Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikutanko "stalkkerilta", jos laitan sosiaalisessa mediassa viestiä miehelle, että olisi ollut mukava tutustua silloin pari vuotta aikaisemmin kunnolla

Vierailija
21.11.2020 |

Hän tuli alunperin, eli muutama vuosi sitten juttelemaan minulle. Olen nyt miettinyt nuo vuodet, että olisi pitänyt antaa parempi ensivaikutelma. :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat, mutta eiköhän miehet pidä tuollaisesta toisin kuin naiset, jotka ottaa heti nokkiinsa.

Vierailija
2/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En tiedä miten itse reagoisin tuollaiseen, todennäköisesti pitäisin tärähtäneenä. Miettiä nyt 2 vuotta jotain random tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä ette silloin aikaisemmin tavanneet, mustäy syystä nyt sitten lämpesitkin ajatukselle?

Vierailija
5/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ensin selvittää että onko hän vapailla markkinoilla, ettet mene sotkemaan suhdetta. Jos vapaa, niin kyllä itse ottaisin yhteyttä.

Vierailija
6/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. En tiedä miten itse reagoisin tuollaiseen, todennäköisesti pitäisin tärähtäneenä. Miettiä nyt 2 vuotta jotain random tyyppiä.

Tämä. Outo tyyppi.

Vierailija
7/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ensin selvittää että onko hän vapailla markkinoilla, ettet mene sotkemaan suhdetta. Jos vapaa, niin kyllä itse ottaisin yhteyttä.

Tämä. Mutta en ottaisi yhteyttä. Eri juttu jos sattumalta jossain osuisi näkemään.

Vierailija
8/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaa niin anna mennä.

Vierailija
9/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ei se nyt niin vakavaa ole. Sen kun lähestyt. Mutta sano jotain kepeää kuten että hän jäi mieleen silloin ja lähtisikö nyt kävelylle (kahville jos korona ei pelota). Ei sekään haittaa jos seurustelee, kertoo sen sitten ja varmaan vain imartelee että tuli treffipyyntö.

Vierailija
10/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä, tuskin hän siitä pahastuu. Ja eiköhän sitten osaa jättää vastaamatta jos yhteydenotto ei ole mieluinen.

Vierailija
11/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakentanut hänestä pakkomielteen. Ota ihan iisisti, jos hän on elämäsi mies niin hän innostuu kovasti. Jos ei, jatka matkaa.

Vierailija
12/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tyyppi ei ole ollut mielessä 2 vuotta non stop. Jos somessa joku kiinnostava tulee vastaan, niin siellähän on helppo lähestyä.

Mielestäni ei tarvitse edes mitään suhdestatuksia tietää. Varatut pitäköön itse huolen siitä, että kieltäytyvät treffikutsusta. Aivan hyvin voi laittaa jonkun kivan ja asiallisen viestin.

Vierailija
13/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat vaikuttaa tai sitten et. Lähtökohtaisesti kenen tahansa kannattaa suhtautua varovaisesti tuntemattomien/puolituttujen yhteydenottoihin somessa ja toisaalta harkita, kannattaako jokaiselle joskus ohimennen kohdatulle laittaa viestiä. On kuitenkin myös ihmisiä, jotka ilahtuvat tällaisista muistamisista. Voit selittää yhteydenotossasi, että oli mukava jutella silloin aikoinaan ja että jäi harmittamaan, ettette tutustuneet paremmin. Mies reagoi sitten niin, kuin reagoi. Jos ei vastaa mitään tai vastaa töykeästi ja mahdollisesti blokkaa sinut, niin siitä tiedät, että lisää yhteydenottoja ei kaivata ja parempi unohtaa koko juttu.

Vierailija
14/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

sama kommentti joka ketjussa, lienee sama ihminen. Voi tuota sanan säilän säkenöintiä ja sivaltavaa älyllisyyttä, mitä tämä kommentti aina vaan edustaa.

Vierailija
15/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa. Etkö voi törmätä häneen samoissa merkeissä kuin aiemmin ja kysyä ihan ohimennen että lähtisikö muuten kahville vaihtamaan kuulumisia?

Vierailija
16/16 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdissä on jatkuvasti tuollaisia elämää suurempia rakkaustarinoita, joissa yksi otti yhteyttä vuosien jälkeen tai kaksi ihmistä tahoillaan naimisissa pyörsi elämänsä suunnan ka päätyi yhteen.

Et siis vaikuta stalkkarilta, jos tarinassa käy hyvin. Vaikutat vainohullulta stalkkarilta, jos miestä ei kiinnosta yhtään. Emme voi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä