Että mä inhoan isojen koirien omistajia!!!
Isojen hurttien annetaan juosta tuolla vapaana viis muista eikä ikinä niitä valtavia paskaläjiä viitsitä kerätä. Kyllä se pistää vihaksi kun itse koiranomistajana yrittää ottaa muita huomioon ja noudattaa sääntöjä (kerään aina koiran läjät varsinkin läheltä kulkureittejä ja ikinä ei mun koira saa paskao toisten kotiporteille).
Todella usein meidän kotiportilta löytyy isot koiranläjät...sen onnellisen kerran kun satun saamaan tällaisen idiootin rysän päältä kiinni niin menen viskomaan läjät kintuille.
Kommentit (17)
Pikkukoirien omistajat onkin ihan toista maata. ;)
Vapaana juoksevat koirat varsinkin!! Siis jumalauta mitä itsekkyyttä! "Joo se on kiltti" No ei kiinnosta kun meidän koirapa ei tykkää hihnassa toisten lähentelystä ollenkaan (ohittaminen siis onnistuu räyhäämättä jos toisten fifit ei hypi nenille)... sitten siinä on hyvä koittaa juosta pakoon koiran kanssa kun toinen lähentelee perässä ja oma koira huutaa ja sen toisen omistaja lässyttää siellä jostain huonosta sosialisoinnista. Ja eikö niistä omistajista muka ole inhaa astua toisen kakkaan vai mikä siinä on kun ei tajuta kerätä?
Enemmän meidän lähimaastossa näkee kyllä pikkukoirien läjiä. Samoin pahimmat räkyttäjät on järjestäen pikkukoiria.
Ketään en inhoa. En ihmisiä enkä koiria.
Omistan ison sakemannin, mutta olen ap kanssasi tismalleen samaa mieltä. Oman koirani jätökset kerään, mutta ketuttaa vietävästi pestä oma koira sen jälkeen, kun se on metsäpolulla astunut jonkun toisen tekemään jätökseen :(
Onko ap aivan varma, että ne isot p*aläjät ovat juuri koiran kakkoja? On nimittäin yllättävän paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään estoja kakkia minne sattuu huvittamaan. Minulla on kaksi isoa koiraa, jotka eivät kulje vapaina kaupungissa, jotka eivät kytkettyinäkään kakkaa naapureiden portinpieliin ja joiden tulosteet pussitan. 10-vuotisen koirakokemukseni perusteella sanoisin lisäksi, että ne kakat, jotka jäävät pientareille siivoomatta, ovat järjestään pienten koirien "eihän niin pienet mitään haittaa"-jätöksiä.
Paskamaist yleistämist!Itte rotikan omistana,voin kertoo et kerään aina koirani jätöxet.Elleiny iha puska juuree pasko.Ja koirani on vapaana vainja ainoastaa omalla pihalla ja valvotus tilantees.Olen nähny nii isojen ku pikkukoirienki omistajie jättävän paskat vaix jalkakäytäväl,jote sekää eioo koost kiinni.Yhel pikkukoira omistajal huomautin et jotai jäi,nii tokas vaa etse onnii pien kasa ettei sitä ees huomaa.
Kyllä ne läjät on sen kokoisia, että pikkukoira ei sellaista saa aikaan vaikka p*skoisi vain kerran viikossa.
Itse kerään koirani jätökset jos tekee muualle kuin esim ojaan tai pusikkoon. Jos ulkoillaan metsässä kaupungin ulkopuolella en myöskään kerää. Enkuitenkaan ymmärrä jos omistaja antaa koirsnsa tehdä jätökset jalkakäytävälle, puistoon, pihaan tai lasten leikkipaikkojen lähelle. Ajattelen niin että villissä luonnossa ja ojissa on luonnostaan niin paljon paskaa, että se on sen paikka. Meillä on taloyhtiössä muutama pikkukoiran omistaja jotka antavat pikku fifien paskoa pihaan, yksikään ison tai keskikokoisen koiran omistaja ei toimi näin. Tiedän tämän jätösten koon perusreella, ja koska välillä tarkkailen pihan tapahtumia ikkunsta kun on tekemisen puute.
Mulla on kolme dobberia, ja joo, ovat vapaana noin 90% ajasta, lopun aikaa heillä on käytössä noin 6 millin nahkahihnat. Ovta tosin hiukan paremmin hallinnassa kuin mustit keskimäärin.
Laki on yksiselitteinen tässä asiassa eli ne paskat tulee kerätä ja koirat pitää kytkettynä! Te jotka ette tätä tajua niin toivottavasti joskus vielä joku pamauttaa hurttanne hengiltä ja syöttää teille ne valtaisat paskaläjät...niin ja joo pieni koira ei saa aikaiseksi niitä ämpärin kokoisia paskoja joita tuolla kävelyteillä ja puistoissa on!
Mulla on pieni koira joka ei koskaan ole räkyttänyt vielä yhdellekään koiralle mutta jos joskus joku vapaana juokseva rotikka käy päälle niin varmasti voi alkaakin räkyttää...olen tottanut tavakseni joka ikisen vapaana juoksevan koiran omistajalle sanoa että otan heistä kuvan ja ilmoitan poliisille ellei koiraa kytketä välittömästi. Kumma kyllä ovat nöyränä niin tehneetkin....ääliöitä!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:54"]
Mulla on kolme dobberia, ja joo, ovat vapaana noin 90% ajasta, lopun aikaa heillä on käytössä noin 6 millin nahkahihnat. Ovta tosin hiukan paremmin hallinnassa kuin mustit keskimäärin.
[/quote]
Miksi kuvittelet että sulla on oikeus rikkoa lakia?
Jaa, meidän portilla käy paskalla australianterrieri, joka on sellainen helvetin ruma marsun kokoinen ja rotan näköinen PIENI koira. En voi ymmärtää, miten kukaan kehtaa antaa koiran paskoa portille, vaikka tästä ei olisi kuin 20 metriä tien pätkää, niin alkaa metsä. Isojen koirien läjiä ei ole tien pätkällä koskaan näkynyt. Mieluummin katselisin tässä sellaista kunnon saksanpaimenkoiraa tai pystykorvaa, mitkä näyttääkin koirilta, enkä sitä räkyttävää rottaa. Pitää kai itse ottaa hurtta.
En muista milloin olisin nähnyt pienen koiran irrallaan, mutta isoja koiria kyllä. Tosi pelottavaa kun iso irti oleva koira tulee vastaan. Pienen koiran räkytys ei haittaa jos kiinni on ja tuskin ne ihmisille räkyttää?
Tismalleen samaa olen usein miettinyt että mikä siinä onkin että nuo omistajat kuvittelevat olevansa kaikkien lakien ja sääntöjen yläpuolella + eivät ole pätkääkään kyvykkäitä ottamaan muita huomioon.
"ei se mitään tee anna sen tulla vaan haistelemaan"...miksi ihmeessä antaisin ei se ole mikään vapaana juoksevan koiran etuoikeus saada tulla haistamaan jokaista ihmistä joka vastaan tulee. En todellakaan inhoa eläimiä mutta joskus tekis todella mieli potkaista kun tuollainen lehmän kokoinen rottis tulee kiehnäämään mun lastani lenkkipolulla.