Muita jotka ei samaistu horoskooppiinsa ollenkaan?
En ole koskaan pitänyt horoskoopeista tai uskonut niihin koska omani on jotenkin niin päin metsää kuin mahdollista.
Olen rapu, mutta todella levoton sielu, super utelias, analyyttinen, kyllästyn asioihin helposti, välttelen menneisyyden ajattelua ja vaivaannun emotionaalisissa tilanteissa. En siedä yhtään takertuvuutta. Lähestyn asioita järjen kautta ja välttelen tunteellisuutta. Kotona kyllä viihdyn ja huolehdin paljon asioista ja ihmisistä, mutta muita ravun tunnusmerkkejä minulla ei ole.
Muita? Mikä on merkkisi ja millainen oikeasti olet?
Kommentit (56)
Olen vaaka. Osa pitää paikkaansa. En oo miellyttäjä tyyppi. Enkä pelkää konflikteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astologiassa ei pidäkään keskittyä pelkästään aurinkomerkkiin, vaan on otettava huomioon kaikki planeetat, huoneet ja muut aspektit. Sen takia pelkkä horoskooppimerkki ei useinkaan kerro ihmisestä yhtään mitään.
Olen nouseva kaksonen ja kuu-skorpioni. Varsinkin tuo kuumerkki kuulemma tekisi minusta todella intohimoisen ja emotionaalisen vorteksin vaikka olen aika leppoisa ja lähestyn konfliktia neuvotteluna. En ole koskaan huutanut kenellekään ja välttelen suuria tunteita. Nousevaan kaksoseen samaistun enemmän, samoin midheaveniin, joka on Vesimies. Katsoin nämä joskus läpi mutta ei se kauheasti auttanut. Paljon rapua, leijonaa ja kaloja.
Ap
Tee esim. Astro.comissa ilmainen analyysi, se antaa vähän tarkempia tietoja. Tai Cafe Astrologyssa. Jos siis kiinnostaa.
Mikäköhän se näistä oikein on? Täällä on aika paljon ilmaisia analyysejä
Astro.comissa valitse ylhäältä Free Horoscopes, valikosta sitten AstroClick Portrait.
Cafe Astrologyssa https://astro.cafeastrology.com/natal.php
Horoskooppimerkit eivät enää toimi samalla tapaa kuin silloin kun ne kehitettiin, koska maapallomme pyörimisliike on pikkuhiljaa muuttunut. Nykyään pitäisi oikeastaan olla loppuvuodesta 13. horoskooppimerkki, Käärmeenkantaja, ja muutkin horoskoopit hiukan eri ajankohdassa.
Tällainen olisi ajantasainen horoskoopisto:
20.1.–16.2. Kauris
16.2.–11.3. Vesimies
11.3.–18.4. Kalat
18.4.–13.5. Oinas
13.5.–21.6. Härkä
21.6.–20.7. Kaksoset
20.7.–10.8. Rapu
10.8.–16.9. Leijona
16.9.–30.10. Neitsyt
30.10.–23.11. Vaaka
23.11.–29.11. Skorpioni
29.11.–17.12 Käärmeenkantaja
17.12.–20.1. Jousimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astologiassa ei pidäkään keskittyä pelkästään aurinkomerkkiin, vaan on otettava huomioon kaikki planeetat, huoneet ja muut aspektit. Sen takia pelkkä horoskooppimerkki ei useinkaan kerro ihmisestä yhtään mitään.
Olen nouseva kaksonen ja kuu-skorpioni. Varsinkin tuo kuumerkki kuulemma tekisi minusta todella intohimoisen ja emotionaalisen vorteksin vaikka olen aika leppoisa ja lähestyn konfliktia neuvotteluna. En ole koskaan huutanut kenellekään ja välttelen suuria tunteita. Nousevaan kaksoseen samaistun enemmän, samoin midheaveniin, joka on Vesimies. Katsoin nämä joskus läpi mutta ei se kauheasti auttanut. Paljon rapua, leijonaa ja kaloja.
Ap
Tee esim. Astro.comissa ilmainen analyysi, se antaa vähän tarkempia tietoja. Tai Cafe Astrologyssa. Jos siis kiinnostaa.
Mikäköhän se näistä oikein on? Täällä on aika paljon ilmaisia analyysejä
Astro.comissa valitse ylhäältä Free Horoscopes, valikosta sitten AstroClick Portrait.
Cafe Astrologyssa https://astro.cafeastrology.com/natal.php
Okei, käyn tutkimassa. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt käyt päivittämässä kauan sitten laskettujen tähtien asemat tähän päivään, oletkin edeltävä merkki eli kaksonen.
💖
Hahaha, kävin muuten uteliaisuuttani juuri katsomassa ja vedic astrologyn mukaan olen aurinkokaksonen, nouseva kaksonen sekä kuu-vaaka. Eli ilmamerkkejä kaikki. Hyvin kiintoisaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkit eivät enää toimi samalla tapaa kuin silloin kun ne kehitettiin, koska maapallomme pyörimisliike on pikkuhiljaa muuttunut. Nykyään pitäisi oikeastaan olla loppuvuodesta 13. horoskooppimerkki, Käärmeenkantaja, ja muutkin horoskoopit hiukan eri ajankohdassa.
20.1.–16.2. Kauris
16.2.–11.3. Vesimies
11.3.–18.4. Kalat
18.4.–13.5. Oinas
13.5.–21.6. Härkä
21.6.–20.7. Kaksoset
20.7.–10.8. Rapu
10.8.–16.9. Leijona
16.9.–30.10. Neitsyt
30.10.–23.11. Vaaka
23.11.–29.11. Skorpioni
17.12.–20.1. Jousimies
Kuinka Skorpionin ajanjakso kestää vain kuusi päivää ?
Vierailija kirjoitti:
20.1.–16.2. Kauris
16.2.–11.3. Vesimies
11.3.–18.4. Kalat
18.4.–13.5. Oinas
13.5.–21.6. Härkä
21.6.–20.7. Kaksoset
20.7.–10.8. Rapu
10.8.–16.9. Leijona
16.9.–30.10. Neitsyt
30.10.–23.11. Vaaka
23.11.–29.11. Skorpioni
17.12.–20.1. Jousimies
MUTTA tässä uudessa systeemissä sillä kuumerkillä on paljon enemmän väliä kuin aurinko. Itse olen uudessa Vesimies (yhhh) ja kuu-Kalat, vanhassa olen oikea aurinko-Kalat joten kelpaa mulle, kun mikään ei oikeastaan muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Intialaisessa astrologiassa tärkein merkki eli kuumerkkisi on joko vaaka tai skorpioni, ilmamerkki vaaka voisi olla sopivampi luonteellesi? :) Intialaisen merkin saa selville kun katsoo oman kuumerkin asteen ja miinustaa siitä 23 astetta. Olen itse kanssa länsimaisessa härkä ja intialaisessa kaksonen, enemmän samaistun jälkimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt käyt päivittämässä kauan sitten laskettujen tähtien asemat tähän päivään, oletkin edeltävä merkki eli kaksonen.
💖
Hahaha, kävin muuten uteliaisuuttani juuri katsomassa ja vedic astrologyn mukaan olen aurinkokaksonen, nouseva kaksonen sekä kuu-vaaka. Eli ilmamerkkejä kaikki. Hyvin kiintoisaa
Ap
Ai olitkin jo ehtinyt tutustua intialaiseen astrologiaan, nice! :D Olen itse tykästynyt siihen kovin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Intialaisessa astrologiassa tärkein merkki eli kuumerkkisi on joko vaaka tai skorpioni, ilmamerkki vaaka voisi olla sopivampi luonteellesi? :) Intialaisen merkin saa selville kun katsoo oman kuumerkin asteen ja miinustaa siitä 23 astetta. Olen itse kanssa länsimaisessa härkä ja intialaisessa kaksonen, enemmän samaistun jälkimmäiseen.
Onko vedic astrologyssa muillakin niin, että aurinkomerkki useimmiten siirtyy kuumerkiksi? Vai kävikö mulla vaan tuuri? ~Kalat
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.1.–16.2. Kauris
16.2.–11.3. Vesimies
11.3.–18.4. Kalat
18.4.–13.5. Oinas
13.5.–21.6. Härkä
21.6.–20.7. Kaksoset
20.7.–10.8. Rapu
10.8.–16.9. Leijona
16.9.–30.10. Neitsyt
30.10.–23.11. Vaaka
23.11.–29.11. Skorpioni
17.12.–20.1. JousimiesKuinka Skorpionin ajanjakso kestää vain kuusi päivää ?
Horoskoopithan määritellään sen mukaan, missä eläinradan merkissä aurinko on syntymähetkenä. Verrattuna 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen, aurinko on nykyään erimittaisia jaksoja niissä. Useimmat ovat edelleen suurin piirtein kuukauden, mutta Skorpionilla on tosiaan hyvin lyhyt, kun taas Neitsyen ajanjakso on taasen pidentynyt huomattavasti
En ole koskaan edes perehtynyt omaan horoskooppimerkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka. En tule yleensä toimeen ilmamerkkisten kanssa. Vesimiehiä tyrkytetään kaikissa matcheissä. Kaveritasolla toimii auttavasti, muuten ei sitten yhtään.
Mä taas en vesimiehenä jaksa vaakojen vatulointia ja puntarointia asiassa kuin asiassa. Ja se diplomaattisuus, sitä en ole kyllä havainnut. Diplomaattista ei ole mielestäni se, ettei asioihin oteta kantaa, mutta seläntakana valitetaan ja arvostellaan. Olen ollut suhteessa kahden vaa'an kanssa, molemmilla samaa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20.1.–16.2. Kauris
16.2.–11.3. Vesimies
11.3.–18.4. Kalat
18.4.–13.5. Oinas
13.5.–21.6. Härkä
21.6.–20.7. Kaksoset
20.7.–10.8. Rapu
10.8.–16.9. Leijona
16.9.–30.10. Neitsyt
30.10.–23.11. Vaaka
23.11.–29.11. Skorpioni
17.12.–20.1. JousimiesKuinka Skorpionin ajanjakso kestää vain kuusi päivää ?
Horoskoopithan määritellään sen mukaan, missä eläinradan merkissä aurinko on syntymähetkenä. Verrattuna 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen, aurinko on nykyään erimittaisia jaksoja niissä. Useimmat ovat edelleen suurin piirtein kuukauden, mutta Skorpionilla on tosiaan hyvin lyhyt, kun taas Neitsyen ajanjakso on taasen pidentynyt huomattavasti
Itsellä on perinteisessä astrologiassa nouseva Leijona. Luin jostain, että Leijona on todella yleinen nouseva merkki, kun taas Kalat harvinaisin siksi kun se on taivaalla niin lyhyen aikaa. Mutta sehän on tavallaan hyvä asia, jos Leijona on monella nouseva, tulee iän mukana enemmän uskallusta olla huomion kohteena omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko vedic astrologyssa muillakin niin, että aurinkomerkki useimmiten siirtyy kuumerkiksi? Vai kävikö mulla vaan tuuri? ~Kalat
Harvemmin käy noin, kuumerkki voi olla mikä vaan :)
Olen syntynyt heinäkuussa perjantaina ja 13. päivä. Yleensähän kesän lapset tykkää kesästä, mutta minä tykkään tästä vuoden pimeimmästä ajasta.
Katsokaapa tuolta. Pitääkö paikkansa?
https://www.city.fi/ilmiot/vahan+erilainen+horoskooppi/5784
Tämä ainakin pitää paikkansa:
"Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet".
Olen kaksonen ja täysin pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksonen ja täysin pitää paikkansa.
Edesmennyt mieheni oli kaksoset. Aina monta rautaa tulessa eikä mitään rojektia saanut päätökseen.
Ei kai kukaan oikeesti usko, että oma syntymä aika määrittelisi millaiseksi ihmisen mieli muokkautuu. Vai onko tehty testejä, missä ihmiset kertovat luonteestaan ja sitten katsotaan minkä horoskoopin luonnetta vastaa, varmaan menee väärin aika lailla.
💖