Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa tämä maailma

21.11.2020 |

Harkitsen katoamista, en kuolemista mutta katoamista. Ihmiset arvostelee ja arvottaa toisiaan ulkonäön, habituksen ja kaiken muun mukaan, toisia kohdellaan kuin roskaa, toisia silkkihansikkain. Jos olet sairas, ruma ja läski, niin olet alinta kastia, lehmä, sika, rumilus. Jos päin vastoin, niin saat lähestulkoon kaiken tarjoiltuna kultatarjottimelta. Maailma, tai ihmiset jotka kuuluu tähän maailmaan on ahdistavia, nyt pitäisi jo joutua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin samoin. Sitten aloin hakeutumaan spirituaalisten ihmisten pariin, joiden kanssa olen paljon enemmän samalla aaltopituudella.

Vierailija
22/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää ihmisiä jotka eivät ole sopuleita?? Täällä toinen kyyninen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin oikeassa kun vain voit olla! Jos et ole sopuli laumassa ja teet kaiken ohjekirjojen mukaan niin sua pidetään omitusena eikä sun kaa uskalleta lähestyä.

Oot kun saasta jos ajattelet omilla aivoilla. Itse olen paljon historiaa lukenut ja inho länsimaalaisia vastaan on loputon. Kaikki perustuu tuhoamiselle ja kilpailulle.

Niinhän se on aina ollut, turha sanoa että ennen kaikki oli paremmin tai nykyään ollaan niin ulkonäkökeskeisiä, se on aina ollu niin, ja aina tulee olemaan.

24/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan joutunut vääränlaisten ihmisten joukkoon. Kyllä maailmaan mahtuu paljon hyviäkin ihmisiä.

Monet ihmiset ovat arvostelevia ja ilkeitä siksi, että he itse eivät ole onnellisia. Ole se sinä se muutos minkä haluat nähdä maailmassa ja jaksa pysyä ystävällisenä kaikesta muusta huolimatta.

Kiitos kannustavasta viestistä. Yritän muistaa olevani myös hyvin onnekas, onnekas siinä mielessä että sain apua, mua ihailtiin ja arvostettiin lastenkodissa, saan sieltä töitä, jos mahdollisuus ottaa lisää työntekijöitä, mulla on loistava terapeutti, osa perheestä rakastaa mua, eli olen onnekas. Kiitos kun muistutit siitä. Yritän olla itsekin hyvä muille.

Vierailija
25/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Before you diagnose yourself with depression, make sure you have not surrounded yourself with assholes"

- Gandhi

26/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin samoin. Sitten aloin hakeutumaan spirituaalisten ihmisten pariin, joiden kanssa olen paljon enemmän samalla aaltopituudella.

Itse uskon jonkin verran henkiin, ihmisten kokemuksia on kiinnostava lukea, itsellä ei sellaisesta ole henkilökohtaista kohtaamista.

27/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää ihmisiä jotka eivät ole sopuleita?? Täällä toinen kyyninen ihminen.

En tiedä, ehkä niitä kävelee välillä vastaan jossain, kuka tietää. Ehkä sen tietää katseesta, ehkä ei. Tavasta kävellä? Puhua? Se on arvoitus.

Vierailija
28/30 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v+1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Vetis, voi Vetis.. Tiedätkös.. Maailma on ahdistava. Maailma sisältää älyttömän määrän toisilleen vihaisia ihmisiä, joiden pitäisi jakaa elintila keskenään ja saada resurssit riittämään. Parhaaseen mielenrauhaan itsesi kanssa pääset kun liityt johonkin vapaaehtoistoimintaan tai järjestöön, jossa voit tehdä niiden asioiden eteen töitä johon uskot. Sillä se ahdistus hälvenee, vaikka muutoksia voi tulla vaikka vasta 20 vuoden kuluttua. Kuitenkin tiedät, että yrität koko ajan muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi. Se voi olla vaikka vapaaehtoistyötä asennemuutoksen aikaansaamiseksi :)

Olen miettinyt jotain tuon kaltaista toimintaa, mutta ainakaan viimeksi kun katselin niin ei osunut mitään sopivaa omalle kohdalle, aikojen kanssa näet.

Esimerkiksi jokainen viestisi AV:lle on asennemuokkausta, älä unohda sitä. Vaikka saisit 200 sivua potaskavastauksia, niin ruudun takana voi olla 200 lukijaa 10 seuraavan viikon aikana, jolle viestisi on hyödyllinen. Se kannattaa aina muistaa.

Vierailija
29/30 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Before you diagnose yourself with depression, make sure you have not surrounded yourself with assholes"

- Gandhi

Tämä, iso syy masennukseen taitaa olla ihmiset, jotka aiheuttavat surua ja draamaa elämässä, eivätkä kykene itsereflektioon (itsekin olen aiheuttanut varmasti mielipahaa kuten jokainen ihminen, ihminen on virheellinen. Pointti onkin siinä, että kykenee itsereflektioon ja sitä kautta kasvamaan ihmisenä).

Katkaiskaa välit ihmisiin, jotka eivät ymmärrä miten myrkyllisesti käyttäytyvät. Omassa lähipiirissa olen rajannut pois juoruilijat, pas_an puhujat ja ilkeät ihmiset. Vaikka kuinka olisi kiltti ja mukava, ei saa sitä takaisin näiltä ihmisiltä. He eivät myöskään koskaan pyydä anteeksi käytöstään (koska eivät pysty itsereflektioon). Myrkyllisen ihmisen tunnistaa siitä, että tapaamisen jälkeen olosi on imetty kuiviin ja ihnettelet mitä ihmettä juuri tapahtui, olet emotionaalisesti hukassa.

Vierailija
30/30 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin sait tyydyttää äitisi kotileikinhalua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi