Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himon ja rakkauden ero

Vierailija
21.11.2020 |

Mistä tunnistaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on yhteinen talous xDD Lol

Vierailija
2/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun panon jälkeen vielä tykkää toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun panon jälkeen vielä tykkää toisesta.

Oletko mies? Entä jos panon jälkeen jää vain epäterveelliseen "koukkuun" eikä se ole rakkautta?

Ap

Vierailija
4/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsetko lähinnä fyysisesti vai pohditko, millaista toisen elämä on ollut ja että haluaisit muuttaa yhteen?

Vierailija
5/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sitä että haluaa toiselle hyvää, kantaa huolta ja rakastaa. Rakastetaanhan ihmisiä ilman himoakin esim lapset, vanhemmat, ystävät. Himo ja rakkaus ei taida olla sellaisia, jotka sekoittaisi. Outo kysymys.

Vierailija
6/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoitsetko lähinnä fyysisesti vai pohditko, millaista toisen elämä on ollut ja että haluaisit muuttaa yhteen?

Haluan olla ja keskustella ym. En halua vahingoittaa. Kun joku sanoi että outo kysymys niin minulla nämä tunteet täytyy olla että kunnolla himoitsen. Joku varmaan sanoisi demiseksuaaliksi mutta kyseenalaistan tämän, koska tunnen fyysistä himoa mutta vaikka se olisi kovakin, ei johda seksiin.

Ap

Vierailija
7/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla ja keskustella ym. En halua vahingoittaa. Kun joku sanoi että outo kysymys niin minulla nämä tunteet täytyy olla että kunnolla himoitsen. Joku varmaan sanoisi demiseksuaaliksi mutta kyseenalaistan tämän, koska tunnen fyysistä himoa mutta vaikka se olisi kovakin, ei johda seksiin.

Ap

Kannatko huolta, ikävöitkö? Mitä olisit valmis tekeen tämän ihmisen hyväksi? Antaisitko anteeksi, jos hän töppäilisi? Rakkaus on tunne, mikä ei noin vain kaadu. Ei voi rakastaa ja seuraavana päivänä päättää etten rajata. Jos rakas ihminen tekee jotain ikävää niin se satuttaa.

Vierailija
8/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannatko huolta, ikävöitkö? Mitä olisit valmis tekeen tämän ihmisen hyväksi? Antaisitko anteeksi, jos hän töppäilisi? Rakkaus on tunne, mikä ei noin vain kaadu. Ei voi rakastaa ja seuraavana päivänä päättää etten rajata. Jos rakas ihminen tekee jotain ikävää niin se satuttaa.

Minä töppäsin hänen mittapuulla, ei tuominnut mutta näin häntä ahdistavan, se sattui minua ja nyt teen muutosta...

Ap

Vierailija
9/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himon ja ihastuksen ero olisi järkevämpi kysymys. Rakkaus tulee sitten ajallaan jos on tullakseen.

Vierailija
10/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä töppäsin hänen mittapuulla, ei tuominnut mutta näin häntä ahdistavan, se sattui minua ja nyt teen muutosta...

Ap

Muutos tekee sinut

Vierailija
11/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himon ja ihastuksen ero olisi järkevämpi kysymys. Rakkaus tulee sitten ajallaan jos on tullakseen.

Totta varmaan tuokin :)

Ap

Vierailija
12/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo haluaa itselleen. Rakkaus haluaa antaa.

Vierailija
13/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Muutos tekee sinut

Oo :D

Ap

Vierailija
14/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on loppujenlopuksi aika monisyinen juttu. Esim en itse pysty tuntemaan todellista himoa ilman rakkautta tai sitä jotain tunnetason kiintymystä. Toisaalta, ehkä kohdallani se tunnetason kiintymys vaatii sen himon. Menee käsi kädessä, en ole nimittäin ikinä rakastunut kumppaniehdokkaaseen platonisesti.

Tulipa jotenkin aivokuollutta tekstiä, mutta postata an nyt kuitenkin.

Vierailija
15/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tästä ei tulisikaan mitään, on hän antanut jo motivaation parempaan minulle, hän motivoi minua.

Ap

Vierailija
16/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tästä ei tulisikaan mitään, on hän antanut jo motivaation parempaan minulle, hän motivoi minua.

Ap

Niin ja tästä kysymys oikeastaan lähti. Kerta eroamme ajattelussamme tällä hetkellä (en tiedä sitten pohjimmiltaan), onko kyse vain himosta. Rakkaudesta voi tosiaan vasta paremman tuntemisen jälkeen edes puhua, mutta ajattelin että laitan otsikon jotenkin asian yleisluontoisuuden vuoksi noin?

Ap

Vierailija
17/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ja tästä kysymys oikeastaan lähti. Kerta eroamme ajattelussamme tällä hetkellä (en tiedä sitten pohjimmiltaan), onko kyse vain himosta. Rakkaudesta voi tosiaan vasta paremman tuntemisen jälkeen edes puhua, mutta ajattelin että laitan otsikon jotenkin asian yleisluontoisuuden vuoksi noin?

Ap

Mitä tarkoitat, että eroatte ajattelussanne? Ei kai ihastuminen vaadi samanlaisuutta.

Vierailija
18/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä tarkoitat, että eroatte ajattelussanne? Ei kai ihastuminen vaadi samanlaisuutta.

Hän on tunnollisempi ihminen, minä otan suurpiirteisemmin tietyt asiat (vaikka _tajuan_ häntä myös ja meissä on myös samaa) huomaan vaan että ahdistan häntä epätäsmällisyydelläni.

Ap

Vierailija
19/21 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himo haluaa itselleen. Rakkaus haluaa antaa.

Tämä. Himo on itsekäs. Rakkaus pyyteetön.

Vierailija
20/21 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up