Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä naisten rinnoissa miehiä niin viehättää, että miehet niitä katsovat? Miehet vielä pitävät asiaa "täysin normaalina ja luonnollis...

Vierailija
21.11.2020 |

Olen sattunut ihan sivusta kuulemaan miehiltä, kuinka miehet pitävät naisen tisseistä viehättymistä, niiden katsomista tai jopa niiden tuijottamista "täysin normaalina ja luonnollisena terveen heteromiehen käytöksenä". Jotkut miehet ovat sanoneet, että katsovat tissejä ihan luonnostaan, etteivät edes kiinnitä siihen sen kummemmin huomiota ja että se olisi "miehelle maailman luonnollisin asia" tai "normaalia terveen heteromiehen luontaista ympäristön havainnointia".

Siis voi luoja! Ajattelevatko miehet oikeasti todellakin noin? Minusta tuollainen ei todellakaan voi olla luonnollista tai tervettä käytöstä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on evoluution kannalta äärimmäisen tärkeää, että rinnat toimivat imetyksessä.  Muuten jälkeläinen on suuressa vaarassa.  Ihminen kun on imettäväinen. Ja Luonto vahvistaa tätä tuomalla rinnat osaksi eroottista ketjua ja toimintaa? 

Vierailija
22/24 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku muukin nainen jo sanoi, aloitus herättää hieman ihmetystä, koska itse nautin edelleen 5 v suhteen jälkeen oman mieheni kullin katselusta. Hän tepastelee joskus alasti kotona ja puolelta toiselle heilahteleva komea kalu kiinnittää kyllä aina huomioni. Ilokseen sitä katselee. Puhumattakaan siitä kun se on erektiossa. Eli helposti ymmärrän, miksi miehet rakastavat tissien katsomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi mieheni on vielä 4v yhdessäolon jälkeenkin koko ajan tarttumassa rintoihini ihan innoissaan kuin olisi maitoa vailla. Mitä ihmeellistä niissä on. Ymmärrän kyllä, että kokemattomalle pojalle tai miehelle ovat ihmeelliset, mutta itse olen ollut jo yli tuhat päivää hänen edessään rintoineni. Aika pienetkin ovat.

Olen samoin ollut naisystäväni kanssa neljä vuotta ja kyllä vain on yhä ihana tarttua tisseihin, vaikka tissit on itsellänikin.

Minkä kokoiset? Entä tyttöystävällesi? Imettekö toisianne aktiivisesti?

Vierailija
24/24 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi epänormaalia, jos esillä olevat rinnat ei kiinnostaisi. Mitä asiaa sinä katsot miehissä (seksuaalisesti)? Totta kai rinnat on seksikkäät ja niitä tulee katsottua. Suora tuijottaminen on tietysti tyhmää, mutta kyllä ne vaan sellaiset katsemagneetit ovat, että vaikea on olla katsomatta.

Pidän itseäni normaalina, en ole sovinisti, enkä persu. En ole peräkammarinpoika vaan perheellinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän