Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaksi tatuoinnin laserointi?

Vierailija
25.03.2014 |

Avopuoliso on ottanut joskus teininä mielestäni typerän tatuoinnin aika näkyvälle paikalle. En missään vaiheessa ole pitänyt tästä tautoinnista, en muutenkaan pidä tatuoinneista. No ihminen on muutakin kuin menneisyyden virheet. Toissapäivänä hän sanoi, että tatuointi on alkanut harmittamaan "aina sama kuva", "silloin se näytti hienolta". Itse en ole juuri kommentoinut tatuointia.

Tuli mieleen, josko ostaisin hänelle syntymäpäivälahjaksi tatuoinnin laserpoiston. Aika kallis se on ja joutuu useasti käymään, mutta ilmeisen hyvin saa piirrokset pois ja takaisin puhtaan ihon. Mitä mieltä olette? Onko tämä joku avovaimon testi minulle: Tiesin että et hyväksynyt minua senkin sika tms. Joskushan laihdutuksen osalta, jotkut ikään kuin testaavat. Hienovaraisesti puhuvat, omasta painostaan, sitten kun ehdottaa esim. yhteisen harrastuksen aloittamista, suututaan silmittömästi. Herkkiä asioita naisille.

t. mies, nuorehko

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä suoraan sanottuna en kovin tykkäisi. Tatuointi on kuitenkin MINUN henkilökohtainen valintani MINUN omassa vartalossani. Eri asia, jos vaimokkeesi olisi suoraan sanonut haluavansa poistaa mutta ei ole varaa tms.

Ja on monet asiat herkkiä miehillekin, mietipä kuinka monta kapakkatappelua tässä maassa on saatu aikaiseksi vihjailemalla epämääräisestä isyydestä tms.

Vierailija
2/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi kyllä hankkia joku toisenlainen lahja. Vaihtoehtoja varmasti löytyy. Voithan tietenkin hienovaraisesti kysyä, jos siippasi innostuisikin kyseisestä ideasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan haluaisiko hän sen poiston synttärilahjaksi? Muttei kannata yllärinä hommata. Hieman sama, kun joku nainen joskus vaikka harmittelisi epäsuhtaisia rintojaan ja mies heti tulkitsisi sen syyksi hankkia silikonit.