Mitä toivot joululahjaksi?
Jos vaikka joku läheinen kysyy niin mitä vastaat?
Kommentit (11)
Tietyn kirjan ja hippasen fazeria parempaa suklaata. Uskoisin saavani.
Toivon parit korvakorut, jotka olen näyttänyt miehelle, ei oo mitään kalliita. Sitten jos hän kysyy vielä niin repun jota voin käyttää töissä eli ns. toimistokelpoisen repun. Jos anoppi kysyy, niin jonkun kuviollisen mukin. Tykkään siitä, että mulla on keskenään erilaisia kahvimukeja.
Hopeasormus olis kans kiva, mutta voisin säästää sen vaikka synttäritoiveeksi.
Tarvitsisin myös sellaisen laukun (urheilukassin tms) johon menis muutaman päivän kamat.
Nro 5/5 jatkaa... toivoisin myös villasekoitesukkia tai merinovillasukkia, mutta siis joka tapauksessa sellaisia ohuita neulossukkia. En tosin tiedä onko ketään joka haluaisi niitä ostaa, joudun ehkä ostamaan itse. Miehen mielestä varmaan liian tylsä lahja.
Meillä on miehen kanssa yhteiset rahat, eli tää koko lahjahomma on enemmän kaunis ajatus kuin varsinaisesti jonkun tavaran maksamista toiselle.
PlayStation 5 on kirjotettu toivelistalle, mut saa nähä saako niitä. :/ Sony sanoi aikaisemmi, et jokainen joka haluu konsolin myös saa sen. Kysyntä on ollu sen verran suurta, et voi käydä nii, et sen saamine voi olla hankalaa.
Riippuu vähän kysyjästä. Teetä, itsetehdyt tumput ja villasukat, kirjoja, musiikkiin liittyviä asioita esim. levylahjakortti jne.
Työpaikan.
Vielä on viikko töitä, sitten loppuu.
Työnantaja järjesti melkoisen joululahjan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon parit korvakorut, jotka olen näyttänyt miehelle, ei oo mitään kalliita. Sitten jos hän kysyy vielä niin repun jota voin käyttää töissä eli ns. toimistokelpoisen repun. Jos anoppi kysyy, niin jonkun kuviollisen mukin. Tykkään siitä, että mulla on keskenään erilaisia kahvimukeja.
Hopeasormus olis kans kiva, mutta voisin säästää sen vaikka synttäritoiveeksi.
Tarvitsisin myös sellaisen laukun (urheilukassin tms) johon menis muutaman päivän kamat.
Toivottavasti saat nuo :)
Toivoisin ihan mitä vaan Harry Potter -aiheista! Pikkusisko yleensä ottaa huomioon toiveeni ja häneltä sainkin viime jouluna Potteraiheisen lahjan. Mutta äitini tuhahtelee, että ”et oo tosissas” ja sitten hankkii minulle jotain astioita tmv. Olisi ihanaa avata paketti ja löytää sieltä jotain Potterjuttua. :)
Potter-fani N26