onko täällä muita tosi pieniä naisia?
En nyt tarkoita mitään 160cm.
Itse olen 146/41 ja harvoin törmään muihin yhtä pieniin. Mietinkin kuinka paljon meitä mahtaa olla, ja miten muut kokevat kokonsa.
Itse olen nykyään ihan tyytyväinen kokooni, mulla on tosi kookas mies. (192/110) ja joskus meidän kokoero herättää huvitusta, muuten en juuri kommentteja koostani kuule. Olen ihan ikäiseni, aikuisen naisen näköinen, isopyllyinen ja -tissinen enkä naamastani ainakaan yhtään ikäistäni nuoremmannäköinen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:44"]
En nyt tarkoita mitään 160cm.
Itse olen 146/41 ja harvoin törmään muihin yhtä pieniin. Mietinkin kuinka paljon meitä mahtaa olla, ja miten muut kokevat kokonsa.
Itse olen nykyään ihan tyytyväinen kokooni, mulla on tosi kookas mies. (192/110) ja joskus meidän kokoero herättää huvitusta, muuten en juuri kommentteja koostani kuule. Olen ihan ikäiseni, aikuisen naisen näköinen, isopyllyinen ja -tissinen enkä naamastani ainakaan yhtään ikäistäni nuoremmannäköinen.
[/quote]
Isopyllyinen ja isotissinen 41-kiloinen?
Kun painostasi vähentää isot rinnat ja ison takamuksen, niin loppuosa sinusta painaa reilun kilon.
Koska aivot muodostavat ruumiinpainosta 2%, niin sinun aivosi painavat yhtä paljon kuin 4 kpl A4-arkkia (á 5 gr).
Kun rutistat 4 paperiarkkia isossa kädessäsi, saat yhden ryppyisen tollon.
Sitten teitä on yhteensä 2 tolloa.
Siitä voitkin sitten päätellä, että onko täällä muita samanlaisia paikalla.
No mulla on vanhemmatkin pieniä, ja veli. Kyllä muihinkin pieniin aina joskus törmää, mutta aika harvoin :)
ap
Meillä muija on ap:n mitoissa ja itse 181/85.
Ihme paskaa taas jotkut runkkarit kirjoittelee.
onpa taas kommentteja... taitaa isoja av-matameja harmittaa, kun olemassa pieniä, siroja naisia? (en ole ap, enkä enää pieni tai sirokaan.)
Suhteessa kroppaani on isot tissit ja pylly. Ei toki voi olla todellisessa koossa samankokoiset kun vaikka 200kiloisella, Johan sellaisella painaa yksi pakarakin enemmän kuin minä :D olen muuten ennen raskautta ollut 35kg, ja ihan normaalipainoinen BMIn mukaan silloinkin :)
ap
Pieni on kaunista mutta tässä mastodonttien luvatussa maassa, ah niin kateutta herättävää :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:02"]
No mulla on vanhemmatkin pieniä, ja veli. Kyllä muihinkin pieniin aina joskus törmää, mutta aika harvoin :)
ap
[/quote]
Mitä arvelet, sattuuko pieneen törmääminen sinuun vähemmän, kuin ison törmääminen isoon?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:03"]
onpa taas kommentteja... taitaa isoja av-matameja harmittaa, kun olemassa pieniä, siroja naisia? (en ole ap, enkä enää pieni tai sirokaan.)
[/quote]
Hä? Tässä ketjussa on kaksi kommenttia, joista toinen on vain ihmettelevä. Ja kyllähän se nyt on poikkeuksellista, että joku on noin pieni, ap varmaan tietää sen itsekin.
Mulla on aika monta pienehköä ystävää ja kaveria, mutta he ovat ns. "normaalin pieniä" (anteeksi ap, tarkoitukseni ei ole kutsua sinua epänormaaliksi :D), yli 150 cm. Kerran yhteen harrastuskerhon kokoontumiseen tuli niin pieni nainen, että luulin häntä ensin lapseksi, kunnes näin hänet paremmin edestä. Hän oli varmasti ap:n pituusluokkaa ja hirveän siro. Kyllä alle 150-senttiset naiset ovat aika harvinaisia!
Sun mies kuulostaa namilta... Onks lihaksia vai läskiä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:06"]
Miehesi taitaa olla pedari
[/quote]
No niin. Taas pääsi kaksimetrinen ja kolmesataakiloinen miesvihaaja mieliaiheeseensa...
Mitä tekemistä naisen koolla on pedofilian kanssa?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:06"]
Miehesi taitaa olla pedari
[/quote]
No niin. Taas pääsi kaksimetrinen ja kolmesataakiloinen miesvihaaja mieliaiheeseensa...
Mitä tekemistä naisen koolla on pedofilian kanssa?
[/quote]
Noniin, nyt taisi osua ja upota.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:07"]
[/quote]
Suurin osa siitä on paisuvaiskudosta...
Mä haluisin olla kans pieni O_O oon 169/65 ja ihan älyttömän kade aina välillä mun siskolle joka on 151cm pitkä !
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
Iso kalukin?
Jos se kaipaa vaihtelua kääpiöön niin voi ottaa yhteyttä ;)
Voi apua, olisi kamalaa olla noin olemattoman kokoinen ruipelo!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
Iso kalukin?
Jos se kaipaa vaihtelua kääpiöön niin voi ottaa yhteyttä ;)
[/quote]
Onko sinun ex-miestesi paisuvaiskudos ollut jossain muualla kuin kalussa?
Taitaa olla turha kysyäkään... näkeehän sinun laadukkuutesi jo kysymyksestäsikin...
[/quote]
Hä? Tässä ketjussa on kaksi kommenttia, joista toinen on vain ihmettelevä. Ja kyllähän se nyt on poikkeuksellista, että joku on noin pieni, ap varmaan tietää sen itsekin.
Mulla on aika monta pienehköä ystävää ja kaveria, mutta he ovat ns. "normaalin pieniä" (anteeksi ap, tarkoitukseni ei ole kutsua sinua epänormaaliksi :D), yli 150 cm. Kerran yhteen harrastuskerhon kokoontumiseen tuli niin pieni nainen, että luulin häntä ensin lapseksi, kunnes näin hänet paremmin edestä. Hän oli varmasti ap:n pituusluokkaa ja hirveän siro. Kyllä alle 150-senttiset naiset ovat aika harvinaisia!
[/quote]
Mikä on sellainen harrastuskerho, jossa et erota lasta aikuisesta muusta kuin edestä katsomalla?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:19"]
[/quote]
[/quote]
Mikä on sellainen harrastuskerho, jossa et erota lasta aikuisesta muusta kuin edestä katsomalla?
[/quote]
Kyse oli moottoripyöräkerhon ajokauden avajaisista, ja näin tuon naisen aluksi kypärä päässä.
Miten joku voi olla noin pieni!