Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka on Launeen perhepuisto Lahdessa

Vierailija
23.03.2014 |

Onko se auki ympäri vuoden ja voiko sinne mennä koska vain? Kannattaako pk-seudulta lähteä sinne asti ajelemaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyöräilypuisto on ihan kiva mutta se jossa on liukumäkiä ei. Kannattaa käydä siellä vain perhetuttavien kesken, että pystyt vahtimaan. Ei kannata tehdä mitään retkiä, esim. luokkaretki. Siellä liukumäkipuolella olen kokenut sovinismia keskellä päivää eikä mulla todellakaan ollut toppi ja minihame -päinvastoin! Ja vain sen takia, koska olen naispuolinen henkilö! Ja syypäänä ei ole ollut ruskeaihoiset ulkomaalaiset vaan ihan suomalaiset valkonaamat

Vierailija
2/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käydä. Vierailimme puistossa viimeyönä ennen puoltayötä ihan normaalisti aikaa viettäen, kunnes sinne tuli kireän oloinen vartija ja hääsi meidät pois. Emme kuulemma saisi edes vierailla puistossa, koska olemme "liian" vanhoja sinne. Missään ei määritellä edes aukioloaikoja, ja siihenkin vartija viittasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva paikka. Kaverinikin käy välillä Helsingistä junalla lapsen kanssa. Vieressä on kotieläinpiha missä kannattaa myös käydä. Se on käsittääkseni vain kesällä auki.

Vierailija
4/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:17"]Se pyöräilypuisto on ihan kiva mutta se jossa on liukumäkiä ei. Kannattaa käydä siellä vain perhetuttavien kesken, että pystyt vahtimaan. Ei kannata tehdä mitään retkiä, esim. luokkaretki. Siellä liukumäkipuolella olen kokenut sovinismia keskellä päivää eikä mulla todellakaan ollut toppi ja minihame -päinvastoin! Ja vain sen takia, koska olen naispuolinen henkilö! Ja syypäänä ei ole ollut ruskeaihoiset ulkomaalaiset vaan ihan suomalaiset valkonaamat
[/quote]

Minkälaista sovinismiä? Oletko se vaalea pullukka mamma josta veljeni kaverit varoittelivat?

Vierailija
5/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:28"]Ei kannata käydä. Vierailimme puistossa viimeyönä ennen puoltayötä ihan normaalisti aikaa viettäen, kunnes sinne tuli kireän oloinen vartija ja hääsi meidät pois. Emme kuulemma saisi edes vierailla puistossa, koska olemme "liian" vanhoja sinne. Missään ei määritellä edes aukioloaikoja, ja siihenkin vartija viittasi.
[/quote]

Höpö höpö!

Vierailija
6/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, mutta kesällä minusta parhaimmillaan! On aina auki, kesällä siellä on myös käytössä se liikennekaupunki ja vesileikit. Kannattaa yhdistää Yli-Marolan kotieläinpihaan, se on ihan lähellä.

Vierailija
7/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pk-seudulta löytyy laadukkaampia leikkipaikkoja.

Vierailija
8/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka on, etenkin kesäaikaan. En kuitenkaan Hgistä asti lähtisi pelkästään tätä varten ajelemaan, ei ole isoa leikkipuistoa kummoisempi.

Vierailija
9/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa muutenkin retkelle Lahteen, niin kannattaa kyllä käydä - voihan samalla reissulla käydä vaikka hyppyrimäen huipulla ja hiihtomuseossa. Kesällä toki parhaimmillaan.

Vierailija
10/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina auki, ja ihan ilmainen!

Vierailija
11/12 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä Youtube-video sieltä. Mielenkiintoiselta paikalta vaikuttaa.

Vierailija
12/12 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka. Etenkin kesällä, mutta mikä ettei myös kauniina syys- tai kevätpäivänä. Jos muuta puuhaa kaipaa oheen, niin tv- ja radiomuseo on kivan toiminnallinen paikka lapsia ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi