Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen, onko tärkeää että kumppanisi on miehekäs?

Vierailija
21.11.2020 |

Onko miehen miehekkyydellä väliä?

Heteronainen, onko tärkeää että kumppanisi on miehekäs?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinenko pitäisi olla? Määrittele miehekäs ennen kuin kyselet tyhmiä.

Vierailija
2/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamainen hyväntahtoinen vekkuli <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homahtava pettäjä?

Vierailija
4/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko epämääräinen kysymyksen asettelu.

Vierailija
5/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homahtava pettäjä?

Totesi katkera ja läski tankero, luultavasti homahtava itse.

Vierailija
6/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna mitä tarkoitat.

Vierailija
7/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homahtava pettäjä?

Voiko pettäjä olla hyväntahtoinen? Onko kaikki pojat homahtavia?

Vierailija
8/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiselliset piirteet on paljon kiihottavampia naisella kuin miehellä. Mä toisaalta kyllä omaan jossain määrin modernin kuvan "miehekkyydestä", eikä joku Sean Connerun Bond -tyyppi ole miehenä ollenkaan kiinnostava. Mua ei haittaa jos mies joskus itkee tai omistaa sekä yö- että päivävoiteen kasvoilleen tai harrastaa villasukkien kutomista. Sen vaan pitää tehdä näitä asioita itseluottamuksella ja suhtautua rennolla asenteella elämään.

Toisaalta tässä kirjoittaessa alkaa kyseenalaistamaan että mikä nyt ylipäätään on naisellista tai miehekästä. Kai se riippuu enemmän tyypistä.

Vierailija
9/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehekkyys on ulkosilta osilta leveät hartitat, urheilullinen vartalo, mielellään partaa/viiksiä ja säärikarvoja. Iso m**a. Matala seksikäs ääni ja siisti pukeutuminen. Hyvä hygienia. Eli juuri kuin mieheni <3

Vierailija
10/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asennne ja ulkomuoto yhdessä tekee hänestä miehekkään. Tosi outo kysymys muutenkin.

Vierailija
11/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen tapaillut miestä joka oli kaikin tavoin todella huomioiva ja hyvä keskustelukumppani mutta alkoi hyvin nopeasti tökkiä kun oli liiankin tunteellinen jopa itselle (naisten keskellä kasvanut) ja jopa sängyssä vähän yli dramaattinen tunteidensa kanssa ja olisi pitänyt pussailla noin 30min ennen kun päästään edes asiaan. Tuli vaan sellainen olo että olen mies tässä suhteessa vaikka en mitenkään miehekäs edes ole, joten hyvin nopeasti olin että terve.

Mielestäni hyvä periaate on ollut että kunhan mies ei vietä enempää aikaa peilin edessä kuin minä (kun itsekään en paljoa aikaa vietä, toki joskus tykkään meikkailla mutta varmaan 80% en niin välitä) niin voi siitä tulla jotain. Mutta nämä jotka on kovin kiinnostuneita ulkonäöstään tai vaatemerkeistä lähtee samoin tein vaihtoon. Toki uskon että heillekin on ne ottajansa 😊

Vierailija
12/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!?

Mitä vastauksia. Muut ominaisuudet ratkaisevat! Tietenkin.

Vierailija
13/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovasti arvosta sellaisia ominaisuuksia kuin 'miehekkyys' tai 'naisellisuus'. Ne ei kerro mitään.

Vierailija
14/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti minäkin kaipaisin määrittelyjä. Itse olen fyysisesti kaikin puolin erittäin naisellinen. Luonteeltani en niin pätkääkään. Jotakuinkin joka ikinen tapaamani mies on ollut minua ailahtelevaisempi, tunteellisempi ja herkempi. Mikä on miehekäs mies? Bodarit ei sytytä.

Vierailija
15/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka maskuliini ja feminiinipuoli on tasapainossa. Osaa olla vahva tarpeen tullessa ja näyttää tunteensa silloin kun siihen on tarvetta.

Vierailija
16/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs voi olla monella tavalla.

Vierailija
17/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että on tärkeää. Määrittelisin itse asian vaikka niin että miehen rinnalla haluan tuntea itse olevani se nainen, en raavas miehenköriläs. Joidenkin miesten seurassa vain tulee tuo jälkimmäinen olo.

Vierailija
18/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen naisellisena naisena, sekä sisältä että ulkoa, perinteisen miehekäs mies viehättää ja täydentää. Pysyy tasapaino.

Vierailija
19/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs viehättää eli turvallinen, tasapainoinen ja luotettava sekä rehellinen.

Vierailija
20/20 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekästä: mies näyttää mieheltä. Ja osaa tehdä ns. " Miesten töitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän