Yhden tutun tyttö oli tullut riparilla raskaaksi
Tyttö siis 15v ja tää tuleva isä oli muutaman vuoden vanhempi " isosena" siellä leirillä.
ei meidän riparilla sillon 20 vuotta sitten kyllä naiskenneltu..
Kommentit (37)
harrastaa seksiä? No mä taidan olla kalkkis ja ikäloppu!
meilläpäin leirit järjestetään myös saaressa. itseasiassa, minä sain alkuni rippileirillä kun isipappa kavereineen souti yöllä saareen tyttöjä katsomaan. aika tarkalleen 32v sitten.
Minusta se ei siis ole ok, mutta olisi todella omituista olla järkyttynyt tai yllättynyt asiasta. Vähän sama, jos järkyttyisin, kun joku ajaa 80-nopeusrajoitusalueella 95:tä.
ole ihan ok, mutta pirun paha se on vahtia... =)
Täytyykin muistaa tuo sitten kun lapseni menee rippileirille. Taidan pakata kortsut mukaan.
Mä paneskelin riparilla meidän kesäteologin kanssa. siis joku teologian opiskelija, varmaan 25v.
ja yövahti on erikseen että papit ei tosiaan valvo
Ja hei, kuka enää käy missään riparilla? Ei ainakaan meidän lapset.
T: Ateisti
Taisimme olla Hetassa. Ihastuin yhteen isoseen ja hän minuun ja olimme joka yö yhdessä. Taisi olla aika moni muukin jonkun toisen sängyssä siellä riparilla. Tapailin tätä isosta sitten riparilta päästyämme, mutta jotenkin se kuihtui kasaan.
Ah tuota ripari aikaa.
Kyllä minä ainakin omat poikani riparille päästän. Ihana kokemus ripari on. Turhaa niitä nuoria on vahtia, eihän sitä muutenkaan pysty loppuelämään vahtimaan.
kyllä siellä tuli paneskeltua ihan olan takaa.. käytiin jopa silloisen poikaystävän kanssa suihkussa siellä yhdessä ;)
me karattiin ikkunasta. aina joku oli onnistunut salakuljettamaan sinne viinaa tai ruohoa. mä en kyllä paneskellu kenenkään kanssa mutta kyllä sitä tapahtui.
meillä oli silleen ne tuvat että tyttöjen puoli oli talon toisella puolella kuin poikien. toisessa kerroksessa, sisäkautta ei olisi ikinä päästy sinne menemään. mutta kun ne oli tavallaan sen talon päädyt, me hypättiin ikkunasta katolle ja käveltiin sinne toiselle puolelle:) nukuttiinkin useesti poikien huoneessa tai ne meidän. aamulla piti vaan katsoa että oltiin omassa huoneessa tarpeeksi ajoissa:) kyllä siellä jotain romansseja oli tietty.
tyttöjen ja poikien huoneet oli vastakkaisissa siivissä, valvoja huone oli siinä välissä. Pojat kiipesi ulos oman huoneensa ikkunasta ja sisään tyttöjen huoneen ikkunasta. Jäätiin välillä kiinni ja sitten jotain siivousta rangaistukseksi... oi niitä aikoja.
Mutta leireillä näitä toki tapahtuu kun ei olla vanhemman valvovan silmän alla. Miettikää päästättekö lapsenne rippileirlle.
Eihän sinne varmasti kukaan lähde opetusta kuuntelemaan.
miksi mä en mennytkään riparille?? :' (
todella kiva. Juostiin poikien huoneessa ja karattiin isosen kanssa tunturille *katselemaan maisemia*.
Asiasta olen varma, koska kuuluin tuolloin niihin, jotka sieltä ikkunoista öisin yritti ulos. Tupakkaa kyllä poltettiin leirilläkin.
Heti leirin päätyttyä muistan kyllä olleeni kaljapullo kädessä kaupungilla laulamassa rippilauluja =)
Myöhemmin olen toiminut myös isosena, enkä silloinkaan edes tavannut kenelläkään leirillä viinaa tms.
Ehkä sinä et vain tiennyt, mitä kaikkea teidän riparillanne öisin taphtui. Meillä papit olivat hyvin kiireisiä, kun rippileiriläisten kavereita kävi öisin kylässä, puolet leiriläisistä oli aina karussa jne. Ja me sentään olimme saaressa merellä, joten valvomisen olisi pitänyt olla tavallista helpompaa.