehet on aina lapsellisempia kuin naiset, joten miehen on parempi olla vanhempi, esim. 10 vuotta on mun mielestä ihan hyvä ikäero jos mies on vanhempi, mutta toisinpäin en usko että kovin monella onnistuu.
ap
Olen aina ollut sitä mieltä että rakkaus ei katso ikää. Tietysti maalaisjärjen rajoissa, mutta kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:48"]
Oma vuosikerta on aina se parhain. Isot ikäerot eivät ole hyvä juttu.
[/quote]
Tämä!!!
Mua ei kiinnosta minkä ikäisten kanssa muut seurustelevat, mutta henk koht en ymmärrä isojen ikäerojen pareja. Ite haluun seurustella about samanikäsen kanssa, en 10 vuotta vanhemman tai nuoremman, piste. Muut tehkööt niinkuin parhaaks näkee:)
Tietysti voi rakennella aamiaismuroperhettä. Mies on 2 vuotta vaimoa vanhempi ja 10 senttiä pitempi. Miehellä on suora nenä, vaimolla hiukan pysty. Miehellä tummat hiukset, vaimolla vaaleat. Ensin syntyy isän näköinen poika, sitten 2,5 vuotta myöhemmin äidin näköinen tyttö. Ihan OK kaikki tämä, kunhan sitä ei koroteta jalustalle ihanteeksi.