Paljonko olisi hyvä paino 152cm pitkälle?
Kommentit (63)
Ihan oikeasti, lapset eivät saa kirjoitella tänne.
Ei hän ole tuhti jos minä painan 56kg saman pitunen ja minä olen läski koska vyötärön mitta 99cm ja tissien 105cm ja tisseissä pelkkää rasvaa joka jatkuu selkään jenkkakahvoisiin ja reisissa myös paljon rasvaa samoin käsissä ja kainaloissa rasvapatit joten!
Ei hän ole tuhti jos minä painan 56kg saman pitunen ja minä olen läski koska vyötärön mitta 99cm ja tissien 105cm ja tisseissä pelkkää rasvaa joka jatkuu selkään jenkkakahvoisiin ja reisissa myös paljon rasvaa samoin käsissä ja kainaloissa rasvapatit joten!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:02"]Painan 47kg eli oonko liian läski? Ap
No olethan sinä aika tuhti. Itse olen 170 ja painan 50kg. Olen mielestäni sopusuhtainen.
Olet varmaan laihaläski kun pystyt pitämään itseäsi sopusuhtaisena etkä liian laihana. Olet nimittäin alipainoinen. Minä olen 160/50 ja kehokoostumukseni on ilmeisesti parempi kuin sinulla. Pidän itseäni sopusuhtaisena ja kiinteänä, alle 50 kiloisena alkaisin olla liian luinen. Terve paino paras.
152 senttiselle hyvä paino on aivan vähintään 40 kiloa, mieluummin yli sillä pituus miinus 110(+-4) ei päde lyhyillä. Aloittajan 47 kiloa on hyvä paino, älä tuijota vaakaa, katse peiliin.
Eikö julkkiksista anna abreu ja arianna grande ole 150+ senttisiä? En usko, että paino alkaa kolmosella vaikka ovat hoikkia.
Pitää paikkansa, mitä edellinen kirjoittaa. Senttipituudesta 110 yksikön vähentäminen lyhyillä ihmisillä ei toimi.
Olen itse 155, ja jos painan alle 50 kg, ihmiset, tuntemattomatkin alkavat huomauttelemaan. Eivätkä ne ole mitään kehuja, että oletpa hoikka ja sinulla ei noita paino-ongelmia tunnu olevan, vaan enemmän kyse on huolestuksesta tyyliin kyllä sinun pitäisi syödä kunnolla että saisit vähän painoa, sinulle sopisi muutama kilo lisää jne.
Itsehän pidän itseäni hieman tuhtina nyt kun painan 55 kg, mutta miesystävä melkein suuttuu, jos viittaan asiaan. Minun ei kuulemma tarvitse eikä saa laihduttaa! Mielestäni voisin pari kiloa tiputtaa, 50-51 kg voisi olla hyvä.
Se on ihan kiinni siitä, onko sinulla lihasta vai ei!! Paino on kiinni kehon koostumuksesta. Vahva veikkaus, että painoindeksi ei sovellu meille lyhyille ihmisille.
Tyttäreni on 159 cm pitkä ja painaa 59 kg. Hänen vaatekokonsa on xs. On hoikka ja lihaksikas. Kannattaa ennemmin kaivaa mittanauha esiin.
Oon kohta 11 ja painan 40kg ja mulla on käsissä jonkinverran lihasta.. MITEN VOIN LÄIHTUA haluisin laihtua 10kg mutta en vaan saa laihdutettua, vai johtuuko se siitä et oon oikeen painoinen etten voi laihtua
Varmaan on hyvä painaa tuon pituisen lähemmäs 50 kg ainakin noin. Sitä ihmettelen, että 170-senttiselle naiselle ehdotetaan painoa 55 kg. Jotkut ovat laihoja luonnostaan, mutta ei se ole paino, johon rotevimpienkin naisien pitäisi pyrkiä välttämättä.
.......OON LÄSKI APUA....... kirjoitti:
Oon kohta 11 ja painan 40kg ja mulla on käsissä jonkinverran lihasta.. MITEN VOIN LÄIHTUA haluisin laihtua 10kg mutta en vaan saa laihdutettua, vai johtuuko se siitä et oon oikeen painoinen etten voi laihtua
Olet oikean painoinen. Syömishäiriö on ikävä kaveri, ei todellakaan tarvitse laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Painan 47kg eli oonko liian läski? Ap[/
Todennäköisesti et. Olen sentin pidempi ja kuukautiset loppuvat, jos paino laskee alle 48 kg:n. Toisaalta joku muu voi voida oikein hyvin ja olla terve 40-45 kg:n painossa. Sopivassa painossa voi siis olla muutama kilo yksilöllistä vaihtelua. Liian tarkkaan ei kannata vain vaakaa tuijottaa, vaan tarkkailla omaa vointia.
152*1,66= 252kg 320 grammaa.
Näin se kultainen jako kertoo, silloin on luonnollisen pyöreä ja söpö kuin simpukka
Saman pituisia ollaan vaikka mie vasta 11v
Järkyttävän alhaisena lyhyet joutuvat pitämään painonsa, saatteko syödä muuta kuin salaatinlehteä, kun huippumallitkin on paljon painavampia?
50-52 kiloa on ihan sopiva, jos on aikuinen ja meinaa olla muutakin kuin kasa luita. Ikää kun alkaa tulla nii tuossa viidessä kympissä alkaa olla vaikea pysyä. T. 56 kg
Olen yhtä pitkä ja painan 45 kg. Ikää on 24
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sukupuolesta ja ruumiinrakenteesta 50 - 60 kiloa ihan normaali paino.
Noin lyhyelle 60kg on jo lievä ylipaino.
Olen itse saman pituinen ja painan 41,6 kg, olen suht laiha, mutta kun luokalla on niitä mua vähän pidempiä ja he painavat vain jotain 33kg joka on aivan liian vähän. Äitini aina muistuttaa siitä että urheilen joka viikko 2-3h raskasta liikuntaa ja että lihas painaa enemmän kuin rasva. Muista katsoa peiliin ei vaakaan!
alle 58 kg