Maailman menestyneintä miestä eli Dobald J. trumpia haukkuvat. Miksi omat saavutuksenne elämässä ovat niin vaatimattomat?
Ja millä lihaksilla haukut miestä joka on miljardööri, TV-tähti ja nykyään USAn presidentti?
Laitapa se oman CVsi eli resumeesi tähän niin katsotaan.
Kommentit (14)
Trumppi on miljardin miinuksella. minä en. Eli siis olen rikkaampi. Lisäksi jos eroaisin duunistani niin puolisen maailmaa ei järjestäisi spontaaneja juhlia sen johdosta eli siis olen myös suositumpi.
Laitappa ensin omasi, niin katsotaan sitten. Ja toiseksi.....miksi pitää saavuttaa jotakin? Kyllä tämä elämä on mennyt ihan tämän arjen pyörittämiseen, ja olen ihan tyytyväinen siihen.
Dobalt on aika tuntematon. Vai oliko sulla ongelmia saada peruskoulu loppuun?
Vai että Dobald?😂 Sinä et ainakaan kirjoitustaidoissasi ole menestynyt.
Ei kiinnosta valta eikä mammona. Trump on täysi idiootti, joka on kiinnostunut vain itsestään. Jokainen täysijärkinen sen huomaa. Kas kun ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Dobald who?
Elämämbd goulub.
Aha, persut ovat masinoineet parhaimmistonsa kannustamaan Dobaldia, hienoa...Alkaa olemaan aika väsynyttä toi persustanilaisten touhu...Onkohan ne jokin "vieraslaji"?
Mikä tekee Obamasta menestyneemmän kuin muut USA:n presidentit? Tai vaikka Kiinan presidenttiä menestyneemmän? Tai maailman rikkaimpia ihmisiä menestyneemmän? Monet eivät edes halua Yhdysvaltojen presidentiksi, esim. itse en haluaisi.
Jos ihminen on tuossa asemassa, tietenkin saa arvostelua osakseen. Olisiko sinun mielestäsi oikein että ei arvosteltaisi?
No niin. Donald on nyt bunkkeroitunut Valkoiseen taloon ja murjottaa siellä. Se ei halua tehdä mitään, paitsi antaa potkuja ihmisille jotka ovat uskaltaneet puhua sen idioottimaisuutta vastaan (esim. Chris Krebs, jonka itse jopa palkkasi.)
Miksi Donald haluaa uuden kauden, jos se ei halua edes yrittää johtaa maata? Koska presidenttiyden jälkeen Donaldia ja sen perhettä odottaa tolkuton kasa lakisotkuja. Trumpit ovat vuosikausia kiertäneet veroja ja pyörittäneet muitakin enemmän tai vähemmän laittomia hommeleita, ja nyt lentää kakka tuulettimeen ja lujaa, ja Donald tietää sen. Mueller kaivoi esiin suuren määrän rikoksia jotka eivät liittyneet maanpetturuuteen ja laittoi ne siksi vain kylmästi "eteenpäin" odottamaan pressakauden loppumista. Donaldin sotkujen selvittelyssä tulee menemään vuosia.
Oranssi Donald, hohhoijjaa. Tässä on mies joka on journalistipaloittelija-saudien kaveri, koska on niille velkaa. Mies joka kuvittelee olevansa Putinin kaveri koska on sillekin velkaa. Mies joka on kellunut koko elämänsä veloilla eteenpäin ja hävinnyt uskomattomat määrät rahaa, koska ei oikeasti osaa mitään. Ai niin, osaa juontaa telkkarijuttuja, sen voin myöntää! On samalla tavalla vetovoimainen kuin kavala hurmospastori.
En nyt heti osaa keksiä ketään enemmän epäonnistunutta, tällä hetkellä elossa olevaa. Donaldin äänestäminen ekalla kerralla oli todella paha virhe. Sen äänestäminen uudestaan oli jo täystyperyyttä, suorastaan retardia.
Onneksi Biden voitti. Onneksi demokraatit voittavat neljän vuoden kuluttua uudestaan.
Trump on tehnyt monia konkursseja, ja olisi nyt varakkaampi, jos olisi laittanut saamansa perinnöt 400 miljoonaa dollaria suoraan sijoituksiin eikä yrittänyt leikkiä yrittäjää. Joten olen menestyneempi, koska olen oikeasti tienannut rahaa.
Lisäksi en avoimesti pilkkaa vammaisia, kuolleita ihmisiä enkä valehtele jatkuvasti. En myöskään ole koskaan joutunut oikeuteen kun en ole suostunut maksamaan työläisille.