Idioottimaisimmat naapurit ikinä
Aloitetaas ketju idioottimaisimmista naapureita, mitä teillä on koskaan ollut. Mulla on naapurit, jotka keksii kaikenlaista valittamista, vaikka heillä itsellään on asiat ihan päin persettä. Tekis mieli alkaa valittamaan takas, mutta miks lyödä jo valmiiks reppanoita. Kertokaa omista naapureistanne niin saan voimia jatkaa noiden hölmöjen kanssa.
Kommentit (28)
Naapuri katseli kuukausia märkää tuulikaapin seinää, ennen kuin ilmoitti asiasta kellekään. Vesiputkihan siellä suihki ja oli jo homeeseen mennyt.
Ylipainoinen Marjukka, yökupsuttaja. Ilmeisesti "lenkkeilee" kotonaan yöaikaan, eli tuntikausia ravaa keittiöstä olohuoneeseen ja olohuoneesta eteisen käytävään, josta takaisin keittiöön. Tätä tuntitolkulla. Alkamisaika vasta puolenyön jälkeen, jatketaan pikkutunneille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa pieneltä jutulta, mutta entisessä asunnossa minulla oli yläkerran naapurina joku megakuseskelija. Mies kusi kuin ravihevonen monta kertaa tunnissa, yötä päivää, ja kuseminen kuului asuntoni joka nurkkaan, korvatulppien läpi, kovalla olevan musiikin yli, jne. Sitä ei päässyt mitenkään pakoon muuten kuin lähtemällä pois kotoa. Ilmeisesti tuo mies nousi yölläkin jatkuvasti kuselle, tai sitten hän ei nukkunut ikinä. Aika pian alkoi tuntua siltä, että tulen hulluksi, ja näin kusenlorinasta jo painajaisiakin, kun heräilin siihen jatkuvasti. En ikinä olisi uskonut, että naapurin vessaäänien takia joutuu muuttamaan, mutta ei tuolla kerta kaikkiaan voinut asua, kun koko elämä oli pelkkää vieraan ukon kusenlorinaa.
Yläkerrassani samanlainen kusiukko. Hervotonta lorinaa useita kertoa tunnissa yötä päivää. Yöllä herää siihen vessan vetämiseen monta kertaa. Ja senkin kuulee kun käy kakkosella. Käyttää varmaan koko rullan serlaa kun viemäri korisee ja huutaa hoosiannaa.
Vierailija kirjoitti:
Entinen alakerran naapuri. Kävi monta kertaa yössä tupakalla partsin ovea paiskoen ja joka kerta päästi mukaansa myös pinserin joka haukkui kimeästi ties mille möröille.
Oletko varma rodusta ? Pinseri ei ole herkkähaukkuinen, roduista sieltä hiljaisemmasta päästä, kaverin pinseri haukuu tuskin koskaan !
Entisessä asunnossa naapureina (vuokralaisina) muutama ulkosuomalainen, nimitaulussa koko ajan suomalainen nimi, eli muuttoilmoitukset tekemättä.
Se viimeisin... tuli kerran tyttöystävänsä kanssa kapakasta, hirveä huutoriita ja tyttö lensi seinään. Tuli itkien soittamaan ovikelloa keskellä yötä - soita poliisi, soita ambulanssi - no, poliisi kävi rauhoittamassa tilanteen.
Ei tuossa vielä mitään, mutta siitä soitosta seurasi jonkinmoinen kosto minulle. Olivat rakastelleet äänekkäästi ja joku oli koputtanut seinään klo 16. Itse tulin kotiin lähempänä viittä, kun poliisi soitti ovikelloa. Juu, minähän se olin koputtanut seinään. Selitin poliisille tekemiseni klo 16-17 ja ettei minua meteli keskellä päivää häiritse. Tuo tyttö veti tietysti m-kortin esille: se oli sitten varmaan isäni, joka makaa haudassaan L:ssa !?
Ja minä olin heidän sanojensa mukaan ainoa naapuri, ei naapureita ylä-,alakerrassa, ei naapurirapussa ?
Menee ehkä vähän aiheen ohi, mutta mielestäni aika idioottimaista soittaa poliisille keskellä päivää jonkun seinäänhakkaamisen ( naapurirapussa oli muuten remppa ;- ) vuoksi.
Kyttäävät naapurit, jotka luulee jokaisen asian liittyvän heihin ja että juonin oikeasti jotain tappoa.
Jätin hissin hänelle, koska hän käytti sitä monta kertaa päivässä. Hän ei jaksanut mennä portaita, mutta minä jaksoin. Hänelle sattui myös joitakin uloste-virtsavahinkoja, jotka hän kävi siivoamassa hissistä itse. Hän yritti tosissaan, joten en tahtonut valittaa hissin satunnaisista sotkuista, mutta toisaalta taas, menin mieluummin portaita, kuin tarkistin hissin sen hetkisen kunnon. Hänelle tuli ikävän näköisiä ihomuutoksia, joten olin jo arvannut, että tauti oli edennyt aids-vaiheeseen, kun hän siitä kertoi. En pelännyt, että AIDS tarttuisi keskustellessa.