Olisiko sinulle ok, että kaverisi toisi baarista miehen hotellihuoneeseenne?
Mun mielestä aivan törkeää käytöstä. Mitään ei ollu tehty, nukuttu vain, mutta SILTI. Ei tulis itelle mieleenkään raahata baarissa tavattua miestä huoneeseen, jossa nukkuu myös kaverit (kaikki naisia). Ja vielä kysymättä kavereilta mitään. Sain kuulla olevani pikkumainen, kun olen tätä mieltä. Anteeks vaan mut mulle ei tuo järjestely passais, lähtisin käveleen saman tien.
Kommentit (19)
Juu ei, tyttökaveri yritti kyllä, mutta minä tein jutusta lopun heti alkuunsa. Ärähdin sille mukana raahatulle ukolle, että miehellä sen verran rahaa olla, että yhden huoneen hotellista saa. Ukko luikki matkoihinsa ja minä jatkoin uniani. Kaveri ei kauheasti ihastunut, mutta väliäkös sillä.
Näillä ikälisillä ei enää olis ok.
Joskus parikymppisenä meni.. No, ei ollut ok silloinkaan, mutta kiltisti nielin asian.
Tulipa mieleen, että kerran tavarastaan ei niin tarkka toi taas jonkun jannun mukanaan.. Oltiin laivalla siis. Naivat kuin puput.. Ja aamulla tää jätkä kehtas alkaa vonkaa yhtä toista kaveria. Sillä kun oli paljon isommat tissit ja muutenkin herkumpi. Jätkä sai äkki lähdön ja tuo munaa saanut ei enää puhunut tuolle tissikkäämmälle, siis ikinä.
Munahaukka jäi muutenkin pikkuhiljaa jengistä. Käytöstapojen puutteiden lisäksi, se rupes varastelemaan meiltä muilta rahaa ja kerran vei törkeänä yhden puhelimenkin. Selitti poliisille luulleensa omakseen, vaikkei sillä puhelinta ollutkaan.
Ei olisi kivaa. Itse olin laivalla kaverin kanssa ja se toi hyttiin miehen. Kyllä ärsytti itseänikin olla ilonpilaaja ja varmistella etteivät vaan ala harrastamaan seksiä siinä, mutta ei ole kiva joutua asetetuksi tuollaiseen tilanteeseenkaan! Kuitenkin ne ihan varmasti haluaisi alkaa puuhailemaan mutta olen "tiellä", vaikken haluaisi olla tiellä. Mutta minne helvettiin minä siitä omasta hytistäni menisin nukkumaan.
Ei olisi lähellekään ok. Olen kerran joutunut kuuntelemaan ihmisten puuhastelua (eikä tämä edes tapahtunut teini-iässä...) ja se sai todellakin luvan olla viimeinen kerta, ällöttävää.
Lisäksi aloituksen tilanne ei kuulosta ollenkaan turvalliselta miltään kantilta katsottuna. Mitäs miehen huoneeseen raahannut olisi tehnyt, jos tyyppi vaikka olisi häipynyt kaikkien lompakot mukanaan? Pahempia vaihtoehtoja nyt on varmaan turha edes mainita.
Entä mitä mieltä olette siitä että kaverit lähtee baarissa miehen matkaan? Kun itse sanoin ystävällisesti yhdelle kaverille että joo voitte mennä yhtä matkaa, mä lähen tästä jo kotiin nukkumaan, niin kaveri tokaisikin vaan että oikein annat luvan lähteä miehen kanssa. Ilmeisesti oletuksena sitten olikin että kaveri tehkööt mitä lystää kun mies löytyy, en vain itse ajatellut sitä noin. Olen eri kaveriporukan kanssa tottunut enemmän sellaiseen kaveria ei jätetä mentaliteettiin. Kommentti jäi vaan mieleen, se tuli niin puskista. Toisaalta miehiähän sieltä mentiin kai hakemaan.
Tokaisi siis sarkastisesti. Huoh, en tarkoittanut tietenkään että ei saisi mennä, mutta ajattelin vaan että kohtaloni loppuillalle olisi kiinnostanut :D
En pidä kohteliaana tuoda seksikumppaneita tai ylipäätään ylimäräistä väkeä jaettuun hotellihuoneeseen. Nukkujilla on aina etuoikeus. Toisaalta en itse ikimaailmassa jakaisi hotellihuonetta muun kuin oman perheenjäsenen kanssa. On varaa omaan huoneeseen ja käytän sitä juuri siksi, että tarvitsen uneni ja rauhani.
Sen sijaan minun nähdäkseni vaikka baariin lähdetän yhdessä, ei ole mikään pakko nyhjttää koko iltaaa yhdessä eikä poistua sieltä yhdessä - mutta on kohteliasta käydä ilmoittamassa alkuperäiselle seurueelleen, että katoaa nyt, jotteivät toiset huolehdi. Imoitukseen asti huolehditaan, sen jälkeen ei.
Säännöistä kannattaa sopia ennen yhteisen huoneen tai hytin vuokrausta. Kun on sovittu etukäteen niin asiasta on helppo muistuttaa jos pääsi unohtumaan. Ei pidä olettaa asioita eli reissussa jotkut ihmiset näyttävät itsestään ihan uusia puolia.
Miten olisitte suhtautuneet tähän? Isosiskoni oli muhinoimassa hääsviitissämme mieheni veljen kanssa. Kaaso ja bestman olivat löytäneet toisensa... Koputtelujen ja puolen tunnin odottelun jälkeen, otimme uuden, normi huoneen samaisesta hotellista ja nukuimme univelat pois.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 05:20"]
Miten olisitte suhtautuneet tähän? Isosiskoni oli muhinoimassa hääsviitissämme mieheni veljen kanssa. Kaaso ja bestman olivat löytäneet toisensa... Koputtelujen ja puolen tunnin odottelun jälkeen, otimme uuden, normi huoneen samaisesta hotellista ja nukuimme univelat pois.
[/quote] Kuka niille antoi avaimen??
Siskolla oli avain, kun kävi koristelemassa huoneen etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:39"]
Siskolla oli avain, kun kävi koristelemassa huoneen etukäteen.
[/quote]Oliko lakanoille lentänyt "koristetta"? :D
Heh! Luulen, että "koristetta" oli odotettua vähemmän (en tosin käynyt kattomassa), mutta lapsemme ristiäisissä oli kovin viileät välit siskollani ja miehen veljellä... Mutta kummeiksi ei pyydetty kumpaakaan. Tiedä vaikka sukujuhlat olisivat antaneet aiheen "maustaa" kastevedenkin.
Ei olisi. Mut kaikki ei ajattele näin. Työkaverini mielestä oli hyvin ok raahata mies samaan 4 hengen hyttiin ja alkaa hommailemaan sen kanssa yläpetillä.
Ööh. Kenelle tulisi edes mieleen...
No on aika teiniä käytöstä.