Paljonko olisi hyvä paino 152cm pitkälle?
Kommentit (63)
Riippuu sukupuolesta ja ruumiinrakenteesta 50 - 60 kiloa ihan normaali paino.
Neljä vuotta vanha kysymys?
Johon vastaus on, 45-50kg. BMI22 on hyvä yläraja naiselle. Kaikki playboymallit ovat olleet 19,5-20,5.
Kun pituus, paino, alapaine ja kolesteroli yhdellä desimaalilla erottetuna (15,2) ovat samat, niin silloin on kroppa kuosissaan!
Ei pelkkä paino aina kerro sopusuhtaisuudesta/lihavuudesta. Kuten moni täällä jo sanonutkin, niin lihas tosiaan painaa enemmän kuin läski. Ulkoiseen sopusuhtaisuuteen vaikuttaa myös se, miten rasva kehossasi tasaantuu, eli onko esim. vatsassa tai alavartalossa enemmän kuin muualla.
Itse olen 155 cm ja paino tällä hetkellä 47 kg, olen ihan sopusuhtaisen näköinen, lihasmassaa haluaisin vielä kasvattaa. Joskus olen painanut 52 kg ja silloinkin olin tyytyväinen, reidet olivat muodokkaammat.
Varmaan sinun pituisellesi paino 40-50 kilon paikkeilla on yleisin? Aikuisella naisella ei alle 10 kg "ylimääräinen" mielestäni edes haittaa, korostaa mahdollisesti naisellista pehmeyttä enemmän:)
Jos kuitenkin näytät fyysisesti terveeltä ja olet tyytyväinen kehoosi, ei painolle kannata antaa liian suurta painoarvoa:)
Vierailija kirjoitti:
Olen 46.1 kg ja noin 152cm oonko lihava ja ruma??
Kato peilistä hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-40kg.
Oikeasti? 150cm + ja 35 kg? Huh.
Se olisi tän hetkisestä painosta pois 20kg! Olisin vainaa luultavasti. 🤔
Jaksaako tuon kokoinen tehdä mitään fyysistä?
Laskurin mukaan sulle 45-50kg on hyvä.
Pituus - 100/110. Eli 40-50kg tienoilla normaali paino. Jos laihduttaa meinaat, niin heti kun kuukautiset menevät epäsäännölliseksi tai jäävät pois kokonaan niin olet liian laiha.
Itsekkin olen 153 cm ja 47 kg. Läskiä kyllä näkyy muttei sitä kyllä paljoa ole, ja täytin itse jonkin aikaa sitten 12. Voisin sanoa että et ole lihava, ehkä hieman vain tukevampi kuin jotkut. Voihan sekin vaikuttaa ajatteluusi, jos muut luokkalaisesi ovat hoikkia?
Olen 156 cm ja 51 kg, terveen ja urheilullisen näköinen.
Olen 11.v n.152 ja painan 41,8kg ja tunnen oloni lihavaksi joten
Olen 151 cm pitkä, painan 66 kiloa ja olen oikein tyytyväinen vartalooni. Niin on myös mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Aina tämä sama kaava.
Alapeukut viuhuvat, kun ehdottaa hoikan ihmisen painoa ja pahinta jos itse raportoi olevansa sellainen.
Silläkin uhalla. Kyllä kääpiökokoisen (ap) paino tulee nelosella alkaa ja mielellään olla korkeintaan 45 kg.
Nämä lyhytkasvuiset, jotka raportoivat olevansa jotain 55-kiloisia ja näyttävänsä hyvältä, ovat harhaisia. Ihan tietysti jo siksi, ettei noin lyhyt voi koskaan näyttää hyvältä.
55 kg on 175-senttisen missikandidaatin paino.
Sulla ei taida olla mitään käsitystä terveen ihmisen painorajoista.
Semmonen 152 kg oli sopiva, olisit pomppiva pallo.
Itse olen 11 vuotiaan tytön äiti hän on 152cm pitkä ja painaa 42kg. Hän sanoo koko ajan minulle, että haluaisi alkaa harrastaa cheerleadingii, mutta väittää että painaa liian paljon, koska hän haluaisi olla nousija. Jos pystytte niin voitteko sanoa olisiko se ihan hyvä paino?
Olet siis neljännellä luokalla koulussa. Kysy kouluterkkarilta.
Alle 35 on tavoitteena aivan liian vähän ellet satu sitä luonnostasi olemaan, silloinkin suosittelen yrittämään nostaa painoa.
Olen 162 ja sairastanut syömishäiriötä. Alin mittaamani paino oli 38 ja kuukautisia ei ollut tullut noin kymmeneen kiloon. Nykyisin painan 51-53, alle 50 en anna painon laskea.
Sanoisin, että jos haluat olla hoikka niin 40 JA RISAT vähintään on hyvä paino, 45 ja siinä main tervein ja terveimmän näköinen.
Paljonko olisi hyvä pano 15.2cm pitkälle?