Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi 17-19v teineille?

Vierailija
21.11.2020 |

Jotka eivät edes toivo mitään ja saaneet rahalahjat jokin aika sitten (synttärit).

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin tussit, bändipaidan ja karkkia t. 18v. Toki kaikkia ei varmasti kiinnosta.

Vierailija
2/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei toivo. Sovittiin, että satsataan ruokaan ja ostan yllärinä jotain pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAA!

Vierailija
4/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit saavat aina kirjan ja suklaata. Rahaa, tietokonepelejä ja vaatteita on usein myös toivelistalla.

Vierailija
5/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastavat? Miten läheisiä sinulle?

Yleensä lahjakortit vaikka verkkokauppa.comiin, stadiumiin, stockalle tms varmaan aika varmoja. Jotain hyvää suklaata (ei juhlapöydän konvehteja).

Vierailija
6/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan jotain merkkikalsareita ja aluspaitoja, en keksi muuta. Sitten annan vaikka lahjakortin johonkin urheiluliikkeeseen

Vierailija
7/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tällä hetkellä harrasta oikein mitään, nuorempi opiskelee ja vanhempi on tuore yo jolla alkamassa armeija.

Vaatteet yms on evvk.

Ap

Vierailija
8/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti, leffalippuja

Vierailija
9/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan jotain merkkikalsareita ja aluspaitoja, en keksi muuta. Sitten annan vaikka lahjakortin johonkin urheiluliikkeeseen

Aluspaitoja? Merkkivaatteita eivät tajua, kuulema älytöntä maksaa mistään merkeistä.

Ap

Vierailija
10/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhemmalle sopivia lahjoja olisi urheilukello joka näyttää myös sekunnit, (tarvii intissä), laadukas välikerrasto, villasukat, otsalamppu, langattomat kuulokkeet.

Nuoremmalle rahaa, yöpuku, joku hygienia setti, kuulokkeet yms.

Vierailija
11/35 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain harrastuksiin liittyvää, jos niit ei ole niin vaikka salikortti molemmille..

Vierailija
12/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tällä hetkellä harrasta oikein mitään, nuorempi opiskelee ja vanhempi on tuore yo jolla alkamassa armeija.

Vaatteet yms on evvk.

Ap

Inttiin survival kit? Lämpöisiä villasekoitesukkia, fikkari, rakkolaastareita, kello.

Vierailija
13/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet yms on evvk.

Ap

Inttiin survival kit? Lämpöisiä villasekoitesukkia, fikkari, rakkolaastareita, kello.

Tätä olikin joku jo ehdottanut, sorry..

Vierailija
14/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tämä jokavuotinen ketju teineistä jotka eivät toivo mitää eivätkä halua yhtään enempää rahaa. 0/5, keksi parempi ap!

Vierailija
15/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet yms on evvk.

Ap

Kaikki käyttää stadin slangia? fikkari 🤦‍♀️

Vierailija
16/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mieltä, lämmintä kättä, elämän viisauskia, muinaisi muisteloja.

Vierailija
17/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah tämä jokavuotinen ketju teineistä jotka eivät toivo mitää eivätkä halua yhtään enempää rahaa. 0/5, keksi parempi ap!

Itse asiassa moni teini on nykyään varsin kulutuskriittinen. Omalla teinillä on tilillään n. 1000 € ja saisi käyttää mihin tahtoo. Ei kuitenkaan osta kuin satunnaisesti jotain syötävää, pitää patistella vaateostoksille jne.

Vierailija
18/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla tai sun teineillä raha polttaa näpeissä, ei tarkoita että kaikilla olisi samalla tavalla.

Vierailija
19/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on meilläkin ollut, nyt aikuisena ei enää. Siis ovat toivoneet jotain pieniä paketteja, kun ylläripaketteja on kiva avata. 

Ap, omille pojille olen ylläripaketissa ostanut vuosien aikana mm. ja suurin osa näistä käy myös tytölle: 

- taskulamput, jotka pysyvät magneetilla jääkaapissa kiinni

- nahkahanskat, koko pitää tietää ja maku samoin

- neulonut itse sukkia, jos en osais, ostaisin jostain myyjäisistä

- lempiartistien CD;t aiemmin, nyt lataavat itse musansa Spotifysta, joten tämä on jäänyt pois

- T-paitoja urheiluliikkeestä, maku pitää tietää mutta aina on kelvannut

- omia mukejakin on tullut ostettua, ne ovat nyt omissa kämpissä käytössä

Leathermanit oli kerran tarkoitus ostaa, mutta ne olivat ehtineet ostaa itse jostain tarjouksesta.  

Tytölle keksisin ehkä helpommin, mutta mulla ei ole tytärtä. Kosmetiikkapuolelta löytyy helposti ja uskoisin tietäväni tyttären maun. Kyllä varmaan pojillekin kosmetiikasta voisi jotain löytyä. 

Jos ei mitään keksi, aina voi ostaa omat herkkupaketit, jos niitä syövät

Vierailija
20/35 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kaikki dildojen ja muiden ehdottelijat jotain 13-vuotiaita? Jutut ihan sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi