Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakulaatio

Vierailija
24.03.2014 |

Olemme olleet yli 20 vuotta naimisissa ja nyt viime vuosina vaimo on ejakuloinut suuseksin aikana. On ihan mahtava tunne nähdä ja kokea naisen orgasmin aikainen laukeaminen ja samalla saada pieni ruiskaus naisen lemmennesteitä naamalle ja suuhun. Onko muita miehiä jotka nauttivat samasta ja tunteeko nainen että hän ruiskauttaa jotain ja nauttii asiasta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä squirttasin eilen ensimmäisen kerran!! :D ikää se 23v ja tässä nyt pari viikkoa aiheeseen olen perehtynyt.. en aikaisemmin tiennyt edes pystyväni tuollaiseen, mutta koska mies on sitä ''halunnut'' niin päätin yrittää ja eilen puuhaillessa sitten onnistuin! :) meni kyllä yöunet molemmilta; itseltä siksi että noin mahtavaa orgasmia en ole saanut koskaan ja mieheltä varmaan siksi, että oli kovin ylpeä ja otettu omasta suorituksestaan ;) Olen aina ollut helppo saamaan isojakin orgasmeja, mutta tuo niin sanottu ''g-pisteorgasmi'' ja squirttaus oli kyllä jotain aivan mahtavaa! Noita toivottavasti lisää jatkossakin ;P

Vierailija
2/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23

Loistavaa, tosin siinä kyllä menee hetkin kun vaihtelee lakanoitakin jos sattuu sängyssä saamaan kunnon squirtit aikaseksi..

Herra40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra40+

Meillä lähti kyllä koko peitto parvekkeelle kuivaukseen :D

Vierailija
4/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23

Upeaa, et usko miten moni mies haaveilee siitä että näkis naisen kunnolla squirttaavan tai saavan sen naiselle aikaiseksi. Kaikki miehet ei siihen kykene, eikä kaikki naiset tuolleen ejakuloi. 

Mutta kyllä se meikäläisenkin haaveissa olisi kokea, naisen todella voimakas ejakulaatio.

Herra40+

Vierailija
5/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra40+

Mies vaan vaikutti vähän hämmentyneeltä ko. tapauksen jälkeen.. En tiedä järkyttyikö sitten kun näki oikeasti mistä kyse.. Toki toivon että ei järkyttynyt sillä itse haluaisin kyllä uusinnan.

Vierailija
6/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23

Voidaan tulla kyllä paikkaan mielellään jos miehesi järkytty eikä halua uusintaa

; ) ;) ;) ;) ;)

Herra40+

Vierailija
7/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:21"]

Olemme olleet yli 20 vuotta naimisissa ja nyt viime vuosina vaimo on ejakuloinut suuseksin aikana. On ihan mahtava tunne nähdä ja kokea naisen orgasmin aikainen laukeaminen ja samalla saada pieni ruiskaus naisen lemmennesteitä naamalle ja suuhun. Onko muita miehiä jotka nauttivat samasta ja tunteeko nainen että hän ruiskauttaa jotain ja nauttii asiasta?

[/quote]

Minä pidän muutenkin suuseksistä. On kiihoittavaa antaa vaimolleni kieltä ja dildoa, minä nielen kaiken vaimoni ejakuloidessa ja pillulimat lisäksi.M50+.

Vierailija
8/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kymmenen naisen otoksella pari on ejakuloinut. Näistä kumpikin sanoivat että olen ainoa joiden kanssa se on tapahtunut. Kyllähän niitä on kiva muistella, vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
9/22 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muistaakseni 5 kappaletta tämän tehnyt, otos joitakin satoja.

Kumma kyllä ne mullekin sanoi, että olen ainoa. Ei kai naiset vaan huijaa?

Vierailija
10/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä naisella oli pakonomainen tarve "oppia ejakuloimaan", hän halusi muutenkin olla kaikkeen kykenevä seksin jumalatar. No asiaahan harjoiteltiin ja erään Seymore Buttsin opetusvideon mukaisesti lähinnä perseeseen panemalla (en edes käsitä että miksi). Orkkuja hän sai (näinkin) jatkuvasti, mutta mitään nestettä ei koskaan lentänyt, lopulta alkoi jo harmittaa, kun nainen kolmannen peräkkäisen orgasmin jälkeen on aivan pettynyt kun ei vieläkään tullut mitään ulos. 

Vierailija
11/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattareni ejakuloi myös. Aluksi hän oli hämmentynyt ja pelkäsi että oli tullut pissaa, sanoin hänelle että ei ole. Hän sanoi myös saaneensa huomattavasti isomman orgasmin.

Hän vaati heti uusintaa :)

m.38

Vierailija
12/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:51"]

Eräällä naisella oli pakonomainen tarve "oppia ejakuloimaan", hän halusi muutenkin olla kaikkeen kykenevä seksin jumalatar. No asiaahan harjoiteltiin ja erään Seymore Buttsin opetusvideon mukaisesti lähinnä perseeseen panemalla (en edes käsitä että miksi). Orkkuja hän sai (näinkin) jatkuvasti, mutta mitään nestettä ei koskaan lentänyt, lopulta alkoi jo harmittaa, kun nainen kolmannen peräkkäisen orgasmin jälkeen on aivan pettynyt kun ei vieläkään tullut mitään ulos. 

