Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Ever Clean kissanhiekassa paras tuoksu?

Vierailija
25.03.2014 |

Ostin ensimmäistä kertaa Ever Clean multiple kissanhiekkaa ja täytyy sanoa et on kaikkein parasta kissanhiekkaa.

Tekee kovat paakut, ei ole savimainen ja tuoksuu aivan Intialaiselle kaupalle.

Mikä sinusta on paras Ever Clean kissanhiekka jossa on tuoksu mukana?

Aina ollaan hiekka ostettu eläinkaupasta, mutta merkki ollut eri. Kissat tykkäsi paljon Ever Clean hiekasta niin kuin emäntäkin.

Nyt olisi kiva tietää missä niistä on miellyttävin tuoksu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tuosta laventelintuoksuisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ever Clean ei ole kaiken saamansa hehkutuksen arvoista. Esim. Golden Grey on hinta-laadultaan paljon parempaa mikrohiekkaa. Myös Extreme Classic voittaa Ever Cleanin.

Meillä käytössä siis yleensä Golden Greyn Master hiekka. Ainakin zooplussalta saa tilattua ja on muuten näppärä, kun hiekat tulee kotiovelle asti, eikä niitä tarvi käydä itse raahamassa eläinkaupasta ;)

Vierailija
4/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme Classisc  kissanhiekka on minusta huonoa vaikka on riittoisaakin. Ei enää koskaan.

Golden Grey whiteä mulla on varastossa ja sitä kokeilen, kun tilaa tulee.

Olen kokeillut Golden Grey mäntyistä puupohjaista hiekkaa ja sitä on nyt, mutta vain toinen kissa käy siinä.

Mielestäni Ever Clean on ihan huippulaatua verrattuna EC hiekkaan.

Meillä siis kaksi vessaa ja vain toinen kissa suostuu olemaan ekologinen ja toiselle ei puupohjainen kelpaa. AP

Vierailija
5/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeillut varmaan kaikkia värejä ja parhaaksi olen itse kokenut sen vaaleanvihreä, eli extra srength sentenced tmv. Peittää tosi hyvin pissan ja ulosteen hajun. 

Vierailija
6/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden greyn white ja mänty (ja odour) on ihan kamalia. Mikrohiekkaa sen olla pitää ja tuo master on niistä mikrohiekoista parasta, vaikka myös se pelkkä golden grey menettelee.

Mulla EC:n Baby Powder toimi paljon paremmin kuin Everclean. En nyt muista mitä Evercleanin hiekkoja kokeilin, mutta kuitenkin kahta erilaista ja tuo Baby Powder voitti molemmat mennen tullen. Tosin GG:n masters on vielä baby powderiakin paljon parempi. :)

Vierailija
7/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt eniten juuri Multiple Catistä. Olen eläinliikkeessä töissä, ja voin kyllä surutta sanoa EVer Cleanin olevan parasta kissanhiekkaa. Toki jollekin voi hinta-laatusuhde olla tärkeämpi, minulle on laatu tärkein.

Vierailija
8/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt hajuhiekkoja, koska epäilyttää. Saa siis poistaa epäilyksiä:

Mitä kissat tuumaa hajuhiekoista? Kissan hajuaistihan on ihmistä huomattavasti parempi, joten voiko vierastaa hajuhiekkaa? Kissalla on luonnossa pissapaikoillaan toki kaikenlaisia hajuja, mutta ei mitää baby powderia varmasti.

Onko hajuhiekka lähinnä omistajan iloksi vai saako kissa siitä jotain extraa myös?

Jääkö hajuhiekoista leijumaan kylppäriin tai muuhun tilaan sitä tuoksua?

Meidän kissalle on ostettu hajusteetonta, paakkuuntuvaa marketti-Cattiaa, josta kissa tykkää, joka on edullista ja joka ei luojan kiitos haise, kun säännöllisesti pari-kolme kertaa päivässä putsataan! Hajuhiekalle siis ei ainakaan hajujen peitämistarkoituksessa olisi meidän yhden kissan taloudessa mitää virkaa, hajut pysyy nyt jo poissa. Tuo Cattia myös paakuttaa pissan tehokkaasti ja on helppo noukkia pissit lapiolla pois. Itse hiekka haise yhtikäs miltään. 

Vierailija
9/10 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas!

Nyt noin viikko ollut käytössä Ever Clean ja on kyllä huippuhyvää. Tekee todella kovat paakut ja hiekkaan ei tule pahaa hajua. Kissat tykkää. Ainut huono puoli on liian voimakas haju ja sekoitin joukkoon hiukan Rainbow kissanhiekkaa.

Kyllä se Intian tuoksu haisi koko kämpässä.

Paakut on niin kovia että ne saa siististi irti laatikon reunastakin. Luulen et Ever Clean jää käyttöön meillä, mutta uteliaisuudesta kokeilen vielä vauvantalkkia ja mutta en EC merkkiä.

Kaverini sanoi että vauvantalkki pölisee enemmän kuin Ever Clean.

Kissat ei karta hajustetta, mutta mulle ehkä vähän liikaa. 

Vierailija
10/10 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 17:09"]

Mun mielestä Ever Clean ei ole kaiken saamansa hehkutuksen arvoista. Esim. Golden Grey on hinta-laadultaan paljon parempaa mikrohiekkaa. Myös Extreme Classic voittaa Ever Cleanin.

Meillä käytössä siis yleensä Golden Greyn Master hiekka. Ainakin zooplussalta saa tilattua ja on muuten näppärä, kun hiekat tulee kotiovelle asti, eikä niitä tarvi käydä itse raahamassa eläinkaupasta ;)

[/quote]

Osahan tykkää myös näistä Rainbow-hiekoista sun muista. Parempaa hiekkaa ei vain ole kun ever clean. Piste. Jos muuta väität, sinulla on hajuaistissa jokin pahasti vialla, ehkä röökinatsa nenässä tai muuta tukkoisuutta. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä