Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei samaistu horoskooppiinsa ollenkaan?

Vierailija
21.11.2020 |

En ole koskaan pitänyt horoskoopeista tai uskonut niihin koska omani on jotenkin niin päin metsää kuin mahdollista.

Olen rapu, mutta todella levoton sielu, super utelias, analyyttinen, kyllästyn asioihin helposti, välttelen menneisyyden ajattelua ja vaivaannun emotionaalisissa tilanteissa. En siedä yhtään takertuvuutta. Lähestyn asioita järjen kautta ja välttelen tunteellisuutta. Kotona kyllä viihdyn ja huolehdin paljon asioista ja ihmisistä, mutta muita ravun tunnusmerkkejä minulla ei ole.

Muita? Mikä on merkkisi ja millainen oikeasti olet?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyt käyt päivittämässä kauan sitten laskettujen tähtien asemat tähän päivään, oletkin edeltävä merkki eli kaksonen.

💖

Vierailija
22/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka. Osa pitää paikkaansa. En oo miellyttäjä tyyppi. Enkä pelkää konflikteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astologiassa ei pidäkään keskittyä pelkästään aurinkomerkkiin, vaan on otettava huomioon kaikki planeetat, huoneet ja muut aspektit. Sen takia pelkkä horoskooppimerkki ei useinkaan kerro ihmisestä yhtään mitään.

Olen nouseva kaksonen ja kuu-skorpioni. Varsinkin tuo kuumerkki kuulemma tekisi minusta todella intohimoisen ja emotionaalisen vorteksin vaikka olen aika leppoisa ja lähestyn konfliktia neuvotteluna. En ole koskaan huutanut kenellekään ja välttelen suuria tunteita. Nousevaan kaksoseen samaistun enemmän, samoin midheaveniin, joka on Vesimies. Katsoin nämä joskus läpi mutta ei se kauheasti auttanut. Paljon rapua, leijonaa ja kaloja.

Ap

Tee esim. Astro.comissa ilmainen analyysi, se antaa vähän tarkempia tietoja. Tai Cafe Astrologyssa. Jos siis kiinnostaa.

Mikäköhän se näistä oikein on? Täällä on aika paljon ilmaisia analyysejä

Astro.comissa valitse ylhäältä Free Horoscopes, valikosta sitten AstroClick Portrait.

Cafe Astrologyssa https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Vierailija
24/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkit eivät enää toimi samalla tapaa kuin silloin kun ne kehitettiin, koska maapallomme pyörimisliike on pikkuhiljaa muuttunut. Nykyään pitäisi oikeastaan olla loppuvuodesta 13. horoskooppimerkki, Käärmeenkantaja, ja muutkin horoskoopit hiukan eri ajankohdassa.

Tällainen olisi ajantasainen horoskoopisto:

20.1.–16.2. Kauris

16.2.–11.3. Vesimies

11.3.–18.4. Kalat

18.4.–13.5. Oinas

13.5.–21.6. Härkä

21.6.–20.7. Kaksoset

20.7.–10.8. Rapu

10.8.–16.9. Leijona

16.9.–30.10. Neitsyt

30.10.–23.11. Vaaka

23.11.–29.11. Skorpioni

29.11.–17.12 Käärmeenkantaja

17.12.–20.1. Jousimies

Vierailija
25/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astologiassa ei pidäkään keskittyä pelkästään aurinkomerkkiin, vaan on otettava huomioon kaikki planeetat, huoneet ja muut aspektit. Sen takia pelkkä horoskooppimerkki ei useinkaan kerro ihmisestä yhtään mitään.

Olen nouseva kaksonen ja kuu-skorpioni. Varsinkin tuo kuumerkki kuulemma tekisi minusta todella intohimoisen ja emotionaalisen vorteksin vaikka olen aika leppoisa ja lähestyn konfliktia neuvotteluna. En ole koskaan huutanut kenellekään ja välttelen suuria tunteita. Nousevaan kaksoseen samaistun enemmän, samoin midheaveniin, joka on Vesimies. Katsoin nämä joskus läpi mutta ei se kauheasti auttanut. Paljon rapua, leijonaa ja kaloja.

Ap

Tee esim. Astro.comissa ilmainen analyysi, se antaa vähän tarkempia tietoja. Tai Cafe Astrologyssa. Jos siis kiinnostaa.

Mikäköhän se näistä oikein on? Täällä on aika paljon ilmaisia analyysejä

Astro.comissa valitse ylhäältä Free Horoscopes, valikosta sitten AstroClick Portrait.

Cafe Astrologyssa https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Okei, käyn tutkimassa. Kiitos

Vierailija
26/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun nyt käyt päivittämässä kauan sitten laskettujen tähtien asemat tähän päivään, oletkin edeltävä merkki eli kaksonen.

💖

Hahaha, kävin muuten uteliaisuuttani juuri katsomassa ja vedic astrologyn mukaan olen aurinkokaksonen, nouseva kaksonen sekä kuu-vaaka. Eli ilmamerkkejä kaikki. Hyvin kiintoisaa

Ap

27/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkit eivät enää toimi samalla tapaa kuin silloin kun ne kehitettiin, koska maapallomme pyörimisliike on pikkuhiljaa muuttunut. Nykyään pitäisi oikeastaan olla loppuvuodesta 13. horoskooppimerkki, Käärmeenkantaja, ja muutkin horoskoopit hiukan eri ajankohdassa.

20.1.–16.2. Kauris

16.2.–11.3. Vesimies

11.3.–18.4. Kalat

18.4.–13.5. Oinas

13.5.–21.6. Härkä

21.6.–20.7. Kaksoset

20.7.–10.8. Rapu

10.8.–16.9. Leijona

16.9.–30.10. Neitsyt

30.10.–23.11. Vaaka

23.11.–29.11. Skorpioni

17.12.–20.1. Jousimies

Kuinka Skorpionin ajanjakso kestää vain kuusi päivää ?

Vierailija
28/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20.1.–16.2. Kauris

16.2.–11.3. Vesimies

11.3.–18.4. Kalat

18.4.–13.5. Oinas

13.5.–21.6. Härkä

21.6.–20.7. Kaksoset

20.7.–10.8. Rapu

10.8.–16.9. Leijona

16.9.–30.10. Neitsyt

30.10.–23.11. Vaaka

23.11.–29.11. Skorpioni

17.12.–20.1. Jousimies

MUTTA tässä uudessa systeemissä sillä kuumerkillä on paljon enemmän väliä kuin aurinko. Itse olen uudessa Vesimies (yhhh) ja kuu-Kalat, vanhassa olen oikea aurinko-Kalat joten kelpaa mulle, kun mikään ei oikeastaan muuttunut.

Vierailija
29/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Intialaisessa astrologiassa tärkein merkki eli kuumerkkisi on joko vaaka tai skorpioni, ilmamerkki vaaka voisi olla sopivampi luonteellesi? :) Intialaisen merkin saa selville kun katsoo oman kuumerkin asteen ja miinustaa siitä 23 astetta. Olen itse kanssa länsimaisessa härkä ja intialaisessa kaksonen, enemmän samaistun jälkimmäiseen.

Vierailija
30/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖

Hahaha, kävin muuten uteliaisuuttani juuri katsomassa ja vedic astrologyn mukaan olen aurinkokaksonen, nouseva kaksonen sekä kuu-vaaka. Eli ilmamerkkejä kaikki. Hyvin kiintoisaa

Ap

Ai olitkin jo ehtinyt tutustua intialaiseen astrologiaan, nice! :D Olen itse tykästynyt siihen kovin!

Vierailija
31/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Intialaisessa astrologiassa tärkein merkki eli kuumerkkisi on joko vaaka tai skorpioni, ilmamerkki vaaka voisi olla sopivampi luonteellesi? :) Intialaisen merkin saa selville kun katsoo oman kuumerkin asteen ja miinustaa siitä 23 astetta. Olen itse kanssa länsimaisessa härkä ja intialaisessa kaksonen, enemmän samaistun jälkimmäiseen.

Onko vedic astrologyssa muillakin niin, että aurinkomerkki useimmiten siirtyy kuumerkiksi? Vai kävikö mulla vaan tuuri? ~Kalat

Vierailija
32/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20.1.–16.2. Kauris

16.2.–11.3. Vesimies

11.3.–18.4. Kalat

18.4.–13.5. Oinas

13.5.–21.6. Härkä

21.6.–20.7. Kaksoset

20.7.–10.8. Rapu

10.8.–16.9. Leijona

16.9.–30.10. Neitsyt

30.10.–23.11. Vaaka

23.11.–29.11. Skorpioni

17.12.–20.1. Jousimies

Horoskoopithan määritellään sen mukaan, missä eläinradan merkissä aurinko on syntymähetkenä. Verrattuna 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen, aurinko on nykyään erimittaisia jaksoja niissä. Useimmat ovat edelleen suurin piirtein kuukauden, mutta Skorpionilla on tosiaan hyvin lyhyt, kun taas Neitsyen ajanjakso on taasen pidentynyt huomattavasti

Vierailija
33/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes perehtynyt omaan horoskooppimerkkiin.

Vierailija
34/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka. En tule yleensä toimeen ilmamerkkisten kanssa. Vesimiehiä tyrkytetään kaikissa matcheissä. Kaveritasolla toimii auttavasti, muuten ei sitten yhtään.

Mä taas en vesimiehenä jaksa vaakojen vatulointia ja puntarointia asiassa kuin asiassa. Ja se diplomaattisuus, sitä en ole kyllä havainnut. Diplomaattista ei ole mielestäni se, ettei asioihin oteta kantaa, mutta seläntakana valitetaan ja arvostellaan. Olen ollut suhteessa kahden vaa'an kanssa, molemmilla samaa vikaa.

Vierailija
35/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20.1.–16.2. Kauris

16.2.–11.3. Vesimies

11.3.–18.4. Kalat

18.4.–13.5. Oinas

13.5.–21.6. Härkä

21.6.–20.7. Kaksoset

20.7.–10.8. Rapu

10.8.–16.9. Leijona

16.9.–30.10. Neitsyt

30.10.–23.11. Vaaka

23.11.–29.11. Skorpioni

17.12.–20.1. Jousimies

Horoskoopithan määritellään sen mukaan, missä eläinradan merkissä aurinko on syntymähetkenä. Verrattuna 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen, aurinko on nykyään erimittaisia jaksoja niissä. Useimmat ovat edelleen suurin piirtein kuukauden, mutta Skorpionilla on tosiaan hyvin lyhyt, kun taas Neitsyen ajanjakso on taasen pidentynyt huomattavasti

Itsellä on perinteisessä astrologiassa nouseva Leijona. Luin jostain, että Leijona on todella yleinen nouseva merkki, kun taas Kalat harvinaisin siksi kun se on taivaalla niin lyhyen aikaa. Mutta sehän on tavallaan hyvä asia, jos Leijona on monella nouseva, tulee iän mukana enemmän uskallusta olla huomion kohteena omana itsenään.

Vierailija
36/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko vedic astrologyssa muillakin niin, että aurinkomerkki useimmiten siirtyy kuumerkiksi? Vai kävikö mulla vaan tuuri? ~Kalat

Harvemmin käy noin, kuumerkki voi olla mikä vaan :)

Vierailija
37/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt heinäkuussa perjantaina ja 13. päivä. Yleensähän kesän lapset tykkää kesästä, mutta minä tykkään tästä vuoden pimeimmästä ajasta.

Katsokaapa tuolta. Pitääkö paikkansa?

https://www.city.fi/ilmiot/vahan+erilainen+horoskooppi/5784

Tämä ainakin pitää paikkansa:

"Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet".

Vierailija
38/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen ja täysin pitää paikkansa.

Vierailija
39/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen ja täysin pitää paikkansa.

Edesmennyt mieheni oli kaksoset. Aina monta rautaa tulessa eikä mitään rojektia saanut päätökseen.

Vierailija
40/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeesti usko, että oma syntymä aika määrittelisi millaiseksi ihmisen mieli muokkautuu. Vai onko tehty testejä, missä ihmiset kertovat luonteestaan ja sitten katsotaan minkä horoskoopin luonnetta vastaa, varmaan menee väärin aika lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme