montako kynttilää sinulla on nyt palamassa?
Led-kynttilöitä ei lasketa.
Täällä 3 tuikkua, joista yksi ulkona.
Kommentit (39)
Ulkona palaa kaksi öljylyhtyä. Kunhan saan tuon vajaan vuoden ikäisen käsistäni ja lähtee kotiinsa niin laitan tuikkuja palamaan.
Mulla on yksi palamassa vakan alla
Ei tällä hetkellä nyt palamassa, mutta ruokapöytäni kynttelikössä on kyllä aina viisi kynttilää ja ainakin pari (10 kpl.)pakkausta aina varalla .
Joka päivä ne johonkin aikaan illasta myös aina sytytän palamaan ja valaisemaan joksikin aikaa.
(Käytän aina kruunu-kynttilöitä, useimmiten valkoisia)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi palamassa vakan alla
Palaako molemmista päistä?
Viranomaisilla on ainakin tuikkuja palamassa:
https://tukes.fi/-/kynttiloiden-turvallisuutta-koskevat-paivitetyt-stan…
Satunnaisesti poltan yhtä tuikkua kerrallaan, ettei huoneilma kärsi liikaa ja pienempi riski tulipalolle. Käytän lyhtyjä joissa kynttilä on tarpeeksi syvällä sisällä ja materiaali sellaista ettei pala tai hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona palaa kaksi öljylyhtyä. Kunhan saan tuon vajaan vuoden ikäisen käsistäni ja lähtee kotiinsa niin laitan tuikkuja palamaan.
Miksi poltat kallista öljyä?
Kehitteillä on myös ns. a-tulppa, joka 2-toimisena poistaa aktiivihiilisuodattimen avulla ikävät hajupäästöt ja äänenvaimennustekniikan ansiosta myös hillitsee nolot äänet.
Ei yhtään, pidän kynttilääni vakan alla!
Vierailija kirjoitti:
Poltan kynttilää molemmista päistä.
Minulla taas on kynttilä vakan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poltat kallista öljyä?
Koska mä voin.
Jo vuosia sitten lopetimme kynttilöiden polttamisen sisällä. Huomattiin pintoja pyyhkiessä miten paljon niistä lähtee nokea ja rasvaa.
Uljlyhdyissä poltetaan kynttilöitä. Mutta juuri nyt on niin kova tuumi mökillä, että että en sytyttänyt lyhtyjynttilöitä.
11 tuikkua sisällä ja ulkona 7 kynttilää. Yleensä mulla on vielä enemmän.
Takapihalla lyhdyssä yksi kynttilä, olohuoneessa tuikku ja kynttilä ja etupihalla isossa lyhdyssä yksi kynttilä ja kaksi tuikkua, lisäksi patterilla toimivat ulkovalot katajassa.
2. Toinen lyhdyssä eteisen senkin päällä ja toinen iso kynttilä telineessä tv:n vieressä. Molemmat näkyy tähän missä istun
Ledien polttamisesta vapautuu paljon myrkyllisiä yhdisteitä, järjetöntä hommaa tuollainen