[/quote]

http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf

tuolta löydät ejakulaatiosta tietoa miten saada se anaaliseksillä. Hyvä opus.

Vierailija
13/22 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro

Tuo on upea asia, kivaa on myös katsella kun toinen tekee sen naiselle ja sitten kunnolla squirttaa tämä nainen.

Herra40+

Vierailija
14/22 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kanssa mieheni kanssa keksittiin tämä huvi yhden "opetusvideon" katsottuamme. Sitä ennen en edes tajunnut, että voisin tehdä noin. Itse en pysty sitä itselleni tekemään, mutta mies osaa asiansa. Minuutissa orgasmi. Ja siihen vielä, kun hieroo klitorisorkun päälle... Mutta on se sen verran rajua, etten halua joka kerta ja iso sotku tulee, kun nestettä on joka paikassa. Mutta pissaa se siis ei ole, vaan rauhasnestettä. Sitä samaa, jota miehellä eturauhanen tuottaa siittiöiden kuljettamiseen. Taivaallista se on, mutta itselleni vain yksi orgasmin ja seksin muoto. Mies kyllä tykkää ihan hirveästi ja haluaisi sitö usein tehdä. Kiihottuu kovasti katselemisesta ja varmaankin myös siitä, että saa minulta "tajun kankaalle" niin nopeasti.

Vierailija
15/22 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta yhteistä eloa takana. Pari vuotta sitten vaimoni ejakuloi, aivan yllättäen,  kun "käsittelin" häntä. Siis kädellä eli...keskisormi pimpsassa ja toinen käsi hieroi klitorista. Pimpsassa olevalla sormella yritin tunnustella tuota toista, hierovaa kättä. Liikkeet ehkä hieman normaalia rajumpia ja yllättäen, raju orgasmi ja mehua pruiskusi ehkä puoli desiä...

Vierailija
16/22 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se voisi muuta olla kuin pissaa? Ei naisella ole eturauhasta tai mitään varastoa lemmennesteelle.

Vierailija
17/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella outoa ettei naiset tiedä että tuo on mahdollista ja oikeastaan normaalia kun saavutetaan suurin mahdollinen kiihottuneisuuden tila ja laukeaminen. Pakko lisätä että: "on outoa ettei suomalaiset naiset tiedä...". Saa provosoitua, mutta havaintoni on tuo.

Naisen ejakulaationeste ei ole virtsaa vaikkakin sitä siinä pieniä määriä onkin. Emättimen etuseinämässä on kudosta joka ikäänkuin varastoi nestettä itseensä kiihottuneisuuden jatkuessa ja stimulaation kohdistuessa siihen. Yleensä siihen vaaditaan melkoisen kovakourainen sormetus, vaikkakin on tullut eteen myös niitä joille riittää klitoriksen hyväily. Joillain neste muodostuu nopeasti, joillain hitaasti. Hyvä merkki miehelle nesteen muodostumisesta on "emättimen palloontuminen". Eli ronskisti sanottuna emätin muuttuu hyvinkin laajaksi.

Toisella kädellä voi painaa naisen alavatsalta kun samaan aikaan emättimen puolella hieroo sormilla etuseinämää koukistaen sormet ja tehden vetävän voimakkaan liikkeen ulospäin. 

Omituisinta tosiaan on se että usein on kuullut naisen sanovan juuri tuon "en edes tiennyt sen olevan mahdollista" vaikka itse vertaan sitä siihen että mies itse saisi orgasmin ilman sperman lentämistä. No, pääasia että kyvyn löytää ja sitä kautta saa tyydyttävämpiä orgasmeja niin halutessaan ;)

T.Urheilullinen himonussija

Vierailija
18/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa eipä ole moista koskaan nähnyt

no eipä ole kuin 6 naisesta kokemusta joten .......

Vierailija
19/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloin kyllä joskus, mutta ei se ole mikään nautinnon maksimaalisuus ainakaan mun kohdalla, siis sormilla tai vibralla tehtynä. Jos ejakuloin "pannessa", ollaan jo aika lähellä huippukokemusta. Näin on käynyt kaksi kertaa. Orgasmien voimakkuus ei ole sidoksissa nestemäärin erittymiseen, vaan kiihottumisaste, kuukautiskierron vaihe ja tunnelataus määrittelee kokonaisuuden.

Varmastiki jokainen nainen saa ejakuloitua, mutta ei kai tuosta tarvitse mitään suorituspaineita ottaa. Toisaalta en haluaisi olla kenenkään miehen koekaniini, että minua testataan, ruikkiiko sisältäni nesteitä vai ei. Ts. mies saa teknisellä suorituksella mut ejakuloimaan.

Seksi voi olla täydellistä ilman ejakulointia. Itse en ainakaan voi valita, milloin se tulee.

Vierailija
20/22 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se on, se joko tulee tai on tullakseen, se ejakulaatio. Eihän se voi olla sen leikin tarkoitus että testataan tuleeko vai ei, kyllähän siinä pitää keskittyä muuhun kuin sen ejakulaation tulemiseen

Herra40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi