Millainen paikka on Launeen perhepuisto Lahdessa
Onko se auki ympäri vuoden ja voiko sinne mennä koska vain? Kannattaako pk-seudulta lähteä sinne asti ajelemaan.
Kommentit (12)
Ei kannata käydä. Vierailimme puistossa viimeyönä ennen puoltayötä ihan normaalisti aikaa viettäen, kunnes sinne tuli kireän oloinen vartija ja hääsi meidät pois. Emme kuulemma saisi edes vierailla puistossa, koska olemme "liian" vanhoja sinne. Missään ei määritellä edes aukioloaikoja, ja siihenkin vartija viittasi.
On kiva paikka. Kaverinikin käy välillä Helsingistä junalla lapsen kanssa. Vieressä on kotieläinpiha missä kannattaa myös käydä. Se on käsittääkseni vain kesällä auki.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:17"]Se pyöräilypuisto on ihan kiva mutta se jossa on liukumäkiä ei. Kannattaa käydä siellä vain perhetuttavien kesken, että pystyt vahtimaan. Ei kannata tehdä mitään retkiä, esim. luokkaretki. Siellä liukumäkipuolella olen kokenut sovinismia keskellä päivää eikä mulla todellakaan ollut toppi ja minihame -päinvastoin! Ja vain sen takia, koska olen naispuolinen henkilö! Ja syypäänä ei ole ollut ruskeaihoiset ulkomaalaiset vaan ihan suomalaiset valkonaamat
[/quote]
Minkälaista sovinismiä? Oletko se vaalea pullukka mamma josta veljeni kaverit varoittelivat?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:28"]Ei kannata käydä. Vierailimme puistossa viimeyönä ennen puoltayötä ihan normaalisti aikaa viettäen, kunnes sinne tuli kireän oloinen vartija ja hääsi meidät pois. Emme kuulemma saisi edes vierailla puistossa, koska olemme "liian" vanhoja sinne. Missään ei määritellä edes aukioloaikoja, ja siihenkin vartija viittasi.
[/quote]
Höpö höpö!
Kiva, mutta kesällä minusta parhaimmillaan! On aina auki, kesällä siellä on myös käytössä se liikennekaupunki ja vesileikit. Kannattaa yhdistää Yli-Marolan kotieläinpihaan, se on ihan lähellä.
Ei kannata. Pk-seudulta löytyy laadukkaampia leikkipaikkoja.
Kiva paikka on, etenkin kesäaikaan. En kuitenkaan Hgistä asti lähtisi pelkästään tätä varten ajelemaan, ei ole isoa leikkipuistoa kummoisempi.
Jos haluaa muutenkin retkelle Lahteen, niin kannattaa kyllä käydä - voihan samalla reissulla käydä vaikka hyppyrimäen huipulla ja hiihtomuseossa. Kesällä toki parhaimmillaan.
Tässä on hyvä Youtube-video sieltä. Mielenkiintoiselta paikalta vaikuttaa.
Kiva paikka. Etenkin kesällä, mutta mikä ettei myös kauniina syys- tai kevätpäivänä. Jos muuta puuhaa kaipaa oheen, niin tv- ja radiomuseo on kivan toiminnallinen paikka lapsia ajatellen.
Se pyöräilypuisto on ihan kiva mutta se jossa on liukumäkiä ei. Kannattaa käydä siellä vain perhetuttavien kesken, että pystyt vahtimaan. Ei kannata tehdä mitään retkiä, esim. luokkaretki. Siellä liukumäkipuolella olen kokenut sovinismia keskellä päivää eikä mulla todellakaan ollut toppi ja minihame -päinvastoin! Ja vain sen takia, koska olen naispuolinen henkilö! Ja syypäänä ei ole ollut ruskeaihoiset ulkomaalaiset vaan ihan suomalaiset valkonaamat