Harrastan seksiä metsissä. Haluatko kysyä jotakin?
edellistä keskustelua ei löydä. Kaikki on 100% totta. Vastaan kaikkeen
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:39"]
"Sen tehtyäsi sinulla ei enää ole kiihkomielistä asennetta muiden seksuaalisuuteen tai seksin harrastamistapoihin, eikä sinun sitten tarvitse enää esiintyä jonain muuna kuin todellisuudessa olet."
Tässä kohtaa taisit juuri myöntää harrastavasi sellaista itse! Minulla on täysi oikeus tapailla ihanaa panomiestäni aina kun voimme nähdä, oli se sitten metsissä tai missä tahansa muualla. Niin kauan kun emme jää kiinni niin kukaan ei teoistamme tiedä, olen paljastanut asian vain täällä. Sinä et voi määrätä mitä me teemme ja missä. Tämä nautinto saattaa loppua aikanaan, mutta niin kauan kuin se kestää nautin suunnattomasti tästä suuresta ja harvinaislaatuisesta seksiseikkailusta. En pidä muiden seksitapoja tylsinä! kuten kerroin mies asuu sukulaistensa kanssa joilla on lapsia, joten en voi rynnätä hänen kotiinsa panoreissulle tuosta noin vain se pitäisi etukäteen suunnitella ja mies ei jaksa. Mies voisi yrittää järjestää yhteistä aikaa kotonaan mutta se on vaikeaa kun sukulaiset ovat siellä jatkuvasti ja tällä hetkellä me tyydymme tähän ratkaisuun. En tiedä tapaileeko mies sillä välin muitakin naisia, hän on hieman sen tyyppinen että saattaa olla luurankoja kaapissa. Minäkin olen tapaillut tässä välin muita miehiä, tosin sänkyyn asti en ole suostunut kun tämä mies tyydyttää minut niin hyvin. Suhdetta alunperin tästä miehestä etsin, mutta tämä taitaakin olla vain suuri seikkailu täynnä nautintoa ja elämäni suurin salaisuus.
[/quote]
Eikö sulla itselläsi ole kotia vai miksi ette voi panna sun luona?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:32"]
" Moni on aiheesta jo innostunut joten pyydän että voisimmeko palata takaisin alkuperäiseen aiheeseen ja sinä voit ketjusta poistua kun sinua ei selvästi metsäpanot kiinnosta!
[/quote]
Kukaan, siis yhtään kukaan, ei ole innostunut tästä metsäseksiaiheesta. Mutta oman mielenterveytesi takia voisit yrittää hankkiutua jonnekin hoitoon. Ei siksi, että seksin harrastamisessa yleensä tai sen harrastamisessa satunnaisesti vaikka metsässäkin olisi jotain väärää, vaan siksi, että sinä et ole henkisesti terve.
Kysyn, että mitä ihmeellistä tässä on?
Metsässä rakasteleminen on ihan normaalia. Kunhan nyt ei mihinkään vieraan omakotitalon takametsään mene metrin päähän leikatusta nurtsista. :D
Itse harrastan metsäseksiä ajoittain, enkä ole ikinä edes miettinyt, että siinä olisi jotain omituista.
Itikat voi joskus syödä kannikoista ja joku käpy vähän painaa selkää, mutta sen voi ottaa jälkeenpäin huumorilla. ;)
Miksi? kenen kans? millon alotit? kauan aiot jatkaa? ikäs? yksi vai monta eri kumppania? onko hauskaa? onko miehellä iso vai pieni?
Miten pahimpaan hyttysaikaan onnistuu?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:16"]
Miksi? kenen kans? millon alotit? kauan aiot jatkaa? ikäs? yksi vai monta eri kumppania? onko hauskaa? onko miehellä iso vai pieni?
[/quote]
Koska se on hauskaa ja nautimme myös kiinnijäämisen pelosta. Yhden miehen kanssa. Alotin vuosi sitten. En tiedä kauanko jatketaan. Olen alle 40v. Yksi kumppani. On hauskaa! Miehellä on iso
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:17"]
onko nimesi jussi
[/quote]
Ei ole, olen nainen
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:17"]
Miten pahimpaan hyttysaikaan onnistuu?
[/quote]
Onnistuu kyllä, vähän tulee pistoja jos paljasta ihoa näkyy mutta kun pitää paidan ja ottaa vain housut pois niin hyttyset ehtii pistää vain käsiin ja hyttysmyrkyt on keksitty
Talvella tarvotte hangessa mesään ja vedätte pystypanon?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:20"]
Talvella tarvotte hangessa mesään ja vedätte pystypanon?
[/quote]
Kyllä, menemme sivummalle metsään ja kiinnijääminen vain kiihottaa meitä lisää. Olemme panneet kerran myös puuta vasten, oli hauskaa
Oletko jäänyt kiinni onko joku nähnyt touhunne?
Millaisissa paikoissa olette harrastelleet?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:23"]
Oletko jäänyt kiinni onko joku nähnyt touhunne?
[/quote]
Emme ole vielä jääneet kiinni. Ajatus kiinnijäämisestä kiihottaa meitä molempia. Joskus ihmiset ovat kävelleet ohitse mutta eivät he tiedä mitä me metsän siimeksessä oikeasti teemme, puut peittävät näkyvyyden
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:24"]
Millaisissa paikoissa olette harrastelleet?
[/quote]
Metsissä, rannassa, uimakopissa, kaislikossa, kerran puuta vasten, kalliolla, syrjäisellä penkillä
Harrastettiin kerran seksiä puuta vasten, tosi epämukavaa. Onko teillä joku viltti tms mukana? Panetteko aina seisaalteen? Mites ötökät, häiritsevätkö? Harrastatteko seksiä myös muualla kuin metsissä? Eiks talvella ole kylmä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:11"]
edellistä keskustelua ei löydä. Kaikki on 100% totta. Vastaan kaikkeen
[/quote]
En halua kysyä mitään. Miksi sinun seksitarpeesi tyydyttäminen pitäisi kiinnostaa muita ihmisiä?
Miten metsässä voi olla kiinnijäämisen pelko? Eihän siellä ole muita?? Voisin kuvitella, et metsään mentäis siksi, ettei siellä ole muita...
Niin mekin teemme esim.
Suojissa metsien, rannoilla järvien
Loisteessa auringon tai kuun
Nurmilla niittyjen, uomissa jokien
Katveessa pensaiden tai puun