Halutaan huudettavaksi huuto. nettiin!!!!
Kaipailen huudettavaksi;
-Brio Race-rattaat
-ÄP toppatumput ja -töppöset, beiget, olisko vuoden -04 tai -05 pakkauksesta?
-Vaatepaketteja, jonka vaatteet samaa sävymaailmaa, esim. kaikki harmaata, sinistä, mustaa, beessiä, valkoista, vaaleanpunaista jne.
-Vaatepaketteja jossa nätit sävy-sävyyn asukokonaisuus, esim. talvivaatteet kokoa 92cm, sisältää villavaatteet, toppahaalarin, pipon, hanskat, kaulaliinan ja kengät
-Isolle naiselle farkkuja Koko L-XL, 42-44
-Lapsille klassikkoleluja, esim. puisia Jukka-leluja
Ja niin että hinta on kohtuullinen. Kukaan ei huuda huonoa tavaraa kun lähtöhinta jo järkyttävä, siihen vielä postikulut niin huh.
Älkääkä laittako sitä hintavarausta, se on ihan turha. Laittakaa lähtöhinta sellaiseksi että se tyydyttää teitä.
Minä en myöskään koskaan huuda jos kohde on monta viikkoa auki. En jaksa odottaa! Huudan kohteita jotka auki max. viikon.
Mitä te muut haluaisitte huutaa huutonetistä? Listatkaa tänne niin aloittelevat myyjät näkee!
Kommentit (46)
vaatepaketteihin kaikenlaista paskaa!
Ja ne toppavermeet äitiyspakkauksen beigeen pukuun, eli onkohan ne sit vaaleansiniset? Eli hattu, hansikkaat ja töppöset.
Satukirjoja
Tuota olen himoinnut jo ties kuinka kauan ja yksi löytyykin huutiksesta, mutta myyjä pyytää siitä aivan järkkyä hintaa.
- Dogfight - Mimmikisa DVD
- Viva la muerte-soundtrack (kaikki äänitemuodot)
- Vastapainon, LIKEn ja Pystykorvakirjojen kustanteita
Mutta en tiedä raaskisinko myydä... Maksoin siitä 39,90e... Ja jos vielä yksi lapsi tulisi meille, taidan säästää hänelle sen.
Mutta toivottavasti huutonetistä löytyisi!
-halpa juoksumatto läheltä :) ja PIAN!!
-kaunis meikki/peilipöytä, kuten siellä on jo myynnissä, mutta sitä en ehkä voita..
-Tasokkaita feikkimerkkilaukkuja ;)
-kauniita kenkiä, pieniä kokoja (36)
-tyylikäs vaalea kulmasohva
hmm..
Graco, Britax...
nekin on siellä hinnoissaan.
Eihän kopio VOI olla tasokas! Vai mitä tarkoitat? Iteltäni löytyis 1 Dior, 2 LV:a ja 1 Gucci, kaikki lahjaksi saatuja. Mut eivät kyllä oo tasokkaita.
Vierailija:
Eihän kopio VOI olla tasokas! Vai mitä tarkoitat? Iteltäni löytyis 1 Dior, 2 LV:a ja 1 Gucci, kaikki lahjaksi saatuja. Mut eivät kyllä oo tasokkaita.
esim. vuittonista näkee usein sellasia kiiltomuovisa kopioita joissa logo on selkeästi erilainen ja kuosit vain sinnepäin, mutta on myös olemassa feikkejä, joissa kuosit ja logot edes suurinpiirtein täsmäävät ja ovat tehty vähän paremmista materiaaleista.
Olisin valmis myös ostamaan aidot bikinit, tai kengät, mutta oikeita kokoja ei ole ollut tarjolla (btw), siis vuittonilta.
Jälkimmäinen saisi toki olla muualtakin:)
Sit haluaisin kokoa 86 olevan toppahaalarin
tykötarpeineen suht edullisesti.
- talvihaalarin - kosteussuojattu - kokoa 98 tykötarpeineen edullisesti
Minä taas oon niin lyhyt että minulle pitää olla lyhyempi paita:)
Laitahan pian myyntiin vaatteitasi.
Ja edelleen etsintäkuulutan H&M: n BiB malliston pallokuosista toppia.
Jos jollakin on tarpeettomana, tänne vaan..! :)
sohvalla makaavan kaljoittelevan läskimaha-mieheni ja 2 kuritonta uhmaikäistä kakaraa. " Ei hV, EI PK" ja lähtöhinta 0,00e, minimikorotus 0,05e
Tai ainakin pariin rottinkituoliin, Turun suunnalla jos jollain tarpeettomana.
H&M:n tämän kesän mallistossa oli sellanen tavallinen toppi, valkea jossa mustia pallo kuvioita, sain niitä yhden mutta ostaisin niitä niin monta kun jollakin olis vaan myydä;)
Te jotka olette ostaneet samanlaisen kun minä, ettekä tykkää/käytä/tarvitse niin äkkiä myyntiin!!
Helsingissä asun ja tulee jatkuvasti rampattua Aleksin myymälöissä.
Jotkut niistä ostoksista sitten jäävät käyttämättä, vaikka ihan ok ovat.
Itselläni pituus on se ongelma. Haluan, että paita, neule tai toppi
peittää lantion ja pepun.
Yleensä nämä ruotsalaismerkit eivät sitä tee. Päättyvät juuri sille leveimmälle kohdalle. : (
vöitä, kenkiä, lapselle lelupaketteja... joskus hevoselle jotain, mut nekin kauhean hintaisia